BEG airport status
[POSAO] Kompanija Avio Star traži perače putničkih aviona u Beogradu "Posao se obavlja na velikim komercijalnim putničkim avionima, na visini. U pitanju fizički zahtevan posao koji se ponekad radi i u noćnim smenama." / Foto: Avio Star

[POSAO] Kompanija Avio Star traži perače putničkih aviona u Beogradu

Kompanija Avio Star iz Beograda bavi se specijalnim pranjem putničkih vazduhoplova na aerodromu „Nikola Tesla“. Zbog proširenja obima poslovanja nedavno su raspisali oglas za zapošljavanje 10 izvršilaca na poziciji – perač aviona.

Kako kažu iz ove kompanije, u potrazi su za radnicima kojima nude stalni radni odnos u punom radnom vremenu:

– Tražimo radnike koji su fizički sposobni, imaju iskustvo fizičkog rada. Opis njihovog budućeg posla je: pranje unutrašnjosti i spoljašnje pranje aviona prema procedurama poslodavca, poliranje aviona, suvo pranje aviona, pranje delova aviona, mokro ručno pranje aviona, pranje sedišta aviona i druga pranja aviona između servisnih pregleda. – poručuju iz Avio Stara i naglašavaju da se posao obavlja na velikim komercijalnim putničkim avionima, na visini i da je u pitanju fizički zahtevan posao koji se ponekad radi i u noćnim smenama.

Svi zainteresovani mogu u formularu ispod ostaviti svoje ime i prezime, mail adresu i broj telefona i kompanija Avio Star će ih kontaktirati radi razgovora za posao.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ja

Plata kolika je to je najbitnije..jer treba opstati u ovom vremenu skupove.. a plate nikakve.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj