BEG airport status
SMATSA raspisala konkurs za školovanje samofinansirajućih kontrolora letenja, posao nije garantovan Kandidati sami plaćaju svoju obuku, posao im nije garantovan

SMATSA raspisala konkurs za školovanje samofinansirajućih kontrolora letenja, posao nije garantovan

Kontrola letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA) objavila je krajem prošle nedelje konkurs za samofinansirajuće školovanje za sticanje dozvole kontrolora letenja i odgovarajućih ovlašćenja.

U dokumentima koji su objavljeni na sajtu Kontrole letenja stoji da će se školovati 10 kandidata za ovlašćenje ADI-GMC/AIR Beograd; 4 ADI-TWR Vršac i 7 ADI-TWR Podgorica uz mogućnost naknadne preobuke 3 kandidata za ADI-TWR Tivat.

U tekstu konkursa se naglašava da kandidati koji budu primljeni na školovanje sami plaćaju troškove istog po cenama koje se, kako je navedeno, mogu naći na sajtu Kontrole. Napominje se i da SMATSA nema obavezu zapošljavanja kandidata koji uspešno završe školovanje.

Svi dokumenti konkursa mogu se naći na ovom linku.

SMATSA je poslednji ovakav konkurs raspisala 2. jula 2014. godine kada je traženo 16 takođe samofinansirajućih kandidata. Tango Six je tada dobio ekskluzivnu priliku da poseti simulator za obuku kontrolora letenja u centru za obuku SMATSA-e što smo iskoristili i za priču sa njegovim načelnikom gospodinom Milivojem Šojićem o specifičnostima ovog poziva:

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Bo

Stari stos za primanje bez konkursa.
Niko nije lud da se skoluje za zanimanje gde bez iskustva mozes da se zaposlis samo u jednoj firmi.
Svi se skoluju sami i onda se objavi da po hitnom postupku treba odredjeni broj kontrolora i prime se ti sto su se skolovali sami a ako zaluta neki genetski nesrecan…moze da se slika sa tom diplomom

Odgovori
Ra

Vec smo jednom imali ovu raspravu. Pogleti prethodni topic(http://tangosix.rs/2014/08/07/smatsa-objavila-konkurs-za-skolovanje-samofinansirajucih-kontrolora-letenja/).

A sto se tice bilo kakvih gluposti gde vam SMATSA, bilo koji njen zaposleni ili bilo koji nazalost-misinformisan pojedinac prica price o nekom navodnom nadzoru EUROCONTROLA, evo vam from the horse’s mouth. Pa sami razmislite da li su prethodni konkursi o trosku firme bili „fer“ i „pod nadzorom EC.“

http://www.pprune.org/atc-issues/573780-feast-oversight-local-centralized-eurocontrol.html

Slicne diskusije mozete naci kako na PPRUNE tako i na ostatku interneta!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj