BEG airport status
Jat i Etihad – priča počinje danas!

Jat i Etihad – priča počinje danas!

BEOGRAD – Jat Airways i nacionalni avio-prevoznik Ujedinjenih Arapskih Emirata Etihad Airways danas su potpisali codeshare dogovor po kojem će Jat moći da prodaje karte po svojim tarifama ka 21 destinaciji u Etihadovoj rutnoj mreži dok će Etihad to isto moći da radi unutar 23 Jatova evropska leta. Ovim dogovorom počinje prva faza strateškog spajanja dve avio-kompanije koja bi trebalo da kulminira akvizicijom srpskog prevozioca od strane Etihada.
Povratak u veliku ligu
Povratak u veliku ligu

Dnevni letovi na relaciji Beograd – Abu-Dhabi danas su zvanično potvrđeni i započeće 15. juna na dnevnom nivou. Strateško spajanje dve kompanije takođe je danas zvanično započelo u formi codeshare ugovora kojim se Jat vraća na svoja prekookeanska tržišta posle pauze duže od dvadeset godina. Kako su direktori obe kompanije Hogan i Ognjenović i posredno potvrdili – ovo je samo početak.

Konferencija za štampu organizovana je od strane Etihada. Posle emitovanja veoma efektonog video-spota koji najavljuje Beograd kao novu Etihadovu destinaciju, dva direktora su najavila početak letova za arapsku prestonicu i codeshare dogovor i zatim su usledila pitanja novinara.

Najzanimljiviji moment ovog dela konferencije bilo je svedočenje Hogana o Air Seyshelima, kao karakteristične Etihadove akvizicije. Naime, Hogan je istakao da je taj primer sličan srpskoj priči – dve vlade su počele pregovore, ostrvska kompanija je bila u problemima, Etihad je postavio svoj menadžment i vrlo brzo je ta operacija počela da ostvaruje profit.

Hogan se seća desetke. Ne u ovoj šemi bojenja doduše.
Hogan se seća desetke. Ne u ovoj šemi bojenja doduše.

Kako Tango Six saznaje Etihadov due diligence proces zvanično je počeo danas. Menadžment iz Abu-Dhabija imaće pristup poslovnim knjigama Jata elektronskim putem i time počinje mnogo bitniji deo priče koji smo najavili pre nekoliko dana.
Kako takođe saznajemo Hogan je posle konferencije otišao na sastanak u vladu Srbije sa prvim podpredsednikom Vučićem.

Konferencija je bila besprekorno organizovana i kako smo tek naknadno saznali prenošena je uživo preko interneta. Pogledajte njen integralni snimak:

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj