BEG airport status
[NBAA 2014] Gulfstream

[NBAA 2014] Gulfstream

BEOGRAD – Ušli su u popularnu kulturu modelom G-V, imaju najveći tržišni udeo u svom segmentu, ove godine iznenadili su sa dva nova modela, zapošljavaju i investiraju. Analiziramo trenutnu ponudu giganta iz Džordžije.

 
 
IMG_0697
 
 
O dešavanjima u najprestižnijem sektoru poslovne avijacije i o rivalitetu Gulfstream – Dassault već smo pisali. Lider na tom tržištu Gulfstream proizveo je svaki treći avion koji je u upotrebi (35.8% tržišnog učešća u ovom segmentu). Ove godine šokirao je sve izbacivanjem dva potpuno nova modela tako da sada u ponudi imaju ukupno osam!

Gulfstream je pionir koji je stvorio ovaj segment sa legendarnim modelom G-IV a kasnije i većom verzijom produženog dometa G-V. Povoljna klima na tržištu i velika tražnja za ovakvim modelima (velikih kabina, velikog doleta) čak i u vreme recesije, obezbedila je kontinuitet proizvodnje i još bitnije – finansiranje razvoja novih modela.
 
GLF-IMG_0236
 
Prošlogodišnja prodaja iznosila je 8 milijardi dolara dok je ove godine u prvih šest meseci zabeležena prodaja od 4 milijarde – povećanje od 7.5% u odnosu na isti period prosle godine. Već danas je prodaja veća od cele 2013. godine a očekuje se da do kraja ove godine ukupan rast prodaje bude oko 18%. Za potrebe razvoja zaposliće dodatnih 3200 stručnjaka (veoma visoko plaćenih) i investiraće dodatnih 500 miliona dolara u proizvodne pogone i istraživačke kapacitete.
 
IMG_0621
 
GLF-IMG_0611
 
U ponudi će imati ukupno osam aviona od čega šest u klasi velikih kabina velikog doleta: najnoviji G650ER ($66.5M) doleta 7500 NM i maksimalne brzine od 0.925 Maha, zatim G650 ($64.5M) doleta 7000 NM i brzine 0.90M, G550 ($60M) doleta 6750 NM, G450 ($42M) doleta 4350 NM. Novi modeli G500 ($43.5M) doleta 5000 NM i G600 ($54.5M) doleta 6200 NM biće u upotrebi od 2017. odnosno 2019. godine.
 
GLF-IMG_0617
 
U segment srednje klase (koji čini 43% globalnog tržišta poslovne avijacije) Gulfstream je ušao kupovinom dva uspešna IAI modela (Israeli Avio Industry) Astra i Galaxy. Razvoj i proizvodnja unapređenih verzija ovih modela (najpre G100 pa G150 odnosno G200, G250 i sada G280) i dalje je u Izraelu a završna montaža se radi u Gulfstream fabrikama u USA. Ova dva modela učestvuju sa svega 8% na tržištu srednje velikih poslovnih aviona ali imaju odličan potencijal. U trenutnoj ponudi su: G150 ($15.7M) i G280 ($24.5).
 
 

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

AL-41F1 na: [VIDEO] Na Batajnici prikazane kineske izviđačko-borbene bespilotne letelice CH-92A, kupljeno 6 letelica sa 18 raketa

@Miroslav @PakleniVuk Projekat iniciran jos 2013., koji gotov nece biti verovatno do 2025(mozda i kasnije), a veliki udeo imaju i Rusi iako su firme iz EU htele da ucestvuju na tenderu. S tim da je deo u Madjarskoj nelegalan po zakonima EU jer nije organizovan tender, ne zadovoljava zakone transparetnosti, niti je unificiran tehnoloski sa…

06. Jul 2020.Pogledaj

AL-41F1 na: [VIDEO] Na Batajnici prikazane kineske izviđačko-borbene bespilotne letelice CH-92A, kupljeno 6 letelica sa 18 raketa

@Miodrag "Snaga predajnika" ne mora nikakve veze da ima jer se ne radi o analognoj tehnologiji. Verovatno je samo veza kvalitetnije odradjena kod Kineza(bilo bi i logicno), s toga i veci borbeni radijus.

06. Jul 2020.Pogledaj

Andrija na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Mjere zaštite okoliša kao izgovor vlada

@Dejan Ne postoji savršeno ,,čista" tehnologija. Sve imaju neki uticaj na okolinu, sve zagađuju. Živeti znači uticati na okolinu, i ugrožavati život drugih bića. Jedini način da ljudi nemaju nikakav uticaj je da svi pomru. Poenta je u tome da se vidi koja tehnologija manje zagađuje, i koja ima potencijal da manje zagađuje u budućnosti.…

06. Jul 2020.Pogledaj

Milers na: Pogranična kriza sa Kinom: Indija iz Rusije nabavlja 21 MiG-29 i 12 Su-30

@AL-41F1 Štitila Tursku od napada SSSR-a? Mantra i ništa više od toga, isto kao što sada ponavaljaju da su baltičke zemlje pod ugrozom napada od strane Rusije, ista stvar. Uzgred rečeno to što se ugrožavaju sva ljudska prava ruske manjine u tim državama, to apsolutno nema veze jer u ovom slučaju su poniženi očigledno građani…

06. Jul 2020.Pogledaj

Živojin Banković na: Još jedna uloga: Helikopter H145M kao leteće komandno mesto

Tango Six је писао о концепту Loyal Wingman. https://tangosix.rs/2020/07/02/boing-i-americka-mornarica-rade-na-projektu-loyal-wingmen-u-istrazivanjima-koriste-i-bespilotne-ea-18g-growler/ https://tangosix.rs/2020/18/05/australijskom-kraljevskom-ratnom-vazduhoplovstvu-prikazan-prvi-borbeni-bespilotni-avion-loyal-wingman/

06. Jul 2020.Pogledaj

Send this to a friend