BEG airport status
Montenegro erlajns od danas sa novim rukovodstvom Novo rukovodstvo za nacionalnu avio-kompaniju Crne Gore.

Montenegro erlajns od danas sa novim rukovodstvom

Vlada Crne Gore predložila je danas nove članove Odbora direktora Montenegro erlajnsa (Montenegro Airlines), bez održavanja sednice, na osnovu probavljenih saglasnosti većine članova Vlade, saopštila je njena služba za odnose s javnošću.

Vlada je predložila Skupštini akcionara Montenegro Erlajnsa da za članove Odbora direktora kompanije izabere: Nikolu Vukićevića, Milicu Abramović (rukovodioca Avio-helikopterske jedinice MUP-a), Dragana Popovića (kapetana Avio-servisa Vlade), Dženana Demića (mašinskog inženjera) i Miroslava Bjelicu (stručnjaka sa dugogodišnjim iskustvom u oblasti bezbednosti).

Kako Tango Six saznaje, za predsednika Odbora direktora crnogorske nacionalne avio-kompanije biće predložen Nikola Vukićević, sadašnji rukovodilac Direktorata za budžet Ministarstva finansija. Vukićević bi tako trebalo da postane novi prvi čovek Montenegro erlajnsa.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Iv

Grupa u kojoj nema nikoga ko ima ikakve veze sa komercijalnom avijacijom, ali zato svi imaju jake veze u vladi.

Odgovori
И

Нешто ми је фрка да користим њихове услуге. У финансијским проблемима је њихова авио компанија, надам се да редовно контролишу авионе. Ер Србија за сада остаје код мене број један на релацији Срб-ЦГ.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hehehe, slazem se sva velikom vecinom napisanog. Ponarucito sa onimm prvim komentarom o slici na vrhu. Takvih slika Rafala ima u zadnje vreme na T6 bas dosta, al vazno da se podsmevaju 40 godina starom MiGu 29. Što se šarenila tiče to ima svoje pluseve i minuse. Jedna od najvaznijih stvari je i mentalni pristuo…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Vladimir Zasto ne bi pogledali neke informacije o tome, o cemu pisete? Upravo Amerika je za sad imala najveci uspeh sa hipersonicnim bezmotornim bolidima koji i poticu iz americkog programa Global strike (to je ono sto lici na kljun patke), i imaju vise programa. 2013 su oborili rekord duzine leta tom spravom. Na toj tehnici…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj