BEG airport status
[MEBA 2014] Tango Six u Etihad Residence demonstratoru

[MEBA 2014] Tango Six u Etihad Residence demonstratoru

DUBAI – Etihad, pionir luksuznog putovanja za one koji lete komercijalno predstavio je pre nekoliko meseci svoj odgovor na pitanje da li je moguće iskusiti prestiž poslovne avijacije u putničkom avionu. Industrija je bila iznenađena, budući putnici su čekali još jednu stpenicu više a Tango Six je danas imao priliku da se uveri u mekoću kreveta i rashlađenost šampanjca.

 
 
IMG_1429
 
Iako je MEBA 2014 u Dubaiju isključivo konferencija posvećena poslovnoj avijaciji pojavili su se i regionalne, tj. globalne aviokompanije. Nastup Qatar Airwaysa i Emirates Airlinesa je bio uobičajen u pogledu njihovih first class opcija ali ono što je bilo zapaženije i što je izazvalo daleko veće interesovanje bio je nastup Etihad Airwaysa. Ponuđen je potpuno nov koncept putovanja na standardnim komercijalnim linijama. U punoj veličini predstavljene su kabine novog Airbusa A380 čija se isporuka očekuje ovih dana.
 

„The Residence by Etihad“

 
IMG_1432
 
IMG_1433

Trosobna rezidencija, sa dnevnim boravkom, spavaćom sobom, velikim duplim krevetom i pravom tuš kabinom, pruža putnicima apsolutnu privatnost tokom leta. Namenjena je za dva putnika kojima su na usluzi i batleri trenirani u Londonskom Savoy hotelu. Za konfor dnevnog boravka, spavanja u pravom krevetu tokom leta i tuširanja pred sletanje, treba izdvojiti oko 20.000 dolara u jednom pravcu na relaciji Abu Dabi – London.
 
IMG_1431
 
Druga kabina je „The Apartment by Etihad“. Odvojena prostorija sa foteljom, krevetom, ormarićem sa ogledalom i mini barom. Kabina koja pruža apsolutnu privatnost tokom leta. U varijanti za jednu osobu ili dve delimično spojene kabine za dve osobe. Očekivana cena za apartman je oko 5.000 dolara, takođe na relaciji Abu Dabi – London.
 
IMG_1440
 
IMG_1438
 
Na sve ovo treba dodati i prednosti samog Airbus A380, aviona koji ima značajno smanjenu buku i vibracije u kabini ali i pritisak kabine koji je mnogo prijatniji za putnike. Premijerni let novog aviona sa Rezidencijom i Apartmanima očekuje se 27. decembra na relaciji Abu Dhabi – London, što je oko 7 sati leta. Ukoliko bude prihvaćen od strane putnika svakako treba očekivati da Etihad ovu ponudu proširi i na druge destinacije do kojih se leti 10 do 15 sati – Azija, Australija, USA/Kanada i Latinska Amerika.
 
IMG_1454
 
IMG_1457
 
U svetu poslovne avijacije malo je očekivano da komercijalni (airline) operateri imaju šta da ponude ali je novi Etihadov koncept definitivno pomerio granice.
 
 
[colored_box color=“yellow“]

1795194_300711366801986_1750254247958454717_o
 
Tango Six izveštaji iz Dubaija realizovani su uz saradnju sa AirDB-om.

AirDB je nova aplikacija za iOS platformu sa stalno ažuriranom i detaljnom bazom podataka poslovnih aviona. Na jednom mestu možete naći uvek relevantne podatke o svakom modelu aviona Bombardiera, Cessne, Dassaulta, Embraera, Gulfstreama i drugih. Ono što posebno izdvaja ovu aplikaciju od drugih na tržištu je mogućnost uporednog prikaza performansi izabranih letelica.

Za download i više informacija posetite AirDB prezentaciju.[/colored_box]
 
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

KK na: Hrvatska želi „modernizaciju“ i „nadogradnju“ svojih Rafala, sledeći paket naoružanja i dalje tajna

@K Clanak je ociti PR Vlade Hrvatske da se stvori iluzija aktivnosti i progresa. "On je bio tamo i pregovara o necemu (ministar)". Pa par slika ispred zastava, stisak ruke itd. "Ipak nije tako strasno, imamo stvari pod kontrolom", i sl poruke. A u medjuvremenu ti guraju pod nos kupovinu pretplate, koliko vidim 65 EUR/godisnje…

26. Mar 2025.Pogledaj

Bole na: Hrvatska želi „modernizaciju“ i „nadogradnju“ svojih Rafala, sledeći paket naoružanja i dalje tajna

Ne vidim ni jedan razlog zasto Hrvatska nece dobiti meteor i drugo naoruzanja ako pozele da ih kupe. Clan su Nato alijanse i u prijateljskim odnosima sa svim drzavama. To sto bi mi voleli da oni ne dobiju je druga stvar.

26. Mar 2025.Pogledaj

Igor M. na: Hrvatska želi „modernizaciju“ i „nadogradnju“ svojih Rafala, sledeći paket naoružanja i dalje tajna

Novinar raspolaže s istim informacijama kao svatko od nas tko je saslušao Anušićev intervju, sve ostalo je njegova konstrukcija temeljena na nagađanju što je Anušić zapravo mislio.

26. Mar 2025.Pogledaj

ronaldo na: Hrvatska želi „modernizaciju“ i „nadogradnju“ svojih Rafala, sledeći paket naoružanja i dalje tajna

@Gaston jesi ti svjestan da vise od 70% francuske flote nema AESU, a nose i ispaljuju meteore

26. Mar 2025.Pogledaj