BEG airport status
[NAJAVA] Evropski dani vazduhoplovstva „Aerodays 2019“ od 27. do 30. maja u Bukureštu Osmi Aerodays biće baziran na dostignućima do sada najvećeg transnacionalnog programa EU za istraživanje i inovacije / Foto: www.hypstair.eu

[NAJAVA] Evropski dani vazduhoplovstva „Aerodays 2019“ od 27. do 30. maja u Bukureštu

Evropski dani vazduhoplovstva „Aerodays 2019“ posvećeni istraživanju i inovacijama u avijaciji biće održani u Bukureštu u periodu od 27. do 30. maja, piše na sajtu Evropske komisije.

Kako navodi, Evropski dani vazduhoplovstva održavaju se skoro tri decenije, a ove godine događaj će biti organizovan u skladu sa standardima najvećeg transnacionalnog programa Evropske unije za istraživanje i inovaciju u vazduhoplovtsvu:

– Osmi Aerodays, koji organizuju Evropska komisija i rumunsko predsedništvo Evropskog saveta, bazirani su na dostignućima do sada najvećeg transnacionalnog programa EU za istraživanje i inovacije „Horizonta 2020“.

Ovaj događaj daje mogućnost za razmenu i pregled najnovijih dostignuća u aeronautici i vazdušnom saobraćaju Evropske unije, a omogućava i jačanje liderstva na visoko konkurentnom i strateškom međunarodnom tržištu. –

 
U vezi sa tim, „Aerodays“ daje priliku za umrežavanje istraživačke zajednice i evropskih kompanija, od malih i srednjih preduzeća do multinacionalnih kompanija, nudi platformu za učenje o evropskim istraživačkim projektima, podstiče učešće zemalja Istočne Evrope u razmeni njihovih iskustva i promoviše regionalne politike za istraživanje i obrazovanje u aeronautici, navodi se na sajtu Evropske komisije.

Osmi Aerodays u Rumuniji / Foto: ec.europa.eu

Svi zainteresovani za učešće na „Aerodays 2019“ mogu se registrovati putem linka na sajtu Evropske komisije.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj