BEG airport status
[POTREBNA POMOĆ] Studenti Beoavie ostali bez glavnog sponzora dve nedelje pred odlazak na takmičenje u Štutgartu Sami prikupili polovinu, treba im još 2.100 evra da odu na takmičenje / Foto: Beoavia

[POTREBNA POMOĆ] Studenti Beoavie ostali bez glavnog sponzora dve nedelje pred odlazak na takmičenje u Štutgartu

Studenti Katedre za vazduhoplovstvo Mašinskog fakuleteta u Beogradu, okupljeni u udruženje Beoavia, ostali su bez generalnog sponzora za odlazak na put do Štutgarta na takmičenje „Air Cargo Challenge“ na kojem bi trebalo da se takmiče sa letelicom Raven 19.

– Kako bismo učestvovali na takmičenju potrebno je uplatiti učešće u iznosu od 4.500 evra. Članovi tima su sami već skupili 2.400 evra, i potrebno nam je da skupimo preostalih 2.100. Novac je trebalo da bude obezbeđen od strane generalnog sponzora, koji je na žalost odustao u poslednjem trenutku. Letelica je izrađena, svi potrebni delovi su kupljeni. Jedino nam je preostalo da uplatimo učešće na takmičenju. – kažu iz Beoavie za Tango Six i apeluju na sve koji mogu da pomognu.

Ukoliko ste u mogućnosti da donirate udruženju možete to uraditi putem uplate na sledeći račun:

Naziv: Udruženje Studenata Vazduhoplovstva BEOAVIA

Adresa: Kraljice Marije 16 11120 Beograd 35

Broj računa: 160-551758-10 (Banca Intesa)

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Se

Zna li se ko je odustao? Ening ili Nites?

Odgovori

Nisu morali da se odvoje od studentskog udružena koje već skoro 10 godina pravi formule, svake godine po jednu novu. Sad ne bi imali ovaj problem.

Odgovori
Zl

Postavlja se pitanje ciji i kakvi projekti tu mogu biti realizovani,bilo da je u pitanju sam budzet ili koja i cija struja tu gura odredjene projekte, ili ljude. Ukoliko nije tako, i da je realnost da svi imaju podjednake sanse u okviru jednog udruzenja, moje licno misljenje je da je bolje imati vise udruzenja i da se na takav nacin moze povecati konkurencija, sto bi trebalo dovesti do pojacanja takmicarskog duha i sledstveno tome iznalazenju boljih resenja, plus sto bi tu ucestvovao veci broj studenata koji bi stekli nekakvo iskustvo. Naravno da je novac problem, ali se taj problem moze prevazici ukoliko ima dovoljno zainteresovanih za tematiku. Ako ne mozes da pomognes-bar ne odmazi i ne kritikuj to sto je neko pokazao duha i volje da nesto napravi. Pozdrav.

В

Да ли може да се добије број телефона неког из удружења ради договора око донације?

Odgovori
Ma

Možete nas kontaktirati na 0612897044

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj