BEG airport status
Etihadovi Q3 rezultati, zarađena prva milijarda od putnika

Etihadovi Q3 rezultati, zarađena prva milijarda od putnika

Kompanija Etihad Airways nastavila je da ostvaruje rekordan rast u trećem kvartalu 2013. godine, uz prihod od prevoza putnika koji je prvi put prešao cifru od milijardu dolara i broj putnika koji prelazi 3 miliona.

 
 
Etihad_Airways_Logo
 
Ukupan prihod kompanije u trećem kvartalu 2013. godine, porastao je za 11 odsto na 1,4 milijarde dolara, u poređenju sa 1.3 milijarde ostvarene u istom periodu prošle godine. Prihod od putnika porastao je za 10 odsto sa 938 miliona u trećem kvartalu 2012. na 1.03 milijarde u istom preiodu ove godine. Ovo je inače prvi put da su prihodi kompanije (prihodi od putnika) prešli magičnu brojku od milijardu dolara, objavljeno je danas.

Prihod od „codeshare“ i „equity alliance“ partnerstava veći je za čak 36 procenata od prihoda ostvarenog u trećem kvartalu prošle godine i iznosi 247 miliona USD.

Predsednik i izvršni direktor kompanije Džejms Hogan rekao je da je u 3. kvartalu 2013. godine došlo do povećanja kapaciteta i rasta cena usluga kod konkurencije:

– Međutim, i pored našeg rasta u trećem kvartalu ove godine, mi smo nastavili da razvijamo strategiju partnerstva. Potpisali smo ugovor sa Vladom Srbije o sklapanju petogodišnjeg ugovora za upravljanje srpskom nacionalnom aviokompanijom i integrisali njihov „frequent flyer“ program sa našim „Etihad guest programom“ slične namene. – rekao je Hogan u zvaničnom saopštenju objavljenom na sajtu kompanije.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Vl

    Mora da laze ovaj Hogan. Jos se niko od dezurnih pljuvaca Etihada nije javio da ispljuje ovu vest. Samim time, mora da je netacna. Ionako oni pljuju samo po istini.

    Odgovori
    Mi

    Dezurni pljuvaci ili oni koji vide malo dalje od horizonta praznog marketinga ovog Mr Multilevel-a, koji se nije potrudio svoje tvrdnje da potkrepi nijednim dolarom uloga u Er Srbiju?

    Pe

    Nije ulozio ni dinar? A kako obrazlazes rapidni lease 6 aviona u roku od 2 meseca, sa sve urednim bankarskim garancijama i placenim avansima? Ili kako obrazlazes troskove skolovanja 40 pilota za te iste avione u slotovima dobijem na „odmah“, odnosno kako obrazlazes kompletan refurbishment enterijera unajmljenih aviona, skolovanje serije kabinskog osoblja i polovinu tima Etihada koji je u Beogradu u prethodna 3 meseca?

    Jel to sve besplatno i dobija se dzabe samo zato sto je ovo zemlja Raja ili i to nesto kosta?

    Niste mi jasni uopste. Do juce ste pljuvali Jat i to sasvim opravdano, a sada pljujete po Etihadu i Air Serbia a niste jos uvek videli niti jedan promil stvari, a ni sagledali stvari onako kako je jedino ispravno u biznisu.

    Da je sve to mogao i Jat sam – bez pomoci Etihada – bilo bi drugacije, ali i vrapci na grani znaju da to nije mogao jer osim Bugara niko nije hteo da im iznajmi jedan jedini avion, o javasluku u nabavkama da ne pricam. Pre nego sto krenete da bacate hejtove po Etihadu trudite se da sagledate stvari i u duzinu i u sirinu pa onda sudite.

    Odgovori
    Vl

    Pedja, napisao si, a ja se kopotpisujem na tvoj tekst.
    Lepo se vidi cime i kako barataju "patriote srpskog vazduhoplovstva". Lazima, pljuvacinama, sakrivanjem iza laznih imena (cast retkim izuzetcima), podmetanjima i izvrtanjem cinjenica.
    Voleo bih da vidim, makar jedan pokusaj da pristojno i sa tacnim informacijama opovrgnu bila sta sto si napisao.
    Namerno sam zapoceo ovaj dijalog provokacijom, jer se niko od dezurnih pljuvaca nije osmelio napisati niti jednu rec na ovu vest koja je ovde objavljena. Sad se bar jedan javio. Cekamo ostale "dusebriznike". Da pokazu "pravednu" bol. Iliti istinu.
    Znam da istina boli, ali treba umeti i znati da se pokaze makar malo dostojanstva. Ne moze da steti.

    Pe

    Znaš kad pogledaš stvari sa aspekta koji nema veze sa avijacijom shvatiš da su Srbi takvi. Sećaš se svih onih godina kada si imao ljude (a i dalje ih imaš) koji uvek ali UVEK glasaju protiv vlasti? Momenat inata, svega onoga "ja znam bolje nego ti iako sam iz Bambukovice" je nešto što će Srbe zaista koštati još nekoliko godina, pa možda i koju deceniju, dok zaista ne postanu "normalan svet".

    Priča sa Etihadom je po meni jedini način da se prethodni Jat izvuče iz bunila u kome se nalazio i dovede u formu profitabilne aviokompanije.

    Svakom je jasno da se ne može ODMAH napraviti uspeh, ali se moraju preduzeti koraci koji bi ka tom uspehu vodili. Uložiti u obnovu flote, leteti iznajmljenim avionima dok se ne kupe novi, a ja zaista ne vidim ko bi tu mogao da ispregovara bolju cenu od Arapa, s obzirom da oni ne naručuju 5, 6 aviona već 100 i samim tim dobiju i povoljnije cene.

    Nadam se iskreno da će se svima ovima koji su pljuvali po ovom poslu negde sledeće godine u ovo vreme zapušiti usta kada budu videli kako izgleda kada profesionalci vode aviokompaniju, a u krajnjoj liniji i na ponos svima nama, kao građanima ove zemlje i putnicima te aviokompanije.

    Vl

    Opet se slazem s tobom od a do sh.
    Nas, Srbe, strahovito skupo kosta mentalitet koji se moze opisati jednom recenicom: "Dabgda komsiji crkla krava!"
    Ono sto je jos veca tuga i sramota, tako se iskljucivo ponasamo u svom dvoristu. Van njega smo manji od makovog zrna.
    Za koju godinu, kad AS postane uspesna, vise od pola ovih pljuvaca ce se ponositi njome. A vrlo brzo ce zaboraviti svoj doprinos pljuvacini koja je danas ogromna.
    Uz to, u Srbiji se oseca pozvan da komentarise i strucan i nestrucan. Narocito nestrucan. Tipicni srpski kafanski macho maniri. Kod nas su svi uspesni fudbalski selektori, kuvari, doktori, vozaci, jeba*hi, pisci, i tako dalj i tako blize. Kod nas nema nepismenih, glupih, ogranicenih, neukih. Sem kad se okrenemo oko sebe, skinemo naocare zablude i iskreno pogledamo istini u lice. Ali to boli.

    Av

    Ako je tacna ova vest, znaci da je gazda Vazduha Srbije dosad vodio dobru poslovnu politiku. Videcemo koji su mu sledeci potezi.

    Jedino sto mogu da dodam je da ovo ne popravlja moje misljenje o Etihadu.

    Odgovori
    Vl

    Zasto vest ne bi bila tacna?
    Zasto bi tvoje misljenje o Etihadu bilo bitno?

    Odgovori
    Av

    1. Razloge za sumnju nalazim u svom skromnom, ali veoma vrednom znanju iz ekonomije. U jednom od predavanja bilo je govora o "laziranju" rezultata poslovanja. Kompanija (bilo koje delatnosti) moze da preuvelica ili umanji svoj uspeh. Razlozi za takav postupak mozete da zakljucite sami (ako ne, ostavite komentar).

    Takodje, kao dodatni razlog mogu da se navedu slucajevi bankrota firmi nakon sto su proglasavali svoje uspehe. Jedna od najpoznatijih je bio slucaj Enron-a, koji je bio 6. naftna kompanija u SAD. Tako da mi i ovo malo zvuci kao Etihadova labudova pesma.

    2. Moje misljenje o Etihadu mozda nije bitno, ali valjda mogu da ga iskazem. Osim ako neko zeli da me ucutka.

    Vl

    Ne postoji skromno znanje. Postoji ili znanje ili neznanje. Od svega sto sam procitao u tvom odgovoru jedino se primecuje sumnja. Neosnovana.
    To sto, recimo neko drugi laze, ne znaci da si ti lazov. Drugim recima, laganje Enrona je jedino i samo cinjenica da je neko u Enronu bio lazov. Ako mozes da dokazes vezu izmedju Enrona i Etihada, (osim sto nazivi obe kompanije pocinju sa E), ima smisla o tome dalje pisati. U protivnom tvoja post je pun neosnovanih insinuacija.
    Misljenje moze da iskaze svako, dokle god to misljenje ne izaziva stetu po onoga o kome se misli. Ako izaziva stetu, onda nije misljenje, vec tracarenje ili olajavanje i blacenje. Sto sam siguran da nije bila tvoja namera. Jel da?

    Odgovori
    Av

    Znanje sam nazvao skromnim jer ja ne studiram ekonomiju, vec informacione tehnologije. Znaci ja nisam ekonomski ekspert, ali imam osnovno znanje o ekonomiji, koje sam stekao od profesora koji ima bogato iskustvo (zavrsio Ekonomski fakultet Beograd – diplomske studije, postdiplomske studije (monetarna ekonomija), doktorat; obavljao razlicite duznosti u Vojsci i Ministarstvu odbrane(od referentskih do rukovodecih), bio clan nastavno-naucnog veca Vojne Akademije, clan upravnih i nadzornih odbora u Post banci, Srpskoj banci i EFG banci, nastavom se bavio na Vojnoj Akademiji, Ratnoj skoli, Skoli nacionalne odbrane i Visokoj skoli za racunovodstvo i berzansko poslovanje).

    Tvoja recenica o lazovima stoji, ali da te pitam: ako si se poslovno opekao jednom, da li mozes da ukazes poverenje nekom drugom? Verujem da bi odgovor bio negativan.

    Enron i Etihad nemaju veze jedan sa drugim (direktne), ali ono sto se dogodilo Enronu sluzi nam kao opomena za ubuduce. Zato mi je ova vest aktivirala alarm, nadam se da je u pitanju lazna uzbuna.

    Sto se mog misljenja tice, namera mi nije bila tracarenje, olajavanje i blacenje, vec kritika. U ranijim komentarima sam kritikovao i Vladu Srbije i Etihad, zbog nacina poslovanja u slucaju Jata, i zbog novih problema koje su nastale dolaskom Etihada. Nisam koristio nikakve teske reci, niti sam optuzivao bilo koga. Mnogi bi doveli u pitanje sve moje argumente, ali verujem da velika vecina njih se ne druzi sa nebom kao ja, i samo povrsno poznaju avijaciju.

    Vl

    Ako sam dobro razumeo tvoja kritika Etihada je zasnovana na iskustvu Enrona, iako sam kazes da ne postoji veza Enron-Etihad.
    To sve prevedeno na narodski jezik, znaci da ti duvas u hladan jogurt, zbog nekadasnje opekotine zbog vruce kafe.
    Ukoliko to radis zbog sebe i samo sebe, ja sam apsolutno s tobom. Ali ako to primenjujes da bi iskljucio alarm, onda je to bespotrebno i neosnovano. Cak sta vise, besmisleno.
    Pogresan zakljucak, zasnovan na pogresnim informacijama, ostavlja samo jedno pitanje neodgovoreno.
    Sa kojim namerama? Lazna uzbuna nije adekvatan odgovor, jer i ako je uzbuna, i dalje je lazna.
    Stoga sledece pitanje, cemu podizanje lazne uzbune????

    Av

    Izgleda mi je Gospod dao veliki um, ali ne i jezik da ga prenesem. Kritika Etihada NIJE vezana za ovu (pozitivnu) vest, vec za starije vesti na ovom blogu gde je pominjan Etihad.

    Jeste da moje poredjenje dve kompanije razlicitih delatnosti nije bas najbolje,verovatno je bolje bilo da sam jednostavno rekao da ovu vest sa ekonomske strane moze da se i drugacije protumaci. Pretpostavljam da si najvise zavrsio srednju skolu, Vlado, pa razumem tvoje stavove donekle.

    Namera je bila da, ako mozete, procitate malo i izmedju redova, a ne samo vesti. A laznu uzbunu ne mozes da podignes, ona se utvrdjuje kao prodje.

    Vl

    Opet insinuacija. Ovaj put na moje obrazovanje.
    Samo potvrdjujes da sve ovo sto si napisao nije slucajno, niti je slabost tvog izrazavanja, razlog ovako dubokog uplitanja u temu, koju ocito ili ne zelis ili neces da razumes.
    Sam pises da si reagovao na ovu vest na osnovu starijih vesti, takodje netacnih i ne proverenih. Mogu samo da napisem da je i ovaj pokusaj pisanja loseg kvaliteta i jos gorih moralnih osnova. No, to ostavljam tvojoj savesti i tvom shvatanju istine.

    Odgovori
    Av

    insinuacija je nastala kao rezultat tumacenja tvojih komentara. Pretpostavio sam da verovatno nisi imao nijedan kurs iz ekonomskih nauka, koje su OBAVEZNE na svim visokoskolskim ustanovama, pa sam dobio (nadam se pogresan) zakljucak da si najvise zavrsio srednju skolu. Ako je moja pretpostavka pogresna, izvinjavam se unapred.

    Drugo, sve vesti sam preuzeo sa ovog bloga, da li to znaci da su sve netacne i neproverene? Uvek se trudim da produbim istinu, ne samo da citam ono sto je napisano. Ako zbog toga deluje da mi je pisanje loseg kvaliteta i jos goreg moralnog osnova, onda slobodno nalozi moderatorima da mi izbrisu svaki komentar ikad postavljen na ovom blogu i da mi zabrane pisanje komentara do daljnjeg.

    Pe

    Zamoliću obojicu da prestanete sa ličnim komentarima. Hvala.

    Vl

    Javio se moderator. Hajmo ga poslusati.

    Av

    Izgleda da moramo. Malko smo preterali. A posto sam veciti buntovnik, ovo imam za moderatora :P.

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Mečka na: Renoviranje manevarskih površina i održavanje piste na aerodromu „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ u toku

    Šta danas 2024-te godine možeš da sakriješ od satelita, dronova, kamera? I naravno sva transparentnost raznih dogovora o naoružanju, međunarodnih posmatrača itd.

    11. Apr 2024.Pogledaj

    Sunny Boy na: Vučić: Potpisivanje ugovora za Rafale u naredna dva meseca

    Sedamdesetih je YU kupila (civilne) avione, placala ih je sunkama. Bas me zanima da li cemo sad na isti nacin platiti avione. Doduse, sunki za izvoz vise nemao, ali moze i municija. Pogotovo sto se prica o nekoj dokapitalizaciji vojne industrije. Ili je mozda ta dokapitalizacija u stvari u vezi pomenutog pogona za naoruzavanja helikoptera,…

    11. Apr 2024.Pogledaj

    Mislav na: Vučić: Potpisivanje ugovora za Rafale u naredna dva meseca

    NikolaD Treba, u Rafaleu je nemalo americkih komponenti.

    11. Apr 2024.Pogledaj

    Galeb G4 na: Višenamenski borbeni avion Rafal: Od nedostatka porudžbina do navale naručilaca

    @Bulatovic Nebojsa Izuzetan avion Rafal, ali nije za male zemlje skromnih vojnih budžeta. Preskupo održavanje, preskup nalet, preskupo naoružanje. Za te novce se realno može modernizovati celokupna Kopnena vojska i PVO, a od toga bi dobar deo novca ostao u zemlji. Za naše potrebe M 346, FA 50, HF 17 ili evntualno J 10 C…

    11. Apr 2024.Pogledaj