Direktorat objavio informaciju o vanaerodromskom sletanju Cesne 150 kod Surčina
BEOGRAD – Komisija za istraživanje uzroka udesa i ozbiljnih nezgoda Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva objavila je preliminarnu informaciju o vanaerodromskom sletanju Cesne 150L 24. septembra usled, kako se i dalje tumači, nestanka goriva.
Slažem se, jer već iz preliminarnog izveštaja može da se utvrdi u kom smeru bi trebalo da ide istraga. Ja nisam istražitelj, ali već vidim u kom smeru će ići istraga: ili će se fokusirati na posadu (verovatni razlog je vezan za pripremu za let), ili na kontrolu leta (razlog za instrukcije zadane avionu).
Što se tiče sletanja, sva sreća da je bila pšenica, da je bio posejan kukuruz, e tu bi bilo svašta.
В
Влада
Посада. Контрола лета је све урадила по прописима. Количина горива и потрошња исте је одговорност пилота.
Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.
Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.
Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja
da ja pitam nesto,pustimo mi Rafal.Imamo li mi nesto da naoruzamo bespilotne,za sada samo koliko ja znam je kineska do 5km.na primer albanija je dobila za njihove do 15km,prepostavljam da su I hrvati uzeli isto
NS Posmatrac - glava za ALAS TV i termoviziska je samo sastavljena kod nas, a glavne komponente su kupljene iz inostranstva. Da sada ne pisemo mnogo ali ti koji su prodali EdePro glavne komponente za glavu tacno znaju gde ce da se upotrebljava, koliko komada nasi imaju na stanju i u koju raketu mogu da…
Imamo razvijenu i usvojneu u naoruzanje glavu za ALAS TV i termovizisku. Ta ista glava moze da ide na skoro sve ove rakete i bombe. Ali kada zelis da gadjas na vecim daljinama tu ti treba radio link koji je zasticen i otporan na ometanje i tu je problem. Takodje i sistemi satelitske navigacije bez…
Nista neobicno.Pa kad je ona JNA usla u rat sa Gromom koji se tek opitovao i nikad uveden do danasnjih dana sta ocekivati U stvari mi i dan danas kao i 80tih imamo samo Maverik ali skoro 50 godina stariji
DR neznam cega ali da bi nesto napravio mora prvo da napravis prototip zaboravljate koliko smo vremena kaskali za svima i u svemu zbog ratova sankcija nedostatku sredstava.sa predhodnima su vojsku unistavali topeci i demontirajuci i ono sto se moglo jos koristi ovi barem nesto nabavljaju prave rade
Влада
Коректно и професионално написан прелиминарни извештај. Са мало речи, све неопходно је написано.
AvijaticarPionir
Slažem se, jer već iz preliminarnog izveštaja može da se utvrdi u kom smeru bi trebalo da ide istraga. Ja nisam istražitelj, ali već vidim u kom smeru će ići istraga: ili će se fokusirati na posadu (verovatni razlog je vezan za pripremu za let), ili na kontrolu leta (razlog za instrukcije zadane avionu).
Što se tiče sletanja, sva sreća da je bila pšenica, da je bio posejan kukuruz, e tu bi bilo svašta.
Влада
Посада. Контрола лета је све урадила по прописима. Количина горива и потрошња исте је одговорност пилота.
Boris Janjic
Slazem se potpuno ..proracun preostale kolicine goriva u letu je vazan, isto koliko i dobra priprema.
Mirjana
Strasno,mogli su da poginu,nadam se da se nece ponoviti . To je avion Kraljevskog vazduhoplovnog kluba Soko sa Lisicjeg jarka,tako su pisale novine….
Vlada
Mogli su, ali nisu. Srecom. Nadam se da su izvukli pouku iz ovoga.