BEG airport status
Padobranac preminuo posle težeg doskoka na aerodromu Lisičji Jarak Još jedna padobranska tragedija na aerdoromu Lisičji Jarak.

Padobranac preminuo posle težeg doskoka na aerodromu Lisičji Jarak

Sportski padobranac Aleksandar Pavlović (1980. godište) preminuo je u subotu od posledica težih povreda prilikom rutinskog skoka na aerodromu Lisičji Jarak.

Pavlović, iskusniji padobranac (B dozvola), zadobio je teške telesne povrede prilikom prizemljenja nakon rutinskog skoka. Nesreća se dogodila u subotu 16. maja oko 15:30 časova na sportskom aerodromu Lisičji Jarak. Padobranac je odveden u Urgentni centar ali je kasnije podlegao povredama.

Vršilac dužnosti glavnog istražitelja Centra za istraživanje vazduhoplovnih nesreća Nebojša Petrović izašao je juče na lice mesta radi prikupljanja osnovnih informacija.

Kako saznajemo, glavna kupola padobrana (prema rečima očevidaca) bila je pravilno formirana i upravljiva prilikom skoka u kom se desio udes. Prve sumnje na uzrok nesreće idu u pravcu loše procene padobranca prilikom prizemljenja kupolom visokih performansi.

Preliminarna informacija o udesu biće publikovana na sajtu DCV-a za nekoliko dana.

11289735_1037305989614014_2079052888_n
Aleksandar Pavlović.

Autor:

Petar Vojinović Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

g

Evo juce u Chicago na air show sudar u vazduhu ali su ostali zivi ;-(
http://abcnews.go.com/US/military-parachute-jumpers-collide-mid-air-chicago-air/story?id=33108135

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Goran na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Slazem se sa Zivojinom 100%. Veoma je komplikovano izracunati cenu po satu letenja, jer svi aparati ne lete isti broj sati, to sve zavisi od ekonomske mogucnosti svake drzave. U pojedinim zemljama, piloti imaju oko 50 sati naleta godisnje dok u razvijenijim je situacija sasvim drugacija i krece se i do 200 sati naleta godisnje…

16. Jan 2017.Pogledaj

mtw na: Puštena u rad de-icing i anti-icing platforma na Aerodromu „Nikola Tesla“

There is one "issue" with the deicing apron - officially Apron N(ovembar): due to the design flaw when deicing position N1 (eastern) is occupied, access to position N2 (western) in prohibited. So, even when N2 is vacant aircraft waiting for deicing on F4, cannot access it before N1 has been vacated. That effectively reduces deicing…

16. Jan 2017.Pogledaj

Živojin Banković na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Неће бити да су те цифре тачне. Поготову не толике разлике између МиГ-а 29 и авиона које сте навели. Све зависи и од метода израчунавања цене сати лета.

16. Jan 2017.Pogledaj