BEG airport status
Promocija virtuelnog (IVAO) letenja u Smederevu

Promocija virtuelnog (IVAO) letenja u Smederevu

SPORTSKI AERODROM SMEDEREVO – Srpsko udruženje virtuelnih pilota i kontrolora letenja sa IVAO mreže (Belgrade OIF) predstavili su u subotu, u prostorijama aero-kluba Smederevo, svoju organizaciju kao i opremu i softver koji su neophodni za virtuelno letenje. Tango Six je bio tamo.

Profesionalni entuzijasti, članovi Belgrade OIF sekcije globalnog udruženja virtuelnog letenja i kontrole leta preko interneta – IVAO, organizovali su prošle subote virtuelni fly-in uz nekoliko prezentacija u kojima su ukratko pojasnili šta je sve od softvera i hardvera potrebno za igranje Microsoft Flight Simulatora, X-Plane-a i drugih sim-ova preko interneta.

Statistike vazdušnog saobraćaja u srpsko-crnogorskom FIR-u na kraju dana izgledale su ovako:

– zabeleženo je preko 400 letova
– aerodrom Nikola Tesla imao je 120 operacija (poletanja i sletanja)
– tivatska vazdušna luka brojala je 30 operacija

Kako je za Tango Six rekao Belgrade OIF menadžer Igor Kostadinović, organizatori su više nego zadovoljni kako je događaj protekao:
– Ovo je prvi put da je u Srbiji, na ovaj način, predstavljeno virtuelno letenje i kontrola letenja u našoj organizaciji. Slične skupove su na ovoj mreži do sada još samo pravili Nemci, Holanđani i Mađari.

Planovi naše organizacije su pre svega da u budućnosti povećamo znanje naših kontrolora i pilota. Takođe nam je izuzetno važno da povećamo broj aktivnih članova na mesečnom nivou. Belgrade OIF trenutno ima preko 140 registrovanih članova od kojih je do 50 stalno aktivno. Trenutno beležimo rast od pet članova na mesečnom nivou.

Kako je Kostadinović najavio za Tango Six ovakvih prezentacija će biti i u buduće. Sledeće okupljanje planirano je u prostorijama aero-kluba Bor.

Ispod pogledajte video-reportažu posvećenu fly in-u i dve prezentacije Belgrade OIF članova u kojima pričaju o IVAO mreži kao i o opremi i softveru koji su potrebni za virtuelno letenje:

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Svaka čast momcima.
    VATSIM i IVAO su dve paralelne organizacije… na neki način obe se već neko vreme smanjuju u smislu broja ljudi koji virtuelno leti ili kontrološe.

    Bilo bi sjajno kada bi se obe organizacije spojile u jednu, mada to je već u domenu naučne fantastike.

    Odgovori
    Ig

    Pozdrav Tominu i zahvaljujem se na cestitkama.Ispravio bih te samo malo vezano za clanstvo na IVAO u poslednjih godinu dana belezili smo uglavnom porast na mesecnom nivou i to je stvarno za svaku pohvalu.Sto se tice druge mreze i sam sam clan i podrzavam tu organizaciju ali nisam redovno pratio da bih mogao reci da li su oni belezili rast ili opadanje clanstva.Ono sto je najvaznije ljudi mogu da biraju izmedju dva foruma gde zele da se uclane i na oba mogu da nauce kako se kontrolise ili leti na virtuelnom nebu :).Kako je ovo bila prezentacija IVAO mreze logicno je da se prezentovala samo IVAO mreza :).

    Pozdrav mom sugradjaninu :)
    Igor Kostadinovic

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Vladimir na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    @dejanera Vec 2026 ce izaci SU75, koji ce biti hibridna otvorena arhitektura. Moze se prilagodjavati zadacima, pa moze biti jednosed, dvosed, daljinski upravljan (dron) ili upravljan vestackom inteligencijom. Na Rafal su bacene pare

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Александар na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Французи и дан данас Алжир сматрају другом, јужном Француском. Ништа они нису изгубили од утицаја чак шта више, без њих се у том подручју ништа и не решава. А очигледно да то самим Арапима и одговара.

    27. Nov 2024.Pogledaj