BEG airport status
[MEBA 2014] Tango Six u Etihad Residence demonstratoru

[MEBA 2014] Tango Six u Etihad Residence demonstratoru

DUBAI – Etihad, pionir luksuznog putovanja za one koji lete komercijalno predstavio je pre nekoliko meseci svoj odgovor na pitanje da li je moguće iskusiti prestiž poslovne avijacije u putničkom avionu. Industrija je bila iznenađena, budući putnici su čekali još jednu stpenicu više a Tango Six je danas imao priliku da se uveri u mekoću kreveta i rashlađenost šampanjca.

 
 
IMG_1429
 
Iako je MEBA 2014 u Dubaiju isključivo konferencija posvećena poslovnoj avijaciji pojavili su se i regionalne, tj. globalne aviokompanije. Nastup Qatar Airwaysa i Emirates Airlinesa je bio uobičajen u pogledu njihovih first class opcija ali ono što je bilo zapaženije i što je izazvalo daleko veće interesovanje bio je nastup Etihad Airwaysa. Ponuđen je potpuno nov koncept putovanja na standardnim komercijalnim linijama. U punoj veličini predstavljene su kabine novog Airbusa A380 čija se isporuka očekuje ovih dana.
 

„The Residence by Etihad“

 
IMG_1432
 
IMG_1433

Trosobna rezidencija, sa dnevnim boravkom, spavaćom sobom, velikim duplim krevetom i pravom tuš kabinom, pruža putnicima apsolutnu privatnost tokom leta. Namenjena je za dva putnika kojima su na usluzi i batleri trenirani u Londonskom Savoy hotelu. Za konfor dnevnog boravka, spavanja u pravom krevetu tokom leta i tuširanja pred sletanje, treba izdvojiti oko 20.000 dolara u jednom pravcu na relaciji Abu Dabi – London.
 
IMG_1431
 
Druga kabina je „The Apartment by Etihad“. Odvojena prostorija sa foteljom, krevetom, ormarićem sa ogledalom i mini barom. Kabina koja pruža apsolutnu privatnost tokom leta. U varijanti za jednu osobu ili dve delimično spojene kabine za dve osobe. Očekivana cena za apartman je oko 5.000 dolara, takođe na relaciji Abu Dabi – London.
 
IMG_1440
 
IMG_1438
 
Na sve ovo treba dodati i prednosti samog Airbus A380, aviona koji ima značajno smanjenu buku i vibracije u kabini ali i pritisak kabine koji je mnogo prijatniji za putnike. Premijerni let novog aviona sa Rezidencijom i Apartmanima očekuje se 27. decembra na relaciji Abu Dhabi – London, što je oko 7 sati leta. Ukoliko bude prihvaćen od strane putnika svakako treba očekivati da Etihad ovu ponudu proširi i na druge destinacije do kojih se leti 10 do 15 sati – Azija, Australija, USA/Kanada i Latinska Amerika.
 
IMG_1454
 
IMG_1457
 
U svetu poslovne avijacije malo je očekivano da komercijalni (airline) operateri imaju šta da ponude ali je novi Etihadov koncept definitivno pomerio granice.
 
 
[colored_box color=“yellow“]

1795194_300711366801986_1750254247958454717_o
 
Tango Six izveštaji iz Dubaija realizovani su uz saradnju sa AirDB-om.

AirDB je nova aplikacija za iOS platformu sa stalno ažuriranom i detaljnom bazom podataka poslovnih aviona. Na jednom mestu možete naći uvek relevantne podatke o svakom modelu aviona Bombardiera, Cessne, Dassaulta, Embraera, Gulfstreama i drugih. Ono što posebno izdvaja ovu aplikaciju od drugih na tržištu je mogućnost uporednog prikaza performansi izabranih letelica.

Za download i više informacija posetite AirDB prezentaciju.[/colored_box]
 
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Yrraf na: Spekulacije o opremljenosti i naoružanju Rafala širom sveta kao dokaz o “degradiranju“ sposobnosti borbenog aviona

Avione Francuska proizvodi nezavisno ali Scalp i Meteor ne i to je veliki hendikep kada nabavljaš od njih. A lepo napisah da su ubedljivo najbliži ovoj "velikoj trojci" zato što imaju skoro pa sve svoje, od nuklearnih podmornica, nuklearnih balističkih raketa, preko višenamenskih aviona. Ako baš detaljišemo apsolutno se izdvajaju Rusi i Amerikanci jer imaju…

04. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Spekulacije o opremljenosti i naoružanju Rafala širom sveta kao dokaz o “degradiranju“ sposobnosti borbenog aviona

>> Hrvatima odobriti Meteor i SCALP. Sah/mat. Ne odobrava se tu nista nekakvim Hrvatima, nego NATO clanici, savezniku RH. Vazduhoplovi jos nisu ni isporuceni Srbiji, koristice se ko zna koliko, mozda 50 godina. Bice vremena za nabavku razlicitih UBS...

04. Nov 2024.Pogledaj

Pavle na: Prva javna potvrda: Mistrali 3+ u jedinicima Kopnene vojske

rafal koje ratno iskustvo imate? jako zanimljiv stav, za postovanje

04. Nov 2024.Pogledaj

Njofra na: Spekulacije o opremljenosti i naoružanju Rafala širom sveta kao dokaz o “degradiranju“ sposobnosti borbenog aviona

Iščitavanjem svih ovih članaka osjećam veliko olakšanje. Hrvatska je je za 1,1 milijardu eura dobila Rafale s osnovnim paketom naoružanja. Srbiju ispod 3,2 milijardi eura neće ispasti isti broj aviona i isto naoružanje. Hrvatska je za 3,2 milijarde uzela Rafale (1,1 mlrd.), narucila 50 novih tenkova Leopard 2A8 (cca. 1 mlrd. eura), HIMARS sustave (cca.…

04. Nov 2024.Pogledaj

Yrraf na: Spekulacije o opremljenosti i naoružanju Rafala širom sveta kao dokaz o “degradiranju“ sposobnosti borbenog aviona

Istina. Nadam se da smo dovoljno pametni da ne ginemo za tuđe interese, mada ako veliki odluče neće nas ni pitati ko što nikad i nisu. Meni više nadu daje činjenica da im je fokus daleko od ove regije, mnogo je vrelije na istoku Evrope i istoku Azije. Da da bog da ovi avioni provedu…

04. Nov 2024.Pogledaj