BEG airport status
Vučić: Linija Er Srbije za Njujork nije profitabilna i bar tri godine to neće biti Na konferenciji za medije povodom najave leta za Njujork nije bilo zvaničnih komentara o finansijskoj kontrukciji / Foto: Dušan Atlagić

Vučić: Linija Er Srbije za Njujork nije profitabilna i bar tri godine to neće biti

Predsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić osvrnuo se danas prilikom posete novootvorenom regionalnom centru kompanije Koka-kola na planirano uspostavljanje linije Beograd-Njujork nacionalne avio-kompanije i tom prilikom izjavio:

– Za Njujork krećemo da letimo od juna i da znate odmah, to nije profitabilna linija. Bar tri godine neće biti. Letimo tamo zbog imidža, zbog prestiža, da bi bili centar cele Jugoistočne Evrope. Direktnih letova za Ameriku nema iz Grčke, Atine, ni iz Sofije a mislim, ispravite me ako grešim, da ih nema ni iz Bukurešta.

To će biti velika komparativna prednost, pokuzajemo da smo u stanju to da postignemo. Imaćete let sa Aerodroma „Nikola Tesla“ direktno za „JFK“, nećemo više gubiti po tri sata vremena presedajući u Frankfurtu ili Minhenu kao do sada. Ova linija će doprineti i novom dolasku američkih investitora. – rekao je Vučić.

Kada je reč o finansijskoj kontrukciji letova za Njujork kompanija Er Srbija do sada nije izašla ni sa jednim zvaničnim saopštenjem ili komentarem o ovoj temi.

Prilikom zvanične najave nove linije 9. novembra prošle godine jedino što je direktor nacionalne avio-kompanije izjavio bila je potvrda da će se pet letova nedeljno odvijati avionom srpskog nacionalnog avio-prevoznika dok će se preostala dva dana u nedelji za ovu rutu koristiti kod-šer letovi kompanije Erberlin (Air Berlin) iz Dizeldorfa i Berlina. On je tada izjavio i da će kompanija za prekookeanske letove pokušati da unapred nabavi određenu količinu goriva po fiksnoj ceni.

Predsednik Nadzornog odbora Er Srbije Siniša Mali izjavio je 18. decembra prošle godine da će avio-karta do Njujorka biti konkurentna:

– U februaru naredne godine počeće marketing kampanja i promocija cena. Karta će biti povoljna i cena potpuno konkurentna. Er Srbija ne želi da bude najjeftinija kompanija u regionu, to ostavljamo za lou kost kompanije kao Viz er i druge. – rekao je tada Mali i posle komentara o izboru idealnog terminala na „JFK-u“ dodao:

– To su, ipak, slatke muke, pošto ne pričamo više o tome da li imamo novaca i stabilnu avio-kompaniju koja može da leti do Njujorka i da li imamo biznis-plan za to. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Go

Kao sto je neko vec komentarisao, americki investitori su spremni ko zapete puske, samo im je direktna linija falila…

Generalno, radujem se mogucnosti direktnih letova za Severnu Ameriku, pogotovo ako bude bilo jos destinacija, ali sve bi to moralo da bude transparetno, a ne ovako…

Odgovori
Za

Izdrazite samo jos tri godine a do tada milionske gubitke ce da placaju srbski poreznici

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: [ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

@Nursing Nismo. Razmena sa SAD nam je vrlo mala. Da je to što kažete tačno bila bi daleko veća. Mi za to uopšte nismo pogodni. Čak su i EU zemlje u boljem položaju od nas po tom pitanju. Svi pljuju po nama zbog saradnje sa Kinom ali njihova je astronomski veća. Mi sarađujemo malo više…

09. Apr 2025.Pogledaj

Dionizije na: [ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

Ponavljate Trampovu propagandu, EU ne naplacuje nikakve carine na 70% proizvoda koje uvozi iz USA, na automobile se placa 10%, PDV se obracunava na sve robe, i na auto iz Nemacke i na vozilo iz USA, pa tu ne vidim da postoji razlika koja US proizvodjace stavlja u losiju poziciju. Koje su to vece carine…

08. Apr 2025.Pogledaj

KK na: [ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

Ide se van po robu/proizvode ukoliko su jeftiniji, da bi dobili jeftiniji/konkurentniji proizvod. Ukoliko se ta roba/proizvod optereti carinama, proizvodjac ce biti primoran da isti kupuje unutar granica SAD-a, ili, ukoliko je vanjskom proizvodjacu stalo do biznisa i kolicina ima smisla, isti ce otvoriti fabriku u SAD-u, i prodati isto musteriji za 0% tarife. Dakle…

08. Apr 2025.Pogledaj

Perko na: [ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

@Petrovic Dusan Carine bi u teoriji trebalo da zaštite domaću proizvodnju, te i jeste poenta da uvozni proizvod poskupi. Da bi domaći bio cenovno privlačniji. Mada, više mislim da je to samo glupi pregovarački čip da bi se izboksovali ustupci od inostranih država. A to što je Amerika kao napredovala u poslednjih koliko godina.... Sve…

08. Apr 2025.Pogledaj