BEG airport status
Izvršni direktor „Nikole Tesle“: Aerodrom će verovatno ići na koncesiju "Potreban je svež kapital i povezivanje da bi aerodrom Nikola Tesla doživeo još veću ekspanziju" / Foto: Screenshot - N1

Izvršni direktor „Nikole Tesle“: Aerodrom će verovatno ići na koncesiju

Nakon oštre reakcije sindikata radnika aerodroma „Nikola Tesla“ i saopštenja u kome se navodi da kompanija „Lazard“ nije koncesioni savetnik, tj. da to radnicima beogradske vazdušne luke još uvek niko zvanično nije saopštio, stiže nagoveštaj njihovog izvršnog direktora, Raše Ristivojevića, da će upravo tako biti.

Kao predstavnik „Nikole Tesle“ na skupu u okviru Samita o zapadnom Balkanu u Parizu, Ristivojević je u razgovoru za televiziju N1 naveo da će rešenje za beogradsku vazdušnu luku verovatno biti koncesija.

– Vlada Republike Srbije će naravno odrediti ko će to biti – odlučiti u zavisnosti od ponude. Ja sam danas imao sastanak sa predstavnicom Lazarda, gospođom Nikol, pa smo malo popričali i definisali neke stvaru u vezi sa privatizacijom. To će verovatno biti koncesija ili javno-privatno partnerstvo. Potreban je svež kapital i povezivanje da bi aerodrom „Nikola Tesla“ doživeo još veću ekspanziju – izjavio je Ristivojević.

Ovakav nagoveštaj dolazi svega deset dana nakon što su radnici „Nikole Tesle“ poručili da način na koji će njihovo preduzeće biti privatizovano nije poznato, „sem ako to neko unapred zna“.

– Nama, radnicima, nije decidno poznato, sem ako to neko unapred zna da će aerodrom „Nikola Tesla“ biti koncesioniran – jednoglasna su pet sindikata radnika aerodroma „Nikola Tesla“.

Njihovo saopštenje stiglo je kao reakcija na izjavu gradonačelnika i predsednika Nadzornog odbora Er Srbije (Air Serbia), Siniše Malog, koja je došla kao odgovor na pitanje našeg portala u kojoj se fazi nalazi proces privatizacije beogradskog aerodroma.

– Kompanija „Lazard“ zajedno sa nama priprema dokumentaciju koja je neophodna da bi se kontaktirali potencijalni investitori, kako bi se što pre i krenulo u taj proces pronalaženja partnera za koncesiju aerodroma „Nikola Tesla“ – naveo je tada Mali i dodao da se procena vrednosti aerodroma očekuje do kraja ove godine.

On je tom prilikom naveo i da beogradska vazdušna luka predstavlja „usko grlo“ za dalji razvoj Er Srbije, na šta su sindikati, takođe, reagovali svojim saopštenjem i pozvali Malog da se izvini.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

be

Gdje li sam vec vidio ovakav scenarij???
Nije koncesija los model. Dapace. Svatko je bolji gospodar od drzave same. U drzavnim firmama ipak rade za placu, i zivo ih cese odakle ta placa dolazi.

Odgovori
Pe

Taj model sa drzavom kao vlasnikom nam je jako dobro poznat na ovim terenima.

Dr

Istina je da aerodrom polako zaostaje za potrebama. Sa povecavanjem broja putnika, postalo je ocigledno. Ako Beograd zeli da postane HUB onda je prosirenje neminovno. Drzava nema te pare a I nema profesionalno rukovodstvo koje bi to odradilo.

Odgovori
Go

Svaka cast na zameni teza! Aerodrom odlicno posluje, prosiruje se, uplacuje ogromne sume u budzet i pored toga sto subvencionise Er Serbiu i poklanja sredstva i opremu drugim aerodromima u Srbiji, ali eto sad – mi ne znamo kako, bolje da damo strancima. Jos ako se i dokazani politicari-prevaranti omaste oko celog dila, jos bolje!

S obzirom na prethodno iskustvo sa doticnim „ekspertima“, Srbija ce i ovako i onako sama placati sva unapredjenja koja ce se uraditi na aerodromu, dok ce treca strana samo da skuplja kajmak. Tako da prica „drzava nema te pare“ ne stoji – kroz jos jedan tajni ugovor, opet cemo mi to sve lepo platiti, jedino sto profit vise nece biti (samo) nas.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

St.Evan na: Vučić: Potpisivanje ugovora za Rafale u naredna dva meseca

Začuđujuće malo ovakvih komentara! J10 je za našu državu, njenu veličinu i ekonomske mogućnosti mnogo prihvatljiviji avion. 36 J10 su respektabilna sila na ovako malom prostoru. Osim ako se AV posvađao sa bratom Xijem, trebalo bi da možemo ida h povoljno dobijemo.

18. Apr 2024.Pogledaj

Topčider na: Iznad Kosova i Metohije danas leteo francuski izviđački avion King Air 350 ASLR

Pa nista neobivno ne vidim u ovom letu.Inace,Srbija je potpisnica IPAP 1,IPAP 2 i SOFA sporazumima a i clanica koja odobrava transport NATO trupa preko teritorije Srbije kako kopnenim putem tako i vazdusnim putem.Koliko samo puta NATO avioni prelecu Srbiju pa nikom nista.Ne interesuje njih nista konkretno iz Srbije jer sve znaju obzirom da svake…

18. Apr 2024.Pogledaj

Srbofil na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

@Amater Ne izbacuje ništa jer se dejstva mogu vršiti noću. Jedino modernizacija, ovako kako jeste nikakvu realnu upotrebnu vrednost nemaju ako ćemo biti iskreni.

18. Apr 2024.Pogledaj

Topčider na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

BOV-3 je odlican protiv dronova!Jeftino i efikasno oruzje za eliminaciju dronova i niskoletecih objekata.Mi smo na Kosovu i Metohiji jednu Tomahawk krstarecu raketu upravo oborili sa BOV-om.Inace,poligon je u rangu od jednih od najboljih u Evropi a vezbe sa vojskom SAD,Poljske,Francuske, donose najbolje iskustvo na svetu.Inace,ne vidim zbog cega su komsije frustrirani kada su clanica…

18. Apr 2024.Pogledaj