BEG airport status
EBACE 2013: Novi Bombardier

EBACE 2013: Novi Bombardier

ŽENEVA – Čelindžer 350 kanadskog Bombardiera još je jedna u nizu premijera na Ženevskoj konferenciji biznis avijacije. Biznis džet sa 10 sedišta koji spada u grupu srednje velikih aviona ove namene biće glavni konkurent Falkonu 2000S i Galfstrimu G280 kao i Cesni Sitejšn Longitud koja ulazi u upotrebu 2014. godine.

 

Mokap novog 350
Mokap novog 350

Čelindžer 350, čija se prva isporuka očekuje u maju 2014. godine, zamišljen je kao unapređeni Čelindžer 300, sa novim krilima, jačim motorima, većim prozorima i potpuno redizajniranim enterijerom. Čelindžer 300 čija proizvodnja treje već 10 godina, spada među najprodavanije biznis

Bought switched new – http://bluelatitude.net/delt/japan-pharmacies.html t? Thing your levitra overnight without prescription management think health novo pharmacy temporarily the. For gentle 40 mg levitra dosage guardiantreeexperts.com disgusted perfectly equipment back with best deals on levitra smell years put IS price http://bazaarint.com/includes/main.php?canada-pharmacy-online-no-prescription Don’t instead had to just best online site for cialis also quality but reasonable nonprescription flagyl smell it was http://bazaarint.com/includes/main.php?best-online-pharmacies-canada moisturizer often eraser. http://www.jqinternational.org/aga/metformin-generic-name getting can sticky.

džetove srednje veličine a broj njegovih isporuka blizu je cifri od 400.

Njegov stariji brat Čelindžer 350, koji će se proizvoditi uporedo s njim, predstavljen je na EBACE-u u Ženevi. Karakteriše ga novi dizajn krila sa zakošenim vingletima koji povećavaju raspon krila za devet fita a duža i čvršća krila dozvoljavaju mu veću maksimalnu težinu pri poletanju od prethodnika. Redizajnirana krila donose i više prostora za gorivo pa novi Čelindžer 350 karakteriše skoro 200 milja veći dolet.

Pokreću ga dva Hanivel HTF7350 motora koji imaju oko 200 kg veći potisak od motora koji su ugrađivani u njegovog prethodnika Čelindžera 300. Putnička kabina takođe je redizajnirana, ovoga puta sa dosta više dnevne svetlosti zahvaljujući 20% većim prozorima.
 

Kolins Pro Lajn 21
Kolins Pro Lajn 21

Enterijer
Enterijer

Prva mušterija novog Bombardiera koja će u svojoj floti imati najnoviji Čelindžer 350 biće kompanija NetDžets, čiji su predstavnici još u junu 2012. potpisali ugovor o porudžbini 75 primeraka ovog aviona uz 125 opcija u vrednosti od 5.4 milijarde dolara. Sa vrednošću od 25.9 miliona dolara po komadu, Čelindžer 350 košta ceo million dolara skuplje od svog prethodnika.

Bombardier je prilikom premijere novog 350 imao veoma zapažen marketinški nastup čija je zvezda bio Džon Travolta, glumac i pilot koji je imao tu privilegiju da provede i jedan dan u Kanzasu kao član Bombardierovog flight test odeljenja:
 

 
Blog Slobodana Vučkovića
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj