BEOGRAD – Domaća turistička agencija biće vlasnik nove aviokompanije za redovni čarter. Početak operacija očekuje se po dobijanju srpskog AOC-a. Kompanija će u početku leteti avionima MD-80 serije.
Kako Tango Six saznaje u toku je registracija nove aviokompanije u Srbiji koja će se baviti redovnim čarterom. Kompanija će biti 100% u srpskom vlasništvu i biće modelirana po konceptu sličnih aviokompanija u svetu (TUI, Thomson…) koje se bave redovnim čarterom jer će iza nje stajati jedna domaća turistička agencija. U zavisnosti od uslova kompanija će tek odlučiti da li će joj baza biti Niš ili Beograd.
U toku je proces aplikacije za srpski AOC čiji se epilog, samim tim i početak operacija kompanije, očekuje za 6 do 9 meseci. Ukoliko se proces oduži aviokompanija je spremna da leti pod AOC-om druge čarter aviokompanije iz EU, sa njihovim avionima. Međutim, ako sve bude išlo po neometanoj proceduri uskoro ćemo dobiti još jednu YU flotu koja će u početku biti bazirana na McDonnell – Douglas MD (-80) seriji aviona.
Ukoliko kompanija uspe da započne svoje operacije biće to prva aviokompanija ustanovljena u Srbiji.
Pedja
Opet Kontiki?
Milan
Ima li ovo veze sa Aviogenex-om.Koliko mi je poznato nas direktorat ne izdaje dozvole za nove kompanije.
Inferno
Zasto ne bi izdavao.
SASA
pITAJ ETIHAD
126LAE-Delta
Da li moze da se pretpostavi koja varijanta MD-80 ce biti u tom novom carteru? Ima ih dosta u upotrebi, a najmladji su MD-83 kod AAL.
Nele
Koja god da je varijanta izabrana, izabrana je u najboljem momentu zbog cene goriva. Ovi avioni su jevtini za lizing a trose kao i A-320, cak I malo vise tako da nisu bas isplativi u varijanti cene goriva sa pocetka ove godine. Ja pretpostavljam da ce ovo biti neke letilice tipa 90-95 godiste.
Pedja
Jedno pitanje…ko ce da odrzava MD seriju,kada nam je nas direktorat ukinuo…izbrisao sve dozvole koje nisu u yu registru.Znaci docice mehanicari sa strane da odrzavaju iste
MD fan
MD se ne odrzava, ta ptica je samoodrziva :)
YU-AJZ
U pravu si MD fan! Prava makina bez konfekcije!