BEG airport status
Mike Tango Six – uživo iz Dubai International Airshow-a 2011!

Mike Tango Six – uživo iz Dubai International Airshow-a 2011!

Posle tri godine postojanja Tango Six Bloga, tri godine vaše omiljene vazduhoplovne on-line lokacije, jedinog mesta na kojem ste do sada mogli da čitate i gledate originalne vesti iz srpske i regionalne avijacije, vreme je da ponovo uradim nešto novo, drugačije i kvalitetnije. Po prvi put u tome neću biti sam.

Danas vam sa zadovoljstvom predstavljam (M)ike (T)ango (S)ix projekat. Desetodnevnu avanturu na koju ću vas povesti 8. novembra i u čemu će mi pomoći Mobilna Telefonija Srbije.

Tango Six i m:ts pružiće vam jedinstvenu priliku da prisustvujete najvećem bliskoistočnom vazduhoplovnom trade show-u koji će ove godine po svojoj veličini u pogledu izlagača i aviona i zvanično zauzeti mesto broj dva, kao druga najveća manifestacija te vrste na svetu. Kao i pre dve godine, imaćete priliku da vidite najmoderniju vazduhoplovnu tehniku, dobijete pristup ispred i iza scene najatraktivnijih dostignuća civilnog i vojnog vazduhoplovstva u zemlji izobilja gde se za cenu ne pita i gde je preterivanje način života.

Uživo, isključivo on-line i ovoga puta kvalitetnije. Baš kao kada sam 2009. godine u sopstvenoj režiji emitovao javljanja koja ste već sutra ujutru mogli da gledate na blogu, ove godine uz pomoć m:ts-a konačno ću moći da se bez ograničenja posvetim jedinoj vrsti novinarstva u koju verujem da ima perspektivu. Na lokaciji, bez recikliranja, uživo i iza scene celog iskustva. Prenos atmosfere na neposredan način uz davanje šireg konteksta. Cilj: zaraza najuzbudljivijom i najatraktivnijom globalnom industrijom naspram koje sve ostale izgledaju dosadno i zastarelo.

Ove godine brže, kvalitetnije, ekskluzivnije i uz podršku kompanije koja deli moje shvatanje upotrebe interneta i  društvenih mreža.

Tango Six i m:ts. Mike Tango Six. Polećemo.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perica na: [REPORTAŽA] Združena taktička vežba “Vihor 2024“: Izazovni meteo-uslovi, premijere i atraktivni nastupi avijacije

Pa vidi zavisi koju verziju poredis. Vecina patrija koje posjeduje HV je u varijanti transporter pa je oklop tu uporediv da verzijom Lazar 3 osnovni. Trebas imati na umu kad su pakistanci ne tako davno trazili da se testira Patrija vs RPG7 , Finci su to glat odbili.. Sta to znaci? Yugoimport je prihvatio izazov..!…

24. Apr 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Muzej vazduhoplovstva u Beogradu počinje sa radom 2027. godine, na SEAS-u objavljen plan njegove rekonstrukcije

Iskreno nikad nisam imao zamerki na stanje postavke unutar muzeja; mogu se dodati multimedijalni tableti, ali to nije toliko bitno. Medjutim sve oko spoljasnjeg dela je u najmanju ruku zalosno, a i ne postoji jasan putokaz ka muzeju od aerodroma. Takodje ovde se pisalo o raznim muvanjima u vezi fondova muzeje i kome pripada. Da…

24. Apr 2024.Pogledaj

Ivan na: Argentina konačno rešila problem supersonične vojne avijacije, od Danske nabavljeni američki F-16

https://www.combustion-engines.eu/Selected-problems-of-RD-33-engine-reliability-in-operation,116478,0,2.html Do 2000 h, sa produzetkom do 4000 h.

24. Apr 2024.Pogledaj

125OMBR na: [REPORTAŽA] Združena taktička vežba “Vihor 2024“: Izazovni meteo-uslovi, premijere i atraktivni nastupi avijacije

Tuga od "vojske"!Ovo vise nije vojska,na zalost...Jos kada sam ja sluzio 1998.i 1999.godine,ova sredstva osim novih Erbasovih helikoptera i francuskih AESA radara i PVO,su i tada bila krs i zastarela a zamislite tek danas gde te protivnik pogodi sa Hellfire raketom iz helikoptera sa dometa od 20 kilometara...Ovo lovacko drustvo je u ovakvom jadnom stanju…

24. Apr 2024.Pogledaj