BEG airport status
Luka i njegov Tajfun

Luka i njegov Tajfun

AERODROM BATAJNICA – Video reportaža sa stajanke batanićkog aerodroma u kojoj test pilot italijanskog ratnog vazduhoplovstva Luka Kampelo predstavlja svoj avion – Eurofighter Typhoon. Kraći ekskluzivni intervju snimljen je posle Lukinog prikaza u vazduhu za koji većina posetilaca kaže da je bio najbolji na aeromitingu povodom stogodišnjice srpskog vojnog vazduhoplovstva.

Evropski konzorcijum Eurofighter došao je na Batajnicu sa Typhoon-om italijanskog ratnog vazduhoplovstva, u izložbenom prostoru su imali skromniji štand dok se mesec dana ranije u specijalizovanim časopisima (tačnije časopisu) moglo videti oglašavanje koje je prvo za ovakvu vrstu vazduhoplova u našoj novijoj istoriji.

Dva dana pre početka aeromitinga evropljani su ažurirali svoje prodajne podatke i gledano od jula ove godine Typhoon program je zabeležio 151.657 sati u vazduhu, broj isporučenih letelica takođe je ažuriran i sada stoji na cifri od 337.

Šta Luka, zvezda Batajnice 2012, ima da kaže o svemu ovome?

FOTO: Dimitrije Ostojić

Tango Six izveštavanje sa aero-mitinga Batajnica 2012 pomogle su Jumbo Grickalice.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Boki na: Završena isporuka Rafala Grčkoj

Bas bi nam legli polovni avioni koji izlaze iz resursa i opet ista prica za 5 godina. Potraga za novima. Nas narod ocigledno praktikuje polovnjake i konstantne popravke i servisiranja. U slucaju da ih uzmemo, Zasto bi nam Grci dali naoruzanje kad je isto kompaktibilno sa rafalima koje imaju?

15. Jan 2025.Pogledaj

Boki na: Završena isporuka Rafala Grčkoj

3,4 milijarde za 12 novih i 12 polovnih. Verovatno sa naoruzanjem. Kako si ti razumeo da su platili skuplje?

15. Jan 2025.Pogledaj

Neno na: Završena isporuka Rafala Grčkoj

Grčki rabljeni Rafali su starije proizvodnje od hrvatskih Rafala, ali na istom standardu. Bilo je već potvrđeno da u ugovorima je opcija da grčki i hrvatski Rafali prolaze modernizacije do F5 standarda. Kako je to ipak samo 4. generacija u vreme kada već i 6. se pojavljuje apsolutno je razumno uzeti rabljene Rafale od F3R…

15. Jan 2025.Pogledaj

Sivi na: Završena isporuka Rafala Grčkoj

Box Hrvatska vise nema Migova. Valjda si mislio na Rafale. Konfiguracija naoruzanja nije dana u javnost za hrvatske Rafale a za srpske je jos u pregovorima. Generalno mozemo samo nagadjati sto ce koji nositi.

15. Jan 2025.Pogledaj

Branko na: Završena isporuka Rafala Grčkoj

Kad dodamo kod nas naoruzanje i infrastrukturu ispasce da smo nasih 12 platili 3.5 milijarde, kao i Grci 24 komada, od cega 12 novih...

14. Jan 2025.Pogledaj