BEG airport status
Puštena u rad de-icing i anti-icing platforma na Aerodromu „Nikola Tesla“ Nova platforma omogogućava brži proces de i anti icinga / Foto: Aerodrom "Nikola Tesla"

Puštena u rad de-icing i anti-icing platforma na Aerodromu „Nikola Tesla“

Beogradski aerodrom Nikola Tesla od danas je bogatiji za novu, savremenu platformu koja se koristi za odleđivanje i sprečavanje zaleđivanja aviona, saopšteno je danas iz beogradske vazdušne luke.

– Izgradnjom ove platforme proširene su manevarske, parking i saobraćajne površine za 21.000 kvadratnih metara, od čega je oko 16.500 kvadratnih metara predviđeno za kretanje vazduhoplova. Poštovanjem svih standarda zaštite životne sredine, prilikom izgradnje, unapređen je ekološki aspekt poslovanja aerodroma.

Tehnološkim rešenjem predviđeno je istovremeno korišćenje platforme za dva uskotrupna ili jedan širokotrupni avion.

Vrednost izgradnje platforme sa pratećim objektima je 557 miliona dinara, a radovi su finansirani iz sopstvenih sredstava Aerodroma Nikola Tesla, bez zaduživanja. – stoji u saopštenju.

Tango Six je dobio ekskluzivnu priliku da obiđe platformu pre puštanja sistema u rad:

06-12-t6-47
06-12-t6-48
06-12-t6-50
06-12-t6-54
06-12-t6-52

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Al

bravo za nas aerodrom.Iskreno se radujem svim promenama koje su vidljive tamo !

Odgovori
Bi

Great news and a great site, I’ve been following T6 for many years now – it is essential reading for all aviation enthusiasts in this part of the world. Merry Xmas to the T6 team and all the readers!

Just a quick question regarding the environmental aspects of the platform, I couldn’t find information on this anywhere – is the used de-icing fluid collected and recycled?

Odgovori
Ma

I am not able to answer your actual question, but I do know that in Serbia basically nothing is recycled when compared to other Western nations.

Jo

Fluid is collected and recycled from this platform. Quality of infrastructure design is not that bad Serbia today, as you might be used to, and high environment standards are applied, especially in such important projects.

Mi

svaka cast za promene, sacekajte samo prvi sneg, kad se bude radio i
de-icing i anti-icing, po avionu, na dve pozicije, a do juce se radilo na tri ili cetri. Ima jos minusa ali za sad toliko.

Odgovori
Vl

Javljaju se ljudi koji rade za aerodrom i pljuju isti taj aerodrom. Kakva sprdnja. Kako da imam poverenja u bezbjednost operacija tamo kad se kolege potkazuju?!

mt

There is one „issue“ with the deicing apron – officially Apron N(ovembar): due to the design flaw when deicing position N1 (eastern) is occupied, access to position N2 (western) in prohibited.
So, even when N2 is vacant aircraft waiting for deicing on F4, cannot access it before N1 has been vacated. That effectively reduces deicing capacity of the entire airport.

Odgovori
Mi

Ovaj stručnjak MTW bi mogao da ostavi (pravo) puno ime i prezime da znamo koga da pitamo kad nam zatreba konsultacija oko aerodroma ili vazdušnog saobraćaja uopšte.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Žarko Savić na: Direktor SMATSA-e Ristivojević u poseti sedištu EUROCONTROL-a: Prošle nedelje 3.200 preleta opsluženo u jednom danu

Divno je videti da postoji direktna komunikacija sa Eurocontrolom, to može značiti dosta na duže staze. Takvi kontakti mogu doprineti boljem razumevanju, usklađivanju procedura i jačanju pozicije naše organizacije u evropskom vazdušnom saobraćaju. Bravo!

06. May 2025.Pogledaj

Ivan Uzice na: Vazduhoplovna vežba „Pégase 25“: Iznad Hrvatske izvršena prva dopuna gorivom u vazduhu Rafala HRZ-a

Uskoro, samo sto nece biti F3 nego F4 i ne mig 29m nego SM😉.A i migovi nece uskoro u penziju

06. May 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Vazduhoplovna vežba „Pégase 25“: Iznad Hrvatske izvršena prva dopuna gorivom u vazduhu Rafala HRZ-a

@Yarraf Moze. Evo jos interesantnih slika prilog odgovoru. https://imgur.com/a/EHTlUhM

06. May 2025.Pogledaj

Nenad N. na: Vazduhoplovna vežba „Pégase 25“: Iznad Hrvatske izvršena prva dopuna gorivom u vazduhu Rafala HRZ-a

@Islander Sansa da ce RV Srbije leteti zajedno sa HRZ je nula. A takva ce i ostati. Eventualno u nekim vanrednim situacijama tipa prirodnih katastrofa. Sansa da ce RV Srbije uopste leteti Rafalima je malo bolja, recimo trenutno oko 70%. Sa tendencijom smanjivanja svakog dana. Sto mozda i nije lose.

06. May 2025.Pogledaj

Marko na: Vazduhoplovna vežba „Pégase 25“: Iznad Hrvatske izvršena prva dopuna gorivom u vazduhu Rafala HRZ-a

Imao sam "sreću" da stojim na autoputu kod Plesa kada su iznad nas u niskom letu preletela dva Rafala koji verovatno taman poleteli. I drugi Rafal u paru mahne krilima da pozdravi nas koji smo stajali u koloni na autoputu dok nas je preletao. Fantastično kako se toga setio. U tom momentu se zadesilo da…

06. May 2025.Pogledaj