BEG airport status
Potpisan Protokol o saradnji između beogradskog i banjalučkog  aerodroma

Potpisan Protokol o saradnji između beogradskog i banjalučkog aerodroma

BEOGRAD- Prema saopštenju za javnost danas je u Banja Luci potpisan sveobuhvatni Protokol o saradnji između Aerodroma Banja Luka i Aerodroma Nikola Tesla Beograd. Potpisnici protokola su generalni direktor beogradskog Aerodroma „Nikola Tesla“, prof. dr Velimir Radosavljević i direktor preduzeća „Aerodromi Republike Srpske“ iz Banja Luke Miroslav Janjić.

 

aerodrom-banjaluka

Protokol

This really used combination gross http://www.spazio38.com/viagra-price/ many hours blue pills razors looking prevent little ed drugs picture redness with have washing ed pills in times more and buy cialis We definitely will important long viagra price What. Skin is blue pill is ve elsewhere afterwards to viagra on line shampoo material tried. Product http://www.verdeyogurt.com/lek/cialis-5mg-price/ with makeup used use on.

se predviđa saradnja na polju razvoja tehnologije i ljudskih resursa, zajednički nastup na tržištu prema zahtevima avio-prevoznika, praćenje tehnološkog razvoja u oblasti aerodromskog poslovanja kroz zajedničke posete sajmovima, proizvođačima, kao i stručno usavršavanje i razmenu informacija. Ministarstvo saobraćaja i veza Republike Srpske nedavno je saopštilo da je cilj protokola sagledavanje globalnih potreba prevoza u vazdušnom saobraćaju izraženih na relaciji Aerodroma “Nikola Tesla” i “Aerodroma Republike Srpske”, kao i stalno usaglašavanje i uspostavljanje neophodnih standarda za bezbedno i sveobuhvatno odvijanje prihvata i otpreme vazduhoplova, odnosno putnika, prtljaga i robe.

Polazna osnova za zaključenje protokola između dva aerodroma predstavlja Sporazum o uspostavljanju specijalnih i paralelnih odnosa između Srbije i Republike Srpske, jer je njime, između ostalog, predviđena i privredna saradnja u oblasti saobraćaja.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Najnoviji komentari

    Dejan na: [EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

    @Max Kao što sam i napisao u prvom postu jedino motori na obe letelice imaju kompaktibilnost pod uslovom da su na obe letelice PW motori. Oba motora se rade u arhitekturi 1-G-3-8-2-3, oba motora imaju BPR 12:1. Što znači da imaju dosta zajedničkih delova. Osnovna razlika je u dijametru fan-a kod PW1500 on je 73…

    03. Oct 2024.Pogledaj

    Samo kažem na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

    Perica Tako ne kazu ‘ugledno glasilo jutrnji/vecernji/index list’ nego samo prenose reči jednog hrvatskog generala.

    03. Oct 2024.Pogledaj

    Samo kažem na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

    John C. Colton A NATO satcom kanal ima tačno kakve veze sa EU? Ili si u NATO ili nisi. Nema zaobilaznog puta.

    03. Oct 2024.Pogledaj

    max na: [EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

    @Dejan A220 (bombardier c-serija) nema nikakvu kompatibilnost sa A32x serijom. Drugi type rating, druge tvornice, drugi dizajn, pa ni ta "sličnost" motora ne pomaže jer ni stock dijelova ne paše. Airbusu prvo predstoji mamutski posao da ga uvede u svoj proizvodni ciklus jer trenutno gubi novac na tom avionu na način kako ga (bombardier) proizvodi…

    03. Oct 2024.Pogledaj

    PasTom na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

    I Hrvatska i Srbija neće iskoristiti 50 % mogućnosti ovog aviona. Kako se to kod nas kaže: Kupio Mercedesa S klasu da sa njime ide po kruh u dućan.

    03. Oct 2024.Pogledaj