Obilazak, kraće predstavljanje i intervju sa pilotom aviona F-16CM na aero-mitingu Batajnica 2012.
Obilazak kokpita i priča o Alpha Jet-u sa pilotom francuskog ratnog vazduhoplovstva na aeromitingu Batajnica 2012.
Dva nastupa italijanskih test pilota na batajničkom aeromitingu ponovo su ostavili posetioce i stručnu publiku bez daha.
Fotografije snimio sportski fotograf i zmajar Milan A. Teodorović.
Severino De Luka, test pilot italijanskog ratnog vazduhoplovstva koji je svoju kvalifikaciju stekao u Americi, predstavio mi je C-27J Spartan i u kokpitu pokazao kako radi svoj čuveni valjak.
Intervju sa posadom i obilazak aviona Boeing KC-135R Stratotanker 121. wing-a vazduhoplovne komponente Nacionalne garde Ohaja.
Kraći ekskluzivni intervju sa italijanskim test pilotom Lukom Kampelom, zvezdom letačkog dela aeromitinga Batajnica 2012.
Najnoviji komentari
Stojko na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju
ili mozda ipak helikopteri?
goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250
Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.
goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju
Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.
Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe
Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…
Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe
@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…