BEG airport status
[TANGO SIX UŽIVO] EBACE 2013

[TANGO SIX UŽIVO] EBACE 2013

ŽENEVA – Sutra je i zvanično otvaranje tradicionalne godišnje konferencije koja okuplja profesionalce iz oblasti biznis avijacije. Ukoliko ste pomislili da su to oni mali avioni, igracke za ekstravagantne bogataše – razmislite ponovo. Tango Six je u Ženevi, na EBACE konferenciji (European Business Aviation Convention and Exhibition) – izveštavamo uživo sa najvećeg evropskog skupa biznis avijacije sledeća četiri dana.

 
Day-1-static-6

Većina učesnika konferencije, operatera u domenu poslovne avijacije, veće su kompanije od domaćeg Jata. I to po svim kriterijumima. Po broju aviona, intenzitetu operacija, satima letenja, čak i po broju prevezenih putnika. Najveći od njih vlasnici su i sopstvenih aerodroma sa kojih svakodnevno lete. Poslednja NetJets-ova narudžbina kod Bombardiera bila je 275 aviona u vrednosti od 7.5 milijardi dolara.
 

Zato, krenimo iz početka

 
Biznis avijacija namenjena je ljudima koji žele da putuju mimo klasičnog reda letenja. Da lete sa i na aerodrome koji tradicionalno nisu povezani (96% linija koje obavlja biznis avijacija po podacima iz 2011. nema redovne putničke ekvivalente) i to u terminu koji baš njima odgovara. Nekada je za to bilo potrebno posedovati sopstveni avion i posadu, te je zato i bila privilegija retkih i najbogatijih. Danas je to prihvatljiva potreba poslovnih ljudi.

Operateri u biznih avijaciji imaju svoje avione i posade (čak i aerodrome) koji su na usluzi 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji. Često i oni putnici koji imaju svoje avione radije poveravaju biznis operateru brigu o posadi, letelici i svim ostalim detaljima.
 
IMAG3498

U Ženevi su se i ove godine okupili operateri i putnici. Ali i proizvođači aviona, avionskih motora, sistema za kontrolu i upravljanje, servisni centri, aerodromi, regulatorne agencije. Tu su svi koji traže svoje parče kolača u industriji koja se meri milijardama dolara godišnjeg prometa i koja zapošljava preko milion ljudi.
 

#EBACE13

 
Očekuje se da će ovogodišnji show biti iste veličine kao onaj održan prošle godine. Tada je, uprkos izraženoj ekonomskoj krizi koja u Evropi nije popustila, bilo 13.000 prisutnih i više od 500 izlagača.

Ove godine biće nešto manje izloženih letelica nego prošle kada ih je bilo 62. Od premijera tu su prvi Pilatusov mlaznjak PC-24, Dasoova najavljena dvomotorna alternativa Falkonu 50 (projekat „SMS“) i još nekoliko unapređenih varijanti postojećih Cesni, Galfstrima i Bombardiera.

Pratite Tango Six za vesti, izveštaje i reportaže sa lica mesta, sva četiri dana trajanja najvećeg evropskog festivala poslovne avijacije.
 
 
IMAG3482
 
IMAG3492
 
IMAG3504
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

TheDictator na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Tako je. Saglasan sam da se ovde bar moze cuti druga strana price, za razliku od USA. U toj diktaturi su dva 737 MAX-a morala da padnu, a jos nekoliko zamalo da padne, kako bi se tek onda cula druga strana price.

22. Feb 2024.Pogledaj

Yrraf na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Ne razumem zašto USA, koja je država sa najvećim brojem avionskih nesreća (https://www.statista.com/statistics/262867/fatal-civil-airliner-accidents-since-1945-by-country-and-region/) proglašavate diktaturom, ali OK, svako ima pravo na mišljenje. Činjenica je da Boeing ima jaka politička leđa i da im FAA baš mnogo gleda kroz prste i da ih samo politička odluka države drži sigurnim od bankrota, ali nazvati ih diktaturom je…

22. Feb 2024.Pogledaj

Rex na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Samo nije dobro kada jednu stranu priče iznese čovek imenom i prezimenom na vazduhoplovnom portalu koji ne čita baš svako u Srbiji, a drugu stranu priče iznese mainstream medij, koji se hvali kao nekom nezavisnošću i objektivnošću, i koji čitaju milioni, sa udarnim naslovima tipa ugrožena bezbednost aviona, a sve se pozivajući na anonimne izvore…

22. Feb 2024.Pogledaj

Nikola P. na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

Samo da konstatujem da ova greska ne bi mogla da se desi na standardnoj pisti na aerodromu Beograd, ali na umetnutoj pisti se desila. Kada udjes u pogresan voz, onda su sve stanice pogresne...

22. Feb 2024.Pogledaj

Lucky na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

UVEK JE LJUDSKI FAKTOR!!! ZATO POSTOJE RIGOROZNE MERE U OZBILJNIM KOMPANIJAMA ,KOGA ZAPOSLJAVAJU!!! ZA TE OZBILJNE KOMPANIJE,NEKI TAMO SERTIFIKAT NE ZNACI NISTA,PILAZE SE KOD NJIH!!!NARAVNO DA JE TO ZA VAS SPANSKO SELO JER GLAVNI VEZE NEMAJU!!!!

22. Feb 2024.Pogledaj