BEG airport status
Vlada postavila novog direktora Muzeja vazduhoplovstva – Trećeg u sedam meseci Još jedan v.d. direktor u Muzeju vazduhoplovastva - Beograd

Vlada postavila novog direktora Muzeja vazduhoplovstva – Trećeg u sedam meseci

Vršioca dužnosti direktora Muzeja vazduhoplovstva-Beograd, Miodraga Gordića, Vlada Srbije razrešila je dužnosti na njegov lični zahtev. Na tu poziciju postavljen je Čedo Milivojević, kako Tango Six saznaje bivši finansista Komande ratnog vazduhoplovstva u penziji.

Oba rešenja doneta su na sednici 11. marta i predstavljaju treće uzastupno Vladino imenovanje prvog čoveka Muzeja vazduhoplovstva u poslednjih sedam meseci.

Naime, u septembru prošle godine je za v.d. direktora MVB-a postavljen potpukovnik u penziji, Miroslav Knežević. Sa te funkcije razrešen je nakon svega mesec dana na lični zahtev, a na njegovo mesto je rešenjem Vlade postavljen general u penziji, Miodrag Gordić. 

Da podsetimo, prilikom postavljanja Miroslava Kneževića na mesto direktora u septembru 2015. godine, Muzej vazduhoplovstva posetio je i tadašnji ministar odbrane Bratislav Gašić koji je tom prilikom izjavio da Vojska i Vlada ponovo „ulaze u svoj muzej“, koji je na „volšeban način“ bio izuzet iz državne imovine.

Tango Six je objavio dokumente koji pokazuju da Muzej vazduhoplovstva nije prešao u državno vlasništvo i da smenjeni ministar odbrane nije govorio istinu kada je tvrdio suprotno.
 
 
Tango Six već treću godinu izveštava o dešavanjima u Muzeju vazduhoplovstva.

Komentari

M

Sve ovo vec pocinje da lici na trenutno aktuelne tv formate…
Dokle vise?
Zasto se MO i Vlada Srbije plase javnog konkursa za poziciju direktora Muzeja?
Dokle ce postavljati penzionere koji su svoju penziju stekli raspolazuci drzavnim novcem koji nisu morali da zarade?
Problem svim tim penzionisanim vd Direktora je sto nikada nisu morali da namaknu novac pa kad dodju u situaciju da moraju da obezbede egzistenciju ustanove na cije su celo postavljeni, nema drzave da im prvog u mesecu poplaca dazbine.

A Muzej ce raditi i sa ovim novopostavljenim… U kom obimu videce se…
Eto a bas bi bilo lepo da ste umesto ovog objavili tekst o novom eksponatu u stalnoj postavci MVB.

Odgovori
v

svaka cast mali brate.dokle ce ustrojba vojna diktirat vise urusavanje dragog nam muzeja.svi dodjoshe na mesto zlocina da dotuku sto je ostalo .tijekom tu su nam ,,dragi,, z.radojevic[zvani 50posto,stolica i klupa,genije za kompjutere,feng shui majstor ,80 sati plus,itd],gordic ujedinitelj,ukic prosvetitelj,knezevic kratkotrajni,milivojevic zadnji udar,sl.ristic neukrotivi itd.svi krivci su tu i nikom nista.tijekom su svi bivshi clanovi upravnog odbora muzzeja.sta ce oni tu…. p.s.veliki brat

Odgovori
S

Zaista sramota. Muzej zaista nije zaslužio ovakav tretman od države. Kao da je personalno rešenje na mestu direktora jedini problem ove ustanove. Očigledno je da MO nema ni znanja, ni ideja, kako da upravlja jednom ustanovom kulture. Kada ovako radi sa Muzejom vazduhoplovstva, samo možemo da se pitamo kako je u Vojnom muzeju na Kalemegdanu.

Odgovori
D

Da nije tuzno ,bilo bi smesno. I cemu postavljanje nekog za nazovi direktora kada MO nije uspelo da upise u APR ni jednog od predhodnika . A Zoran Radojevic ,koja god da mu je sada funkcija ima jedini pravo potpisa i od njega zavisi dal ce ti mucenici koji tamo rade ,dobiti plate , i sl. Pri tome, moje skromno misljenjeje da je ranije pisanje i podrzavanje akcije Cetke i Metle il kako li se vec zvalo , od strane ovog portala direktno doprinelo ovom dolazenju i odlazenju vojnih grla na mesto direktora.

Odgovori
p

Još jedan v.d. u nizu.
Nakon „zapaženog službovanja“ u Zemunu u Domu vazduhoplovstva.
Prethodno je trebalo je ispitati da li su protiv lica planiranih za dužnost v.d. vođeni neki postupci i da li je i zbog čega su uklonjeni iz Inspektorata MO.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Goran na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Slazem se sa Zivojinom 100%. Veoma je komplikovano izracunati cenu po satu letenja, jer svi aparati ne lete isti broj sati, to sve zavisi od ekonomske mogucnosti svake drzave. U pojedinim zemljama, piloti imaju oko 50 sati naleta godisnje dok u razvijenijim je situacija sasvim drugacija i krece se i do 200 sati naleta godisnje…

16. Jan 2017.Pogledaj

mtw na: Puštena u rad de-icing i anti-icing platforma na Aerodromu „Nikola Tesla“

There is one "issue" with the deicing apron - officially Apron N(ovembar): due to the design flaw when deicing position N1 (eastern) is occupied, access to position N2 (western) in prohibited. So, even when N2 is vacant aircraft waiting for deicing on F4, cannot access it before N1 has been vacated. That effectively reduces deicing…

16. Jan 2017.Pogledaj

Živojin Banković na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Неће бити да су те цифре тачне. Поготову не толике разлике између МиГ-а 29 и авиона које сте навели. Све зависи и од метода израчунавања цене сати лета.

16. Jan 2017.Pogledaj