BEG airport status
Adria Airways Tehnika prodata poljskoj kompaniji Linetech Holding Ove godine Adria Airways Tehnika obeležila je kraj radova na hiljaditoj letelici / Foto: Adria Tehnika

Adria Airways Tehnika prodata poljskoj kompaniji Linetech Holding

Isplatom prodajne cene i prenosom 100% deonica, juče je uspešno izvršena prodaja kompanije Adria Airways Tehnika kompaniji Linetech Holding iz Poljske, saopšteno je iz slovenačkog MRO-a.

Slovenački državni holding (SDH) i aerodrom Ljubljna d.o.o. (dosadašnji vlasnici Adria Airways Tehnike, d.d) zaključili su ovaj sporazum na osnovu otvorenog procesa nadmetanja:

– Linetech Holding izabran je kao kupac nakon što je ponudio najbolju cenu za 100% deonica Adria Tehnike. Konzorcijum prethodnih vlasnika očekuje da će se celokupna transakcija obaviti do srede.

Ovo predstavlja uspešno okončanje dvostepenog procesa nadmetanja što će kompaniji omogućiti da nastavi svoj rast i razvoj, sačuva svoju globalnu ulogu ali i ulogu u svojoj domovini, Sloveniji – poručeno je Adria Tehnike.

 

Konsolidacija kao jedan od načina opstanka regionalnih MRO kompanija? Foto: Adria Tehnika
Konsolidacija kao jedan od načina opstanka regionalnih MRO kompanija? Foto: Adria Tehnika

Izvršni direktor kompanije Maksimilijan Pele izjavio je ovom prilikom da je procedura sprovedena korektno i da on prihvata promenu:

– Svi zaposleni Adria Tehnike bili su na ivici već duže vreme, sa mnogo pitanja, šta će biti sa njima i na koji način će se stvari odigrati. Upravo zbog toga sam zadovoljan da je naša kompanija sada u vlasništvu uspešnog MRO-a za koji ja verujem da će stremiti uspehu i rastu. Radujem se dobroj saradnji i radu ka ostvarivanju zajedničkih ciljeva. –

Piotr Kaczor, predsednik upravnog odbora Linetech Holdinga takođe je istakao optimizam povodom preuzimanja Adrie:

– Ponosni smo što možemo najaviti našu akviziciju Adria Tehnike. Cilj nam je da razvijamo ovu kompaniju, ulažemo u ljude, novu tehnlogiju i opremu. Zahvaljujući ovom pripajanju naše polje kompetencija će postati šire a sve u cilju zaokruživanja portfolia za radove na najpopularnijim tipovima letelica: Boing, Erbas, Bombardie, Embraer i ATR. Linetech namerava da nastavi sa zapošljavanjem u Sloveniji i proširi programe obuke za novozaposlene. Naša grupa će tako sada imati šest hangara za bazno održavanje što će nam pomoći da postanemo jedan vodećih MRO provajdera u Evropi. –

Linetech je osnovan 2009. godine i trenutno obavlja svoje aktivnosti na sedam aerodroma u Poljskoj. Kompanija zapošljava oko 200 ljudi.

2015. godina je peta godina postojanja kompanije Adria Airways Tehnika u ovoj formi. Tango Six je bio prisutan kada je slovenački MRO u julu ove godine obeležio kraj radova na hiljaditoj letelici.

Adria Tehnika u okviru svojih 8.000 kvadratnih metara prostora na aerodromu Jože Pučnik u Ljubljani nudi usluge tehničkog održavanja na familiji aviona CRJ (100/200/700/900/1000) kao i Erbas A320. 80% prihoda kompanije dolazi od klijenata iz Zapadne Evrope.

Izvršni direktor Maksimilijan Pele pričao je za naš portal u julu o istoriji Adria Tehnike, njihovim standardima, odnosu prema zaposlenim i trenutnim izazovima u MRO industriji:

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Pajo Niko ne spori ogromne gubitke na obe trane. Spominjem potvrdjene gubitke zapadnog naoruzanja jer neki misle da je daleko manje dostavljeno nego sto je vec i unisteno. Tu kolosalnu pomoc u naoruzanju zbog kojeg se uvaj rat tako razvukao nazivaju mrvicama a u realnosti su na hiljade komada doniranog oklopa vec izgublili. Da ne…

18. Feb 2025.Pogledaj

Igor na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Vladimir Mozes li i nas ostale da uputis na te izvore, da ne ostanemo slepi pored ociju?

18. Feb 2025.Pogledaj

Casual Observer na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Vladimir Nije dobro živeti u snovima. Naravno da se Abrams nije pokazao loše, po stepenu preživljavanja daleko bolje nego razne verzije T-72 i T-80 u kojima posada odmah pogine u slučaju pogotka. A što se tiče broja ispaljenih granata ni tu niste u pravu jer Ruska artiljerija od jeseni 2022. više ne ispaljuje 10x više…

18. Feb 2025.Pogledaj

Casual Observer na: [IDEX 2025] Tango Six na najvećem sajmu naoružanja i vojne opreme na planeti: Srbija i zemlje regiona izlažu, Rusiji dozvoljeno da se vrati pod reflektore

složio bih se sa onom šalom da je Pancir S1 najstradalnije oružje. Taj sistem je toliko puta uništen da ja ne vidim za šta se on može upotrebljavati danas, ali u svojoj iskonskoj ulozi je omanuo. Protiv velikih dronova se nekako i držao i oborio je gomilu Bajrakara u Libiji i Ukrajini ali protiv malih…

18. Feb 2025.Pogledaj

Pajo na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Vladimir, naveo sam izvore za podatke koje sam izmio sto one pro ruske ili pro ukrajniske i sto se oklopa tiče oni se približno podudaraju. Nitko nije govorio o tome koja strana trenutno ima inicijativu i napreduje ali po koju cijenu. Daleko od toga da se stvari po UA razvijaju povoljno ali sanjati o tome…

17. Feb 2025.Pogledaj