BEG airport status
Delegacija Jata završila posetu Emiratima – Etihadova ponuda do kraja meseca, odluka Vlade Srbije do 15. juna

Delegacija Jata završila posetu Emiratima – Etihadova ponuda do kraja meseca, odluka Vlade Srbije do 15. juna

BEOGRAD – Delegacija menadžmenta Jat Ervejza danas se posle trodnevne posete Emiratima vraća u Srbiju. Pregovori se nastavljaju, sledeća dva koraka ka realizaciji najavljenog strateškog partnerstva dobili okvirne datume.

 
2013-04-15 10.28.11-3
 
Kako je Tango Six prvi i javio, delegacija Jat Ervejza u kojoj su između ostalih bili sadašnji vršilac dužnosti generalnog direktora Velibor Vukašinović i bivši generalni direktor, sada Vukašinovićev pomoćnik, Vladimir Ognjenović, boravila je u poseti Abu Dabiju gde je nastavila pregovore o najavljenom strateškom partnerstvu s Etihad Ervejzom.

Kako Tango Six saznaje, pregovori su prošli zadovoljavajuće i očekuje se da će Etihad dostaviti svoju konačnu ponudu do 1. juna. Potom je, kako saznajemo, na potezu Vlada Srbije koja će imati rok od 15 dana da se o ponudi izjasni. „Ponuda“ su u stvari pet nezavisnih ugovora kojima se precizno definišu finansiranje, menadžment, kupovina/formiranje novog akcionarskog društva i drugi.

Kako Tango Six takođe saznaje, menadžment Jata odmah sutra nastavlja sa poslom. Delegacija Adria Ervejza u četvrtak stiže u Beograd na nastavak razgovora sa Jatom o realizaciji iznajmljivanja dva Erbasa A319 za koje je potpisan memorandum o razumevanju koji je Jat platio depozitom u iznosu od 450.000 dolara. Piloti Jata još nisu dobili odluku za otpočinjanje školovanja za novi tip aviona dok je stanje postojeće Jatove flote kritično, uprkos očekivanom skorom pojačanju avionima koji su bili na radovima u Jat Tehnici.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Br

Kao i bezbroj puta do sada priča oko JAT-a se oteže. Svi se dobro sećamo Mrkonjićevih izjava poslednjih godinu dve vezanih za JAT. Stalno su zadavani (olako) rokovi do kojih će se rešiti status našeg avio prevoznika. Naravno da ozbiljni i upućeni čitaoci to nisu shvatali ozbiljno s obzirom ko je te izjave davao. Evo prodje i pola godine od poslednjeg zadatog roka (Nova Godina) i tek se sada nazire (možda) rešenje. Samo laici i neozbiljni ljudi veruju da je moguće uraditi nešto ove letnje sezone a da to nebude klasičan wet lease (avion, posada, tehnika) a to košta. Naravno niko nije kriv što je toliko vremena i novca bačeno u vetear, o ugledu da i ne govorimo više. Ima li JAT bilo kakav ugled? Ostavimo istoriju po strani i pogledajmo šta se dešava samo u poslednjih desetak dana. Novi (stari) direktori su tu. Evo vraćaju se iz Emirata i bojim se (daj Bože da grešim) da ponuda Etihada neće biti prihvatljiva za JAT (Vladu) iz prostog razloga što će biti REALNA. Ipak je JAT firma koja je godinama zlatna koka za partije i pojedince i na žalost na to se sve svodi. Opšti interes nije bitan. A zaposleni JAT-ovci ćute, trpe i bore se za golo preživljavanje.

Odgovori
Bi

E moj Branko ! Kao prvo u ovom poslu nema vise neprikosnovenog ministra i njegovoh rokova. Kao drugo, ponuda je vec odavno formirana i samo je treba prihvatiti jer sledece nazalost nece biti. Kao trece, vremenski tesnac izmedju vec zapocele sezone i zakljucivanja aranzmana nazalost moze da se premosti samo lizingom koji jedino odgovara kompaniji ADRIA i njenoj logistickoj bazi koja nazalosto nije u Beogradu. I na kraju, mislim da je ovoga puta ipak opsti interes mnogo bitniji od svih pojedinacnih koji su oportuno suprotstavljeni nastojanjima da do konacnog ozdravljenja nacionalnog prevozioca ipak dodje. Jedina stvar koja zaista bode oci je taj konglomerat starih i novih u upravljackoj strrukturi koji ce uz malu neopreznost opet postati kompaktna celina sto slozices se ne dozvoljava bas bezrezervni optimizam.

Mi

Mozda je ponuda vec formirana, sto ne znaci da ce je vlada Srbije prihvatiti. To je ono o cemu treba razmisljati, jer ako se ponuda odbije, nema dalje za JAT.

Odgovori
vo

Ponudu Etihada treba odmah prihvatiti, mislim da su u Vladi Srbije toga svesni i da ce je prihvatiti jer su je i oni sami donekle kreirali, u svakom slucaju treba je prihavtiti.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Kos na: [NAJAVA] Četvrti memorijal „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ na aerodromu Divci kod Valjeva

Veoma lep primer očuvanja uspomene i sećanja na velikog čoveka. Svaka čast na trudu organizatorima i domaćinima memorijala.

19. May 2025.Pogledaj

OpFor777 na: [ANALIZA] Srbija odlučila da 70% troška nabavke Rafala finansira kreditom francuskih banaka

Ova priča sa Indonezanima je smiješna ako je istinita. I Francuzima se ne može vjerovat, al ako je priča u vezi Indonezije istinita, stvarno treba prestati prodavati njima bilo što. Su-30 ne valja, Su-35, KF-21 ne valja, Rafale, ne valja. Neka oni lijepo sa "bracama" radu na KAAN. Hoće da kupuju 5-tu generaciju od zemlje…

19. May 2025.Pogledaj

OpFor777 na: FEINDEF 2025: Prvi prikaz modela Erbasove besposadne letelice SIRTAP, moguća španska nabavka turskog trenažnog aviona Hurjet

Kvalitet Izraelskih BPL je sigurno na višem nivou nego što je / što bi bilo na Evropskom, jer je Izrael ipak jedan od pionira ovakvih BPL. Ne bih rekao da je Srbija promašila. Ima tu još prilike za lokalnu proizvodnju kako pod Erbasom, tako pod Elbitom. Svakako BPL tržište postaje maglavito, jer ih više svako…

19. May 2025.Pogledaj

Željko Tucaković na: [ANALIZA] Srbija odlučila da 70% troška nabavke Rafala finansira kreditom francuskih banaka

pa i nije morala, ima u ovom momentu na računima 6 milijarsi evra, kupila je na kredit radi sigurnosti i da ne angažuje svoje pare

19. May 2025.Pogledaj