BEG airport status
[POSAO] Kompanija Avio Star traži perače putničkih aviona u Beogradu "Posao se obavlja na velikim komercijalnim putničkim avionima, na visini. U pitanju fizički zahtevan posao koji se ponekad radi i u noćnim smenama." / Foto: Avio Star

[POSAO] Kompanija Avio Star traži perače putničkih aviona u Beogradu

Kompanija Avio Star iz Beograda bavi se specijalnim pranjem putničkih vazduhoplova na aerodromu „Nikola Tesla“. Zbog proširenja obima poslovanja nedavno su raspisali oglas za zapošljavanje 10 izvršilaca na poziciji – perač aviona.

Kako kažu iz ove kompanije, u potrazi su za radnicima kojima nude stalni radni odnos u punom radnom vremenu:

– Tražimo radnike koji su fizički sposobni, imaju iskustvo fizičkog rada. Opis njihovog budućeg posla je: pranje unutrašnjosti i spoljašnje pranje aviona prema procedurama poslodavca, poliranje aviona, suvo pranje aviona, pranje delova aviona, mokro ručno pranje aviona, pranje sedišta aviona i druga pranja aviona između servisnih pregleda. – poručuju iz Avio Stara i naglašavaju da se posao obavlja na velikim komercijalnim putničkim avionima, na visini i da je u pitanju fizički zahtevan posao koji se ponekad radi i u noćnim smenama.

Svi zainteresovani mogu u formularu ispod ostaviti svoje ime i prezime, mail adresu i broj telefona i kompanija Avio Star će ih kontaktirati radi razgovora za posao.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ja

Plata kolika je to je najbitnije..jer treba opstati u ovom vremenu skupove.. a plate nikakve.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj