BEG airport status
Video reportaža: Prvi Transaero A321 na radovima u „Jat Tehnici“ – direktno iz fabrike u Hamburgu Direktno iz fabrike u Hamburgu - "Transaerov" A321 ulazi u veliki hangar "Jat Tehnike" / Foto: Dušan Atlagić

Video reportaža: Prvi Transaero A321 na radovima u „Jat Tehnici“ – direktno iz fabrike u Hamburgu

Transaerov novi A321-211SL sleteo je danas u 12 časova na aerodrom „Nikola Tesla“ direktno iz Erbasove fabrike u Hamburgu i ušao je u veliki hangar „Jat Tehnike“ gde će boraviti narednih pet dana na radovima prve rekonfiguracije putničke kabine.

Letelica je sa proizvodne linije u Hamburgu izašla pre nepunih nedelju dana i nakon prvog fabričkog probnog leta danas se uputila za Beograd. To će ujedno biti i prvi A321 na radovima u „Jat Tehnici“, dve godine nakon što je srpski MRO osvojio tip sertifikat evropskog proizvođača putničkih aviona.

IMG_5909
Prvi Erbas ovog klijenta na radovima u „Tehnici“ / Foto: Dušan Atlagić

Transaero će u svojoj floti imati 5 letelica tipa A321, prva je bila isporučena pre dve nedelje, dok će drugi zvanično biti pušten u komercijalne operacije na linijama za Pariz, Tel Aviv, Astanu i Novosibirsk nekoliko dana nakon što bude izašao iz hangara „Jat Tehnike“.

Ruska avio-kompanija nastavlja ulaganje u svoje kapacitete – prevashodno u zapadnu opremu. Posle glasina o problemima (koji su mogli da utiču i na „Tehniku“) nastavljaju skromnije sa širenjem. Četiri A380 koja su na narudžbini moraće da sačekaju ili na bolju finansijsku situaciju kompanije ili da uslovi plaćanja budu ponovo pregovarani. Do tada će, do kraja ove godine, „Transaero“ uvesti u upotrebu još dva Boinga 737-800 i preostala tri A321.

„Transaero“ je dugogodišnji klijent „Jat Tehnike“ koja obavlja bazno održavanje njihovih B737 Classic i NG letelica. Danas pristigli 321 biće prvi Erbasov tip letelice na radovima za ovu avio-kompaniju.

IMG_6025
Pojedini pristupni paneli na avionu još imaju „sealed“ nalepnice / Foto: Dušan Atlagić

Kako su za Tango Six rekli u „Tehnici“, hangari kompanije su puni i u avgustu, obično najsporijem mesecu za radove u MRO industriji:

– Nastavljamo sa disciplinovanom poslovnom politikom u okviru koje su prioriteti redovnost mesečnih isplata zarada našim zaposlenima, mere štednje, briga i zaštita na radu mehaničara i tehničara ali i dodela jubilarnih nagrada.

Sve ovo rezultiralo je apsolunom predanošću zaposlenih zadacima koje pred nas postavljaju klijenti čiji je i broj počeo da raste. Dugoročan poslovni odnos sa privatnim ruskim avio-prevoznikom „Transaero“ dokaz je da smo u stanju da ispunimo sve zahteve koje pred nas postavljaju klijenti.

Danas počinjemo sa radovima na novom tipu letelice što je svojevrsno dizanje našeg međusobnog poslovnog odnosa na viši nivo. „Transaerovom“ A321 uradićemo kabinsku modifikaciju i isporučiti ga klijentu u roku.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

mt

Може ли појашњење термина кабинска реконфигурација/модификација кабине. Шта то подразумева и зашто се тако нешто ради на авиону који је управо изашао из фабрике?

Odgovori
po

airbus napravio avion prazne kabine, doleteo do beg, oni ce da mu metnu sedista koja su isporucena od proizvodjaca, po zelji transaero-a, i avion ce da ode. Najverovatnije cena je bila kljucni faktor.

se

Odlicno pitanje,i mene interesuje!

Mr

Avion je dosao u all ekonomy konfiguraciji a rusi zele i biznis klasu da ubace.jednostavnije im je da kupe avion u all ekonomy pa izmene nahnadno

Vl

Kao što je Pera već pisao na Facebook-u. Menjaju mu pol. Kad izađe iz hangara zvaće se Boeing!

Odgovori
An

To bi bilo od dečaka devojčica.
Iz A (irbus) u B (oeing).

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Easy na: Udes Embraera na „Nikoli Tesli“: Objavljen audio-snimak kontrole letenja, tri greške koje je posada napravila

Nema razloga da ne odobri!!! Pa to je KONTROLA, a ne pevacko društvo! Nisu realizovali direktivu za D6 i tu nema pregovora, pa ovo, pa ono, pa šta mislite ... Budalastine

22. Feb 2024.Pogledaj

Crni na: [ANALIZA] Kako je došlo do udesa Embraera 195 na Er Srbijinom letu JU324: Kontrola letenja tri puta pokušala da upozori posadu

Meni ona komunikacija sa tornjem ne zvuči kao manjak asertivnosti od strane kontrolora već naprotiv, kao višak SERVILNOSTI. Potpuno nepotrebno ugađanje i titranje likovima koji su napravili očiglednu grešku. Da li ste svesni, da li biste hteli, proverite pa mi javite... Za tu nepotrebnu servilnost bih rekao da nije slučajna i da zahvata mnogo šire…

22. Feb 2024.Pogledaj

Srbofil na: Vojska Srbije prvi put prikazala Repelent, državni vrh misli da Hrvatskoj neće biti prodate rakete Meteor, najavljena serijska proizvodnja FPV dronova

@Markus1463 Ne može se uništiti ključna infrastruktura dok avijacija ne baci bombu od 1000kg na nju(ili više njih). Ne mogu se pripremljeni položaji uništiti dok ne dobiju direktan pogodak granate 120/125mm iz tenka ili 152/155 iz haubice. Dron je izuzetno efikasno sredstva nakon što se uspostavi linija fronta, ali ona se ne može uspostaviti, održati…

22. Feb 2024.Pogledaj