BEG airport status
Kraj korporativnog letećeg cirkusa i fotografije 4. dana.

Kraj korporativnog letećeg cirkusa i fotografije 4. dana.

Najveći business to business vazduhoplovni sajam zvanično se završava danas, poslednjim letačkim danom, drugim otvorenim za javnost. Jučerašnji je bio potpuni debakl što se vremena tiče. Temperatura se u jednom tenutku spustila do 14 stepeni sa frontalnom oblačnošću koja je popustila sa kišom tek negde na polovini letačkog programa. Ono što impresionira je vedrina i duh britanaca koji doživljavaju najvlažnije letu u poslednjih nekoliko godina. Došli su spremni sa counter-rain opremom i nisu dozvolili da im vreme pokvari doživljaj. Mogu zamisliti količinu depresije kada bi se slična stvar dogodila kod nas. Vreme, nikad poraženi neprijatelj avijacije.

Danas sam odlučio da ostanem u Londonu ne bih li kako treba ponovo navio svoj biološki časovnik zbunjen količinom nespavanja proteklih šest noći. Počinjem sa sređivanjem materijala i od sutra očekujte detaljnije izveštaje, fotografije i posebno video reportaže. Planiram da ih emitujem po redu relevantnosti za Srbiju imajući u obziru da je bilo dosta izlagača i biznisa koji računaju na našu zemlju kao mušteriju.

Letačkim programom za vikend dominiraju RAF akro-grupa Red Arrows, juče su izveli jednu od tri verzije programa prilagođenog niskoj bazi oblaka, i Breitling jet team sa svojim L-39 albatros trejnerima. Ono što impresionira kod RAF grupe je broj bure-valjaka u raznim varijantama, što sinhro para, što cele formacije. „Oposition“ aktivnosti snhro para (privid bliskog proletanja jedan u drugog) se takođe čine maštovitijim od konkurencije.

Današnji letački program
je možda najkompletniji do sada i vreme je mnogo lepše nego juče. Ispod pogledajte galeriju fotografija koju sam snimio četvrtog dana:

——————————————————————————————————————————–
Tango Six izveštavanje iz Farnborough-a pomogli su itSMF Srbija kao sponzor smeštaja, logistike i prevoza, Mobilna Telefonija Srbije kao sponzor putovanja, Xopyc Air Force Fashion i Pilotshop.rs kao sponzori odeće i reportažne opreme.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj