BEG airport status
Radna grupa presekla: Jat ipak ide dalje sa Erbasom

Radna grupa presekla: Jat ipak ide dalje sa Erbasom

BEOGRAD – Na današnjem sastanku Radne grupe za konsolidaciju Jata još jednom potvrđeno da se ide dalje sa iznajmljivanjem Erbasova od slovenačke Adrije. Vršilac dužnosti direktora Jata za Tango Six – informacije o iznajmljivanju Boinga nisu tačne. Delegacija Jata putuje sledeće nedelje za Abu-Dabi.

11111379984d7644736bcb1783752501_orig

Kako Tango Six saznaje na upravo završenom sastanku Radne grupe za „analizu stanja i pripremu predloga mera za stabilizaciju i oporavak kompanije Jat Airways”, odlučeno je da će se prethodna odluka ovog tela i Vlade Srbije o iznajmljivanju dva aviona Erbas A319 od slovenačkog Adria Ervejza sprovesti u delo. Ovim je stavljena tačka na priču o eventualnom iznajmljivanju Boingovih aviona o kojoj se razmišljalo unutar Jata. Tango Six takođe saznaje da delegacija novog menadžmenta putuje sledeće nedelje na sastanak sa menadžmentom Etihada u Abu-Dabi.

Kako je za Tango Six rekao v.d. Jata Velibor Vukašinović, informacije da se razmišljalo o iznajmljivanju Boinga nisu tačne. On je kazao da se u kompaniji trenutno radi u tri smene, da se aktivnosti i komunikacija sa Etihadom u sklopu očekivanog strateškog partnerstva nastavljaju i da je tačno da se na program dobrovoljnog odlaska iz kompanije prijavilo blizu 90 zaposlenih. Vukašinović je kazao i da je odluka o angažovanju dodatnog kabinskog osoblja za sezonu doneta pre njegovog dolaska.

Vukašinović je još jednom naglasio da su mu bezbednost letenja i neometano odvijanje letnje sezone prioriteti.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ac

Koje "neometano odvijanje letnje sezone" kada su problemi vec uveliko poceli. Sta ce tek biti u naredna tri meseca sada verovatno ne mozemo ni da zamislimo. Uzas od raspada…!!

Odgovori
Ne

dobrodosao smireni ton T6 !

Odgovori
Ro

Videcemo uskoro rezultate dila izmedju Etihada i pregovoraca Srbskog avio-prevozioca. Kod ozbiljnih avio kompanija poput Etihada ne postoji socijalisticki nacin misljenja, snalazenja… Postoji da se svaki cent naplati, svaki cent se plati svakome koji uslugu napravi, uvek i na vreme, a profit je zvezda vodilja! Ako je menadzment nesposoban, placa se sposoban iz sveta sa odresenim rukama a avio kompanija ili leti profitabilna nebom ili shatt down! Nema deceniske agonije zaposljenih, nema agonije tax payers…
Nisam nista rekao a da ljudi u Srbskoj komercijalnoj avijaciji neznaju nego su pritisnuti Marksom, J.B.T-om "starom slavom" multi gubitasa, looser-looser. Zelim oporavak pod kontrolom onog koji ulaze, koji ima, koji hoce, ume i moze i vas u otadzbini Srbiji da nauci profitu i kontroli ljudi, novca i biznisa . Nije sramota uciti
od onoga ko zna, koje praktican, koje dokazan. Ostalo su prazne price i ispiranje savesti. Ko izmislja toplu vodu, dobija hladnu. Uvek! Najbolje zelje. Long live Serbia! Sa Bogom ostajte. Pred moj let za Sydney, vas
Rod. Marinkovic, A.M.E.(ret.) Kraljevo / Sydney.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Od 17 nasledjenih aviona trenutno je u Srbiji 6 aviona, 7 u Hrvatskoj ovoj firmi, 1 je poklonjen Sloveniji za Muyej a 4 preostala su ovi koji se prodaju... I to je sve kada se sabere

07. Feb 2025.Pogledaj

Nenad na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Možda neki bofors L70 ako imaju i prodaju. Mada sam ja mišljenja da ih mi sami imamo dovoljno. A sve ovo ostalo otpad.

07. Feb 2025.Pogledaj

Dejanera na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

A ko je lud da izda takav sertifikat i takvu dozvolu a da pre toga tu istu dozvolu ne izdajuFAA, EASA ili bar pojedinacno neka agencija iz zemlje proizvodjaca? I manite se pritisaka! Moze da te pritiska ko god hoce ako treba da potpises nesto to znaci da ces morati i da odgovaras za to…

07. Feb 2025.Pogledaj

Miki na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

Dakle, za početak, nema autnomnog letenja. Ok! Smislili su pojam vertiporta. Dalje, sad bas nije jasno, ni jedna takva letelica do danas nema FAA ili EASA sertifikat. Ako ih i ne bude do 2027, da li DCV može izdati neki sertifikat, pa da ipak lete, samo kod nas? (...ali u tako nešto ja ne bih…

07. Feb 2025.Pogledaj

Milan na: Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M

Nama trebaju veci a ne komarci,od helikoptera..Mi28,je za nas. ok ne moze sad ali takav,heliš,on je toliko bolji od MI24-35,jel 1986SSSR,je napustio projekat MI24I Presli na MI28,I uradili dobar helih..naravno uz KA52,2najjj. u Ruskoj vojsci. Hrvati su 1992jos imali 10 MI 24,dobili od jbg,od brace,Rusa. ali takva vremena bila!!

07. Feb 2025.Pogledaj