BEG airport status
Montenegro Airlines prevezao više od četvrt miliona putnika za šest meseci 2019. godine Montenegro nastavlja sa pozitivnim poslovnim rezultatima / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro Airlines prevezao više od četvrt miliona putnika za šest meseci 2019. godine

Crnogorski nacionalni avio-prevoznik prevezao je 262.954 putnika za šest meseci 2019. godine saopšteno je iz ove kompanije.

– To je za 12.221 putnika ili 4,9 odsto više u odnosu na isti period prethodne godine koja se računa kao rekordna po broju prevezenih putnika.

Kada se posmatra samo prethodni mjesec, Montenegro Airlines je i u junu nastavio sa odličnim komercijalnim rezultatima. U sve tri kategorije saobraćaja prevezeno je ukupno 77.348 putnika, što je 5 odsto više nego u junu prošle godine.

„Plan nam je da u ovoj jubilarnoj godini u kojoj Montenegro Airlines slavi 25 godina od osnivanja prevezemo više od 660.000 putnika,“ / Foto: Montenegro Airlines

Najnoviji podaci pokazuju da je Montenegro i u drugom kvartalu ove godine nastavio pozitivan i uspješan trend ekonomskog rasta sa početka godine. Činjenica je da smo uspjeli da prevezemo više putnika u odnosu na prošlu godinu koja je po svemu bila rekordna. To će se pozitivno odraziti na prihode i na poslovni rezultat, međutim tu je i dalje prisutan niz otežavajućih okolnosti koje se odnose prije svega na visoku cijenu avio-goriva, a potom i na ekstremno visoke troškove restauracije i iznajmljivanja zamjenskih motora za avione tipa Embraer.

Plan nam je da u ovoj jubilarnoj godini u kojoj Montenegro Airlines slavi 25 godina od osnivanja prevezemo više od 660.000 putnika, i ostvarimo bolji poslovni rezultat u odnosu na prošlu godinu. – izjavio je izvršni direktor kompanije Živko Banjević i naglasio da kompanija i pored velike konkurencije za šest meseci ove godine i dalje prednjači u broju prevezenih putnika na crnogorskim aerodromima.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Mi

Interesantno da da sa 26% učestvuju u ukupnom broju prevezenih putnika na aerodromima CG a CA 21% u Hrvatskoj

Odgovori
Me

Konpanija u vecitom minusu,vlada Crne gore ulaze iz budzeta u nadi da ce se stanje popraviti……!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj