Po prvim nezvaničnim informacijama koje su preko klasičnih medija počele da pristižu u predhodna tri sata, avion Cesna 182 registarske oznake E7-SEX srušio se neposredno nakon poletanja sa aerodroma Zalužani kod Banjaluke.
Tango Six saznaje da su poginuli pilot aviona, iskusni padobranac-instruktor, drugi iskusniji padobranac-snimatelj i dvoje učenika koji su u tom letu trebali da prvi put iskoče iz aviona sa visine od 1200 metara u okviru početne padobranske obuke.
Budući da je po svim do sada, opet nezvaničnim, izveštajima do nesreće došlo odmah posle poletanja, jedna od prvih predpostavki je da je najverovatnije došlo do prestanka rada motora.
Po nekim svedočenjima iz prednjeg dela aviona se pri poletanju mogao videti požar što je još jedna očigledna indikacija otkaza motra.
U toj početnoj, i najkritičnijoj fazi leta, avion je u režimu pune snage motora, sa većim napadnim uglom (penje se), i svaki otkaz motora je vanredna situacija koja bi po teoriji u tim slučajevima trebala da se reši vanaerodromskim sletanjem u produženju početnog pravca poletanja. Realnost je ipak drugačija, posebno kada se u avionu nalazi maksimalan broj ljudi koji u njega mogu stati kao što je to najverovatnije ovde bio slučaj. Brzina reakcije pilota u tom, možda najgorem mogućem otkazu tehnike i tim uslovima, nikako ne može biti adekvatna brzini dešavanja.
Prvi video-snimci sa lica mesta.
Objavljena su imena nastradalih (lokalni izveštaj koji je do sada najdetaljniji).
Jovan
gledao sam ga juce kako prelece Banjaluku, motor mu se bas jako cuo, mozda i malo neprirodno glasno za tu vrstu aviona, zalosno je sto se desila tragedija, saucesce porodicama poginulih