BEG airport status
LYBE 2720:30 Z 170°09KT CAVOK 03/M01 Q1009 NOSIG=
Mike Tango Six – uživo iz Dubai International Airshow-a 2011!

Mike Tango Six – uživo iz Dubai International Airshow-a 2011!

Posle tri godine postojanja Tango Six Bloga, tri godine vaše omiljene vazduhoplovne on-line lokacije, jedinog mesta na kojem ste do sada mogli da čitate i gledate originalne vesti iz srpske i regionalne avijacije, vreme je da ponovo uradim nešto novo, drugačije i kvalitetnije. Po prvi put u tome neću biti sam.

Danas vam sa zadovoljstvom predstavljam (M)ike (T)ango (S)ix projekat. Desetodnevnu avanturu na koju ću vas povesti 8. novembra i u čemu će mi pomoći Mobilna Telefonija Srbije.

Tango Six i m:ts pružiće vam jedinstvenu priliku da prisustvujete najvećem bliskoistočnom vazduhoplovnom trade show-u koji će ove godine po svojoj veličini u pogledu izlagača i aviona i zvanično zauzeti mesto broj dva, kao druga najveća manifestacija te vrste na svetu. Kao i pre dve godine, imaćete priliku da vidite najmoderniju vazduhoplovnu tehniku, dobijete pristup ispred i iza scene najatraktivnijih dostignuća civilnog i vojnog vazduhoplovstva u zemlji izobilja gde se za cenu ne pita i gde je preterivanje način života.

Uživo, isključivo on-line i ovoga puta kvalitetnije. Baš kao kada sam 2009. godine u sopstvenoj režiji emitovao javljanja koja ste već sutra ujutru mogli da gledate na blogu, ove godine uz pomoć m:ts-a konačno ću moći da se bez ograničenja posvetim jedinoj vrsti novinarstva u koju verujem da ima perspektivu. Na lokaciji, bez recikliranja, uživo i iza scene celog iskustva. Prenos atmosfere na neposredan način uz davanje šireg konteksta. Cilj: zaraza najuzbudljivijom i najatraktivnijom globalnom industrijom naspram koje sve ostale izgledaju dosadno i zastarelo.

Ove godine brže, kvalitetnije, ekskluzivnije i uz podršku kompanije koja deli moje shvatanje upotrebe interneta i  društvenih mreža.

Tango Six i m:ts. Mike Tango Six. Polećemo.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Narednik na: Azerbejdžan u pregovorima oko kupovine italijanskih školsko-borbenih aviona M-346

steta sto smo kratki za pare 12 346 pa posle 24 rafala ali to je za nas preskupo

27. Feb 2020.Pogledaj

Gunz na: Azerbejdžan u pregovorima oko kupovine italijanskih školsko-borbenih aviona M-346

Italijani i rusi su prvo zajedno razvijali avion onda valjda rusi nisu placali svoj deo kako treba pa se italijani izvukli i poceli svoju verziju da prave . Razlika je u elektronici ali i Kinezi imaju svoju verziju i izgleda da je dobar avion, kinezi sigrno nemaju problem sa rezervnim delovima. Njihov modernizovani J10B i…

27. Feb 2020.Pogledaj

Gunz na: Srbiji isporučen prvi deo artiljerijsko-raketnih sistema PVO Pancir-S1

Negde sam citao da smo kupili S1-M verziju nekada je oznaka S1-E ali to je malo modernizovana verzija za izvoz pre svega. Bolji radar i moze bolje rakete da ispali koje imaju duzi domet ,30km daljina i 18km visina .

27. Feb 2020.Pogledaj

Andrija na: Azerbejdžan u pregovorima oko kupovine italijanskih školsko-borbenih aviona M-346

Znao sam da će odmah ovo pitanje :) Pa očigledno postoji problem kod nabavke ruske opreme. Piše da su uglavnom nabavljali polovne avione od Ukrajine... Setimo se da postoji ozbiljan konflikt između Jermenije i Azerbejdžana, a da je Jermenija ruski saveznik, a ne Azerbejdžan.

27. Feb 2020.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zašto Mostar stagnira?

Ako je takva greška objavljena na službenoj stranici onda se još više treba postaviti pitanje vođenja ZL Mostar. Zračna luka Mostar daje popuste od 3 milijuna BAM? Nemoguće. Promet ZL Mostar nije tolik da bi mogla davati tolike popuste. Kao što sam rekao podaci su objavljeni, nisu demantirani i samim time oni su relevantni. Ako…

27. Feb 2020.Pogledaj

Send this to a friend