BEG airport status
Novo lice Galeba: Nebojša De Luka i Zoran Sivčev

Novo lice Galeba: Nebojša De Luka i Zoran Sivčev

 

Predstavljanje pristiglih radova za konkurs „Novo lice Galeba“

 
 
Drugi set radova Nebojše De Luke:
 
Super Galeb G-4 Livery concept3 (right)
 
Super Galeb G-4 Livery concept3 (left)
 
Super Galeb G-4 Livery concept4 (right)
 
Super Galeb G-4 Livery concept4 (left)
 
Predlozi Zorana Sivčeva:
 
g-4 ptica crni ocila Bok s
 
g-4 ptica crni ocila Dole s
 
g-4 ptica crni ocila Gore s
 
G4 sareni ptica varijacije
 
 

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

N

Radovi koji su do sada objavljeni su interesantni ali ne bih da me pogresno razumete, avion se radi za TOC i nije mi jasno dokle tih sarenisa i ptica kod nas? Ovo je borbeni avion i tako treba i da ostane, jedan Orao je dovoljan kao ptica. Kada avion izadje iz "Mome" treba da bude prava bombardersko skolska masina a ne avion za neki Air show ili Air race. Po meni treba bombardersaka sema gde ce bar spolja avion dobiti "misice" gde obican narod moze doprineti. Pogledajte kako izgledaju opitni avioni u svetu. Znaci moderna maskirna ili neka druga sema farbanja. Prvi rad koji je objavljen pre pva dva je npr.ok, ona maskirna sema . Znaci ovi radovi su ok ali mi nisu za opitne masine.

Odgovori
M

Slazem se, nadam se da ce dobiti neku borbenu saru kojom bi kasnije bili ofarbani svi G-4. Ove kamo seme jos iz doba "istocnog i zapadnog bloka" i ere komunizma su potpuno bez maste ibilo cega a i takve maskirne seme vise niko ne koristi.

Odgovori
S

Zar nema vise ideja sem ovih cirkuskih?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

alexanto na: Obuka “Tigrova“ u zimskim uslovima

Za 15 aviona neces dobiti ni gumice ventila da pravis kod nas. Malo realnosti nije na odmet...

26. Jan 2021.Pogledaj

алекса na: Obuka “Tigrova“ u zimskim uslovima

Беленко - Знају људи шта треба, чега и колико али питање је чиме то платити. Једино ми пада на памет кредит јер реалних пара нема.

26. Jan 2021.Pogledaj

Slavko T na: [PILOT SA ISTOKA] Kako sam sakupljao sate letenja kupivši svoj avion

Divan tekst, na najlepsi moguci nacin opisuje ogromnu ljubav prema letenju, zaista sam uzivao dok sam citao.

26. Jan 2021.Pogledaj

Беленко na: Obuka “Tigrova“ u zimskim uslovima

Umjesto jedan višenamjenski avion potpuno novi,15 kom sa ful opremom,dogovor sa proizvodjacem da se bar jedan dio sklapa kod nas ili da se neke komponente ubuduće proizvode kod nas.To je posa dje smo mirni nekih 30god a plus se stiče znanje,a ovako sa modernizacijom orlova,neva,kubova je samo krpljenje.

26. Jan 2021.Pogledaj

Bole na: Obuka “Tigrova“ u zimskim uslovima

Hvala, Dušane. Imao sam samo podatke za Orpheus Mk. 803 i Viper ASV.12 i njih sam poredio. U tom poređenju je Orpheus bio bolji. Bio bih ti zahvalan ako imaš više podataka za poređenje.

26. Jan 2021.Pogledaj

Send this to a friend