BEG airport status
Imenovana radna grupa za Jat

Imenovana radna grupa za Jat

BEOGRAD – Sastav radne grupe Vlade Srbije za „analizu stanja i pripremu predloga mera za stabilizaciju i oporavak kompanije Jat Airways“ objavljen je prošlog četvrtka u Službenom glasniku. Desetočlano telo sastavljeno je od nekadašnjih državnih službenika, pilota i političara. Mandat rada radne traje godinu dana.

Po odluci Vlade, donesenoj 16. novembra, formirano je telo koje će analizirati aktuelno stanje i preporučiti korake za oporavak i metamorfozu nacionalne avio-kompanije. 22. novembra objavljen je sastav grupe ljudi koja bi trebalo da nađe pronađe rešenje. Tango Six je u jednim od svojih ranijih tekstova na temu Jata upozorio da bi ovakvo telo moglo biti preglomazno i neefikasno. Da li je osam ljudi previše, koje su kvalifikacije i kakvo je njihovo znanje o tematici kojoj su se posvetili? Kao i do sada Tango Six će detaljno analizirati i pratiti sve aktivnosti vezane za sudbinu novog/starog Jata.

Radna grupa:

Predsednik Radne grupe – Nenad Mijailović, savetnik ministra finansija i privrede;

Zamenik predsednika – Mišela Nikolić, pomoćnik ministra finansija i privrede;

Vladimir Ilić, šef kabineta predsednika Vlade;

Vladimir Banjac, Ministarstvo saobraćaja;

Nebojša Starčević, direktor Direktorata civilnog vazduhoplovstva;

Vladimir Ognjenović, generalni direktor Jat Airwaysa;

Velimir Radosavljević, generalni direktor aerodroma Nikola Tesla;

Milica Petrović, Agencija za privatizaciju;

Velibor Vukašinović, kapetan – saobraćajni pilot i

Velibor Slavuj, saobraćajni inženjer – pilot.

Mandat radne grupe traje godinu dana, cilj je „analiza stanja u privrednom društvu i sagledavanje aktuelnih tržišnih okolnosti u delatnosti avio-saobraćaja na osnovu kojih će se Vladi pripremiti predlog mera radi stabilizacije, oporavka i profitabilnog poslovanja Akcionarskog društva za vazdušni saobraćaj Jat Airways“ Beograd“.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

b

Mislim da o ekspertima Stracevicu, Ognjenovicu i prof dr ne treba mnogo pricati, dela vise govore o njima. Ovaj Banjac je valjda bio sef letackih poslova kad je izbio onaj skandal o onom pilotu sto nema dozvole za 733 tako da i on otpada. Jedino ova dvojica pilota, mada ne znam nista o njima, mogu da izvuku stvar. Tu je pitanje koliko oni imaju objektivan i trzisni pristup u citavoj situaciji, kako bi se kreirao poslovni model koji moze da opstane i da donese profit. Ostaje da vidimo …..

Odgovori
P

Da li ste se zapitali da li u ijedenoj ozbiljnoj svetskoj Kompaniji piloti vode posao?
Da li ste se zapitali da li su interesi pilota u skladu sa neophodnim koracima: a to je rezanje gubitnih linija?
Da li ste se zapitali kako je reseno pitanje monopola pilita u Srbiji: strance ne mozete aangazovati, a nasi odu na rad napolje i vrate se KAD GOD POZELE…
Da li ste se zapitali ( a oni bi trebalo) zasto lete 30% svetskog proseka, svi imaju privatne firme (Slavuj z atrgovinu pilotima) a letenje im je hobi….

m

Pilotima Jat-a i DCC bi trebalo zabraniti da se u opste bave Jat-om. SS-ovci su imali vise etike i morala od njih.

a

Tu ne vidim nikoga ko se razume u tržište,međukompanijske ugovore,međudržavne ugovore,distribuciju itd. itd.

Odgovori
G

Pa Velibor Vukašinović je pravi izbor za člana. Opet komedija od strane države.
Većina ovih članova, kada bi palo sa nivoa svoga ega na nivo svoga znanja poginuli bi.

Odgovori
Z

Bilo bi lepo kad bi saznali stvarne kvalifikacije G-dina Velje Vukasinovica. Ovo kapetan (cega) i saobracajni pilot (gde i kada) je isto sto i na tarabi pise, a mozda i nije.

Odgovori
P

Sta reci, stvari se ponavljaju i brzo zaboravljaju. Gospodin Starcevic je pre dolaska na mesto direktora Direktorata pokazao kako se vodi JAT, iako nije samo njegova krivica. Dovesti na direktorsko mesto nacionalnog avioprevoznika nekoga bez trunke iskustva u slicnom poslu bilo je ravno samoubistvu. Sto je g-din Starcevic i potvrdio.
Zatim, g-din Direktor Letacke operative JAT-a odgovoran i umesan u niz malverzacija, kao sto je vec pomenuo neko ranije, skolovanje i primanje na posao mimo potrebe i mimo regularne procedure, partijskih prijatelja. Isti su cak krsili i Zakon o Vazdusnom saobracaju jer su upravljali vazduhoplovom bez odgovarajuce licence. I takvog coveka Direktorat postavlja da bude examiner, bruka jedna Ne reaguje JAT ne reaguje Direktorat. I sada ce oni nesto da urade za dobrobit JAT-a. To ni moja maloletna deca vise ne veruju.
Imalo bi ovde jos stosta da se kaze ali mislim da to vec svi vazduhoplovci zemlje Srbije znaju a nista ne rade da se tome jednom za svagda stane na put.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbofil na: Šabla 2021: Lovačka avijacija RV i PVO Vojske Srbije i ove godine u Bugarskoj na gađanju ciljeva u vazduhu

@Sasa Pa i ne bas. Nizi operativni troskovi znace da cete u vreme mira za isti budzet, moci vise vremena da uvezbavate i pobosljavate svoje sposobnosti, sto ce u vreme rata najvise znaciti i najvise se isplatiti! Takodje, nizi operativni troskovi ne moraju nuzno da znace da neki delovi ili aparati "manje kostaju", nego da…

07. Jun 2021.Pogledaj

Liegestuhl Klappbar na: Šabla 2021: Lovačka avijacija RV i PVO Vojske Srbije i ove godine u Bugarskoj na gađanju ciljeva u vazduhu

Само да знате да је МиГ-29УБ био скупљи од једноседа. Ako vi tako kazete ali meni to zvuci potpuno nerealno.

07. Jun 2021.Pogledaj

Avio-mehanicar na: [SEAS 2021 premijera] Avia Prime u Srbiji: Dosadašnja iskustva sa Jat Tehnikom i planovi za njenu budućnost

Kakvo je zaista stanje u Jat Tehnici najbolje ce reci zaposleni. Godinama su se nadali da ce privatizacijom resiti brojne probleme, pre svega povecanje plate i poboljsanje uslove rada, da bi privatizacijom i kupovinom od strane Avia Prime-a dosli u jos goru situaciju. Da od loseg uvek moze jos losije, obistinilo se u slucaju privatizacije…

07. Jun 2021.Pogledaj

Т5🇷🇸 na: [FOTO REPORTAŽA] Vežba Decisive Strike 21: Grčki F-16 blistali nad Krivolakom, vozila JLTV prvi put u prašini Makedonije

Каква је била ефикасност АС130Ј при дејству топом 40мм и хаубицом 105мм?

07. Jun 2021.Pogledaj

T. H. na: Hrvatski premijer o detaljima isporuke i plaćanja Rafala

@Drina Ja sam navijao za grcke F-16 . Samo jednosede. Kompletna obuka da bude u americi. Avione za air policing. Ne za rat. To se neki "sprdaju" sa vama. Koji bre lider regiona sa 12 aviona. Jedino Srbi kao veliki ljubitelji oruzja mogli bi to poverovat. Tu niko ne pita koliko je to sve skupo.…

07. Jun 2021.Pogledaj

Send this to a friend