BEG airport status
Intervju: Načelnik sektora za vazduhoplovstvo VTI o BPL Pegaz

Intervju: Načelnik sektora za vazduhoplovstvo VTI o BPL Pegaz

Prvo zvanično pojavljivanje taktičke bespilotne letelice Pegaz 011 mogli ste jutros videti na blogu. Saradnja Vojnotehničkog instituta i batajničke firme za proizvodnju kompozitnih letelica i komponenata „BB composite“ (o kojoj sam pisao ovde) počela je prošle godine na osnovu TTZ Ministarstva odbrane.

Vojnotehnički institut je pored SDPR-a svakako zvezda ovogodišnjeg Partnera sa najvećim brojem vojnih sistema koji imaju realnu šansu da skoro uđu u naoružanje naše vojske odnosno ViPVO. VTI i bukvalno dominira halom 1 u vidu ulaza u istu koji je napravljen da podseća na manji aero-tunel.

Za Tango Six Blog ekskluzivno o Pegazu govori načelnik sektora za vazduhoplovstvo VTI dr. Zijah Burzić. Sutra ujutru očekujte intervju o Lasti 95 sa rukovodiocem projekta Lasta, inženjerom Vojislavom Devićem.
ISPRAVKA: Iako bi zaista bilo lepo da je reč o Vazduhoplovnotehničkom institutu u pitanju je gruba greška autora u potpisu dr. Burzića. Treba da stoji Vojnotehnički institut. Podsvest čini čuda.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj