BEG airport status
Poslednja vest iz Pariza: Air Serbia potpisala ugovor o održavanju 21 motora sa Pratt & Whitneyjem Predmet sporazuma je tzv. V-Services usluga koja će tokom trajanja posla imati fiksnu cenu

Poslednja vest iz Pariza: Air Serbia potpisala ugovor o održavanju 21 motora sa Pratt & Whitneyjem

Air Serbia je danas potpisala ugovor o održavanju 21 motora V2500 sa kompanijom IAE (International Aero Engines), konzorcijumom koji predvodi kompanija Pratt & Whitney u saradnji sa Japanese Aero Engines Corporation i MTU Aero Engines.

– Air Serbia je lider evropske vazduhoplovne industrije. Mi smo uzbuđeni što smo dobili priliku da podržimo njihov uspeh današnjim potpisivanjem novog aranžmana o održavanju. – izjavio je ovom prilikom Greg Gernhardt, predsednik Pratt & Whitney Commercial Engines i dodao:

– Podrška flote pod ovakvim programom obezbeđuje operaterima predvidljive troškove održavanja i na kraju pomaže da se konačna vrednost motora naših mušterija na neki način i poveća. –

Dane Kondić, direktor Air Serbie naglasio je danas da je održavanje avionskih motora jedan od glavnih prioriteta jer omogućava bezbednost putnicima:

– Air Serbia igra značajnu ulogu u razvoju vazduhoplovne industrije i industrije turizma i veoma nam je bitno da ostanemo lideri u bezbednom i udobnom iskustvu putovanja. Efikasno održavanje je jedna od komponenti našeg uspeha, naglasio je Kondić.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Sl

Radi se na unistavanju JAT tehnike,i to namerno.Otece im i hangar,jer nemaju gde da rade

Odgovori
Ca

Pa oni uopste i ne treba da se bave tehnikom,osim linijskog odrzavanja,ali samo za svoje avione.Njihov posao je avioprevoz,a ne da otimaju posao JAT tehnici,koja radi samo to.

Odgovori
Vl

Sistem Air Srbije je zamišljen da glavni HUB ne bude Beograd nego Abu Dabi. Tamo će se skidati i postavljati motori a slati u PW jer tako radi i Etihad. Isto je i sa velikim pregledima aviona. JAT Tehnika je isključena maksimalno da bi se prodala nekome za siću kao veliki uspeh. Nacionalni prevozilac je zapravo Etihad.

Odgovori
Ra

Tamo ce morati lepo da placaju na vreme. A ne kao sto duguju pare Jat Tehnici i ostalima : nek im je sa srecom

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj