BEG airport status
Adria Tehnika nudi obuke za A320NEO, lansira e-learning platformu i prvi put servisira Erbasov A318 Prošlo je 10 godina od kada je Adria Tehnika postala nezavisna kompanija i preko šest godina od kada je postala članica Avia Prajm Grupe / Foto: Adria Tehnika

Adria Tehnika nudi obuke za A320NEO, lansira e-learning platformu i prvi put servisira Erbasov A318

Slovenačka Adria Tehnika obogatila je nedavno svoj EASA PART147 portfolio novim sertifikatima. Kako iz matične kompanije Avia Prajm Grup kažu za Tango Six, njihova podružnica u Ljubljani od skoro je osvojila obuke za B1.1/B2 i C sertifikate za Erbasovu A320 NEO familiju. Kako za opcije sa PW1100G tako i za one sa CFM Leap 1A motorima.

– Ova vest zapravo je prirodna evolucija naših dugoročnih ciljeva koje smo postavili još u 2014. godini kada smo se spojili sa Adria Tehnikom, delom naše Avia Prajm Grupe. Novi sertifikati pomoći će nam da obučavamo naše ljude ali da ove kurseve nudimo i drugim manjim kompanijama i privatnim licima, na primer inženjerima, koji žele da dodaju novi tip na njihove EASA dozvole. – kaže za naš portal Pjotr Kaczor, direktor Avia Prajma i Adria Tehnike.

Micubiši CRJ 200 kompanije Arab Vings koja iznajmljuje svoje letelice Ujedinjenim Nacijama. Adria Tehnika servisirala je nekoliko aviona ove kompanije ove godine a letelica na fotografiji stigla je u Ljubljanu na radove 22. juna / Foto: Adria Tehnika

– Takođe, lansiramo i kompanijsku e-learning platformu koja će uskoro imati i module za tajp rejtinge. Želeli smo da pomognemo našim zaposlenima i da im omogućimo da prema njihovoj želji i tempu uče na moderniji način, gde god to žele, posebno sada u uslovima pandemije. –

Kada je o Erbasovima u Ljubljani reč, kompanija je trenutno u sred čeka svog prvog A318. Najmanji član A320 familije, takozvani „Baby Bus“ nikada nije bio na radovima u slovenačkoj prestonici uprkos bogatom Erbas portfoliu Adria Tehnike.

– A318 je inicijalno bio projektovan za tržište Singapura i Kine. Evropa nije koristila tu vrstu, neki će ga tako nazvati, regionalnog džeta, iako A318 nije tako klasifikovan. Interesantno je da ih globalno u upotrebi ima tek 80. – kaže za naš portal Jakub Linda, portparol Avia Prajm Grupe. – Drago nam je da smo u portfolio radova uključili i ovaj tip letelice budući da već imamo iskustva sa manjim popularnim uskotrupcima kao što je je nekadašnji Bombardie CRJ koji je od nedavno prešao u vlasništvo Micubiši korporacije. Uz CRJ, Adria Tehnika redovno servisira i ostale članove A320 porodice. Mušterija koja nam je poverila A318 na radove želi da ostane anonimna. – odgovara Linda na naše pitanje o vlasniku letelice.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj

Dejanera na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@ Bulatovic Nebojsa Samo malo matematike i poznavanje velicine Srbije reci ce vam sledece: Francuski tanker C-135FR ima protok od oko 1500 litara u minutu. Rafal ima unutrasnje rezervoare od oko 4700 litara. Dakle nekih 3 minuta traje kompletno punjenje. Brzina kojom lete avioni je izmedju 500 i 600 km/h. Matematika kaze sledece: 600 /…

14. Mar 2025.Pogledaj