BEG airport status
[EKSKLUZIVNO] Air Serbia A330 neće biti jedini novi long range avion danas u Beogradu Srpska civilna avijacija ove nedelje jača za dve interkontinentalne ptice

[EKSKLUZIVNO] Air Serbia A330 neće biti jedini novi long range avion danas u Beogradu

Iako će pažnja stručne i šire javnosti biti usmerena na najveću žurku u gradu – dolazak prvog širokotrupnog aviona Erbas A330 nacionalne avio-kompanije Er Srbija, koji ćemo na Tango Sixu za vas zabeležiti iz samog aviona ovde u Abu Dabiju pa sve do Beograda, YU-ARA neće biti jedini „long-range“ avion na srpskom registru!

Naime, YU-ARA će dobiti „mlađeg brata“ u registru u vidu YU-FSS – novog Falcona 2000LXS.

Na Dan pobede, 9. maja, u francuskoj prestonici vijorila se srpska trobojka na aerodromu Burže gde je najvećoj biz-jet kompaniji u regionu Prince Aviation isporučen novi Falcon 2000LXS. Avion je na beogradski Aerodrom „Nikola Tesla“ sleteo u kasnim večernjim časovima 10. maja.

Uskoro više detalja...
Uskoro više detalja…

Po okončanju procesa registracije, izdavanja Uverenja o plovidbenosti i upisa na AOC beogradskog avio-prevozioca, vazduhoplov koji može da preveze 10 putnika na daljine od 4.000 milja, biće uveden u redovan saobraćaj i omogućiti Prince Aviationu letenje na interkontinentalnim rutama.

Tango Six će vam ekskluzivno, i za ovu priču, preneti više detalja u danima koji slede.

Još jedan istorijski dan za Er Srbiju

Prvi širokotrupni avion za treću iteraciju nacionalne avio-kompanije će po planu letenja koji važi od jutros sleteti na beogradski aerodrom između 16:30 i 17 časova. Nekadašnja letelica indijskog Jet Airwaysa iznajmljena je za novu rutu Er Srbije do Njujorka a u vazdušni prostor Srbije ulazi pod registracijom A6-EYC koju će najkasnije za dva dana, nakon tehničkog leta sa Direktoratom civilnog vazduhoplovstva, zameniti YU-ARA.

A330 leti nazad za Abu Dabi u petak gde će avionu biti urađeno kompletno „renoviranje“ unutrašnjosti sa novim sedištima i vizuelnim elementima Er Srbije.

Tango Six će vam sletanje A330 preneti sa više lokacija i jedini ćemo od medija biti u samom avionu na letu od Abu Dabija do Beograda. Dokumentovaćemo svaki deo višednevnih priprema za let, sve do samog sletanja, iz ugla svih koji su iz nacionalne aviokompanije i DCV-a zaslužni za realizaciju ovog projekta.

Air Serbia heavy inbound.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Cr

Samo da procitate komentare na Blicu.

Ljudi se posmejavaju sa novim avionom, nemaju pojma sta ovo za Air Srbiju i Srbiju znaci.

Jedan pise komentar kako smo banana drzava zato sto se Sinisa Mali i Hogan slikaju pored aviona.
Mislim da nemaju pojma ko je Hogan, nemaju pojma koliki je ovaj avion i koliko je ovo vazno za Srbiju.

Sramota me takvih ljudi.

Odgovori
Dr

Crni Druze moj nemoj da te je sramota to pisu oni isti sto sutra idu na sendvic i aoiic kod djilasa !

ma

Mozda imaju problem sa tim sto se Hogan slika a oni placaju? Jel su to nama botici stigli i na vazduhoplovni portal? Anyway, Go Prince!

@m

Kako mislis „oni placaju“?

Mislim da oni nista ne placaju jer je to odavno otpisano. Ulazak Etihada u Air Serbiju je bila najbolja stvar koja se mogla uraditi od nemalo propalog, zaduzenog JATa!

To je imalo veoma pozitivne uticaje na samu Air Srbiju, na Aerodrom Beograd, na Imidz drzave, itd.

Samo uporedi broj putnika na aerodrom i Air Srbije danas i pre 2013 i sve ce ti biti jasno.

De

Avion A330 neka se zove -Nikola Tesla-

Odgovori
Si

Stvarno sam ponosan na Air Serbiju, nakon JAT-a koga sam isto volio kao ljubitelj avijacije. Sretno sa A330 i da prestigne slavu JAT-ovih „desetki“. Divan avion i da u buducnosti vidimo jos koji slican. Pozdrav ljubiteljima avijacije iz Republike Srpske.

Odgovori
da

„najveca zurka“ vise lici na vasar…

Odgovori
Dr

@Marko znas ako ce mo da trazimo Botove onda bi po tvom pisanju TI prvo trebao da pogledas u Ogledalo gde ces videti pravu Botinu. Malo je bezveze da pises ‘Go Prince’ jer ta firma nije od Nacionalnog znacaja jer je servis za one bogate i bahate. Dakle nije od zivotne vaznosti za Srbiju.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj