BEG airport status
[TANGO SIX UŽIVO] EBACE 2013

[TANGO SIX UŽIVO] EBACE 2013

ŽENEVA – Sutra je i zvanično otvaranje tradicionalne godišnje konferencije koja okuplja profesionalce iz oblasti biznis avijacije. Ukoliko ste pomislili da su to oni mali avioni, igracke za ekstravagantne bogataše – razmislite ponovo. Tango Six je u Ženevi, na EBACE konferenciji (European Business Aviation Convention and Exhibition) – izveštavamo uživo sa najvećeg evropskog skupa biznis avijacije sledeća četiri dana.

 
Day-1-static-6

Većina učesnika konferencije, operatera u domenu poslovne avijacije, veće su kompanije od domaćeg Jata. I to po svim kriterijumima. Po broju aviona, intenzitetu operacija, satima letenja, čak i po broju prevezenih putnika. Najveći od njih vlasnici su i sopstvenih aerodroma sa kojih svakodnevno lete. Poslednja NetJets-ova narudžbina kod Bombardiera bila je 275 aviona u vrednosti od 7.5 milijardi dolara.
 

Zato, krenimo iz početka

 
Biznis avijacija namenjena je ljudima koji žele da putuju mimo klasičnog reda letenja. Da lete sa i na aerodrome koji tradicionalno nisu povezani (96% linija koje obavlja biznis avijacija po podacima iz 2011. nema redovne putničke ekvivalente) i to u terminu koji baš njima odgovara. Nekada je za to bilo potrebno posedovati sopstveni avion i posadu, te je zato i bila privilegija retkih i najbogatijih. Danas je to prihvatljiva potreba poslovnih ljudi.

Operateri u biznih avijaciji imaju svoje avione i posade (čak i aerodrome) koji su na usluzi 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji. Često i oni putnici koji imaju svoje avione radije poveravaju biznis operateru brigu o posadi, letelici i svim ostalim detaljima.
 
IMAG3498

U Ženevi su se i ove godine okupili operateri i putnici. Ali i proizvođači aviona, avionskih motora, sistema za kontrolu i upravljanje, servisni centri, aerodromi, regulatorne agencije. Tu su svi koji traže svoje parče kolača u industriji koja se meri milijardama dolara godišnjeg prometa i koja zapošljava preko milion ljudi.
 

#EBACE13

 
Očekuje se da će ovogodišnji show biti iste veličine kao onaj održan prošle godine. Tada je, uprkos izraženoj ekonomskoj krizi koja u Evropi nije popustila, bilo 13.000 prisutnih i više od 500 izlagača.

Ove godine biće nešto manje izloženih letelica nego prošle kada ih je bilo 62. Od premijera tu su prvi Pilatusov mlaznjak PC-24, Dasoova najavljena dvomotorna alternativa Falkonu 50 (projekat „SMS“) i još nekoliko unapređenih varijanti postojećih Cesni, Galfstrima i Bombardiera.

Pratite Tango Six za vesti, izveštaje i reportaže sa lica mesta, sva četiri dana trajanja najvećeg evropskog festivala poslovne avijacije.
 
 
IMAG3482
 
IMAG3492
 
IMAG3504
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Boki na: Završena isporuka Rafala Grčkoj

Bas bi nam legli polovni avioni koji izlaze iz resursa i opet ista prica za 5 godina. Potraga za novima. Nas narod ocigledno praktikuje polovnjake i konstantne popravke i servisiranja. U slucaju da ih uzmemo, Zasto bi nam Grci dali naoruzanje kad je isto kompaktibilno sa rafalima koje imaju?

15. Jan 2025.Pogledaj

Boki na: Završena isporuka Rafala Grčkoj

3,4 milijarde za 12 novih i 12 polovnih. Verovatno sa naoruzanjem. Kako si ti razumeo da su platili skuplje?

15. Jan 2025.Pogledaj

Neno na: Završena isporuka Rafala Grčkoj

Grčki rabljeni Rafali su starije proizvodnje od hrvatskih Rafala, ali na istom standardu. Bilo je već potvrđeno da u ugovorima je opcija da grčki i hrvatski Rafali prolaze modernizacije do F5 standarda. Kako je to ipak samo 4. generacija u vreme kada već i 6. se pojavljuje apsolutno je razumno uzeti rabljene Rafale od F3R…

15. Jan 2025.Pogledaj

Sivi na: Završena isporuka Rafala Grčkoj

Box Hrvatska vise nema Migova. Valjda si mislio na Rafale. Konfiguracija naoruzanja nije dana u javnost za hrvatske Rafale a za srpske je jos u pregovorima. Generalno mozemo samo nagadjati sto ce koji nositi.

15. Jan 2025.Pogledaj

Branko na: Završena isporuka Rafala Grčkoj

Kad dodamo kod nas naoruzanje i infrastrukturu ispasce da smo nasih 12 platili 3.5 milijarde, kao i Grci 24 komada, od cega 12 novih...

14. Jan 2025.Pogledaj