BEG airport status
Nekoliko fotografija drugog dana i B-52H prelet iznad Farnborough-a

Nekoliko fotografija drugog dana i B-52H prelet iznad Farnborough-a

Dobro jutro iz trenutno sunčanog Farnborough-a! Sa nadom da će ova količina dnevnog svetla potrajati organizujem svoj raspored, preko twittera sa Erbasom (imaju odličan social media tim) dogovaram obilazak A400M i danas se fokusiram na Ruse, Evropljane i Amerikance iz svemira – Space Ship One danas ima neki veći announcement.

Današnji flying display:

Obilazak sajamskih hala nije ni izdaleka gotov, ovo su neke od fotografija modela kao i zanimljivosti na vanjskoj statici. Sa nadom da mi Yak-130 danas neće pobeći (nastup mu je juče bio pomeren 2 sata kasnije) i sa željom da obiđem evropske transportere spremam se još jednom za 7 ispunjavajućih  sati lutanja.

B-52H

Posle Vulakana, Red Arrows-a, Lankastera, Spitfajera i Space Ship One svemirske letelice (replike) još jedna egzotika. Preleteo je pistu tačno u najavljenom minutu, lagano zamahnuo krilima u znak pozdrava publici i nestao u pravcu Fairford-a.

„Buff“, skraćeno od „Big ugly fat fuck (ili fellow)“, nije bio jednostavna mašina za navigaciju kada je pre nekoliko godina trebalo pronaći pistu londonskog aerodroma namenjenog executive avijaciji. Po pričama koje sam čuo, piloti „Hotel-a“ imali su problem da nakon planiranog preleta pronađu istu pistu dva puta, pa su obradovali obližnji manji lokalni aerodrom.

——————————————————————————————————————————–
Tango Six izveštavanje iz Farnborough-a pomogli su itSMF Srbija kao sponzor smeštaja, logistike i prevoza, Mobilna Telefonija Srbije kao sponzor putovanja, Xopyc Air Force Fashion i Pilotshop.rs kao sponzori odeće i reportažne opreme.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj