BEG airport status
[VIDEO] Obilazak štanda Jugoimporta SDPR na sajmu IDEX 2019, najinteresantniji kadrovi Istorija događaja duga 26 godina / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[VIDEO] Obilazak štanda Jugoimporta SDPR na sajmu IDEX 2019, najinteresantniji kadrovi

Ovogodišnji IDEX u svakom segmentu ponosno nastavlja tradiciju započetu daleke 1993. godine. Od uvek interesantnog prikaza raznih vrsta borbene tehnike i mini aero-mitinga ispred ogromnog ADNEC Exhibition Centra do nepreglednih hala u kojima izlažu gotovo svi. IDEX je mesto na kojem morate biti ako prodajete ili kupujete i ako su naoružanje i vojna oprema vaš biznis.

Srpska namenska industrija tradicionalno je prisutna na ovom sajmu već više od decenije i ove godine Jugoimport SDPR nastupa na do sada najvećem mogućem nivou. Počev od štanda koji zauzima gotovo 1000 kvadratnih metara pa do izloženih artikala, Srbija u Abu Dabiju cilja visoko i u tehnološkom pogledu gotovo da ne zaostaje.

Jugoimport je pored kompanija domaće industrije koje proizvode tradicionalno najprofitabilniji segment u biznisu – municiju, ugostila i nekoliko privatnih koje ono što ne poseduju veličinom nadoknađuju inovativnošću. Prva u ovom rangu svakako je EDePRo koja je i ovaj put bila zadužena za premijere i kreativan vazduhoplovn0/balistički program. Jugoimport je priliku dao i proizvođaču vojne opreme i odeće kompaniji Xopyc kojoj je ovo prvi veći sajam i izlazak među potencijalne najozbiljnije globalne klijente.

Tango Six je kao i svake godine proizveo veću količinu sadržaja posvećenu srpskom nastupu, kako kroz Jugoimportov štand tako i pronalaženje „naših“ u inostranim kompanijama. Od sutra ćete biti u prilici da pogledate detaljnije video-reportaže o najinteresantnijim izlagačima, kompanijama i proizvodima.

Najinteresantnija zapažanja do sada i video snimak obilaska Jugoimportovog štanda:

ALAS i RALAS su razvijeni projekti. Sada se započinje sa prodajim i integracijama na raznovrsne platforme / Foto: Petar Vojinović, Tango Six
Utvina Sova u interesantnoj RV i PVO šemi / Foto: Petar Vojinović, Tango Six
Pobednici u kategoriji samostalno karijerno napredovanje. Priču o tome kako su Saša Dobrosavljević i Kalina Jovanovski postali deo flight test tima za jednu od najinteresantnijih COIN letelica uskoro čitajte na našem portalu / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

iv

B-250 izgleda kao interesantan i dobar avioncic, u medjuvremenu Utva sanja o Kobcu .

Odgovori
ra

dali ste videli video za orla?

Odgovori
ni

kakve su sanse za se krene sa pravljenjem i testiranjem kobca i da li ima jos zainteresovanih za avion tipa lasta osim Iraka i Srbije

Odgovori
BB

Eto sreće da krene proizvodnja Sove i Laste u nekoj seriji pa tek onda Kobac.
Puni su štandovi maketa i najava ali nekako slabo šta izlazi iz fabričkih hala…

Pe

Koliko ja znam aktuelna je turbo-prop Lasta, kao logican korak u razvoju. O kobcu za sad nista nema, a i koncept COIN aviona je novi, VTI/SDPR je predstavljao nesto slicno macheta-e…

Kr

Samo pohvale za Tangosix….ja sam radnik u ….i veoma mi je bliska tema avijacije…a puno sam ponosan što sam radio i što sam prijatelj sa velikim Sašom Dobrosavljevićem..

Odgovori
Bo

Gospodine Vojinoviću
Postoji li info o cijeni B 250?Ima li načina da te učene glave sjednu i dogovore suradnju u tome projektu?Smatrate li da trenutno postoji možda neki bolji projekt u svijetu u koji bi SDPR mogao uključiti svoje kapacitete?Ovaj avion i NJEGOVA PROIZVODNJA u Srbiji za Srbiju bi bio kvantni skok u odnosu na situaciju koja je danas!!Platforma koja ima toliko potencijala….i koja bi donesla ogroman napredak u strategiji odbrane Srbije usudio bi se reći isto kao i lovačka avijacija!!!Od nečega treba početi a sa obzirom na suradnju sa Arapima izvrsno bi bilo ući u ovakav dil bez obzira koliko bi Nora i Alasa ili Ralasa…ili…trebalo!!Nadam se kao i do sada izvrsnom tekstu i osvrtu i na ovih par pitanja.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj