BEOGRAD – Najveći evropski general aviation aero-salon Aero Friedrichshafen održaće se ove godine 9. aprila kada će obeležiti i dvadesetdvogodišnjicu od osnivanja.
Još davne 1977. godine sa svega 14 izlagača sajam AERO Friedrichshafen je ucrtan na svetsku mapu izložbi. Taj prvi sajam je prijatno iznenadio organizatore jer je broj posetilaca bio mnogo veći od očekivanog. Već sledeće godine broj posetilaca kao i izlagača se udvostručio. Broj izlagača se povećao zahvaljujući tada brzo-rastućoj industriji ultra-lake avijacije i izložba je tada dobila naziv RMF/AERO. Sredinom 1980-tih premašena su sva očekivanja i AERO je prevazišao RMF. Zbog međunarodnog značaja koji je dobio, AERO je dodat 1985. godine na listu UFI odnosno na listu Globalnog Udruženja Izložbenih industrija, time potvrđujući svoj evropski i svetski status.
Ove godine u odnosu na 1977. godinu očekuje se oko 586 izlagača što je impozantan broj za izložbu ove vrste. Sam program će obuhvatiti i prikaz modernih avionskih motora, helikoptera, i biznis avijacije. Tradicija će biti nastavljena sa dokazanim delovima izložbe kao što su Deo za Motore, Avenija Avionike, i e-flight izložba.
Premijeru će ove godine imati UAS izložba na kojoj biti predstavljene civilne bespilotne letelice. Sastavni delovi ovog sajma će takođe biti različite konferencije kao što je AEROCareer koji predstavlja manji sajam zapošljavanja u ovoj oblasti.
AERO je danas jedan od retkih avio-sajmova koji može u bitnoj meri da pomogne unapređenju industrije ultra-lake avijacije. Zahvaljujući direktnom izlazu na pistu koja je pored izložbenog prostora izlagači mogu da taksiraju od piste kada slete do samih hala pomoću posebno napravljenih staza koje ih tamo vode. Od dvanaest izložbenih hala koje postoje, tri su napravljene sa vratima širine 22m što pruža priličan komfor prilikom ulaska letelica. Tik uz izložbene hale nalazi se i prostor za statičko izlaganje na otvorenom.
Za sve koji planiraju da posete ovogodišnji AERO tu je i mapa rasporeda hala:
Detalji sa prošlogodišnjeg sajma
[youtube id=“8SSJTdyXewQ“ width=“620″ height=“360″]
Najnoviji komentari
Grga na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M
Za potrebe vojske apsolutno nepotrebno. Kakvo crno dopunjavanje u vazduhu. Za LA u Srbiji i postojeći kapaciteti na avionioma su sasavim dovoljni. A ako hoćete za komercijalne svrhe A400 je nedovoljan jer kao što reče neko Nora/Tamnava ne može da stane. Ako hoćemo neku Nacionalnu cargo kompaniju trebalo bi videti sa Kinezima da li su…
Miljan J na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M
Možda ga koristimo za izvozi i uvoz oružja
Rade na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe
Nije se kupovalo nego trampilo. Sve je "plaćeno" izvozom mašina i poljoprivrednih proizvoda SSSR-u. Jedini pokušaj sličnog obima u zadnje vreme je bilo indonezijsko kupovanje Su35 za palmino ulje koje se nije realizovalo.
Stojko na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju
ili mozda ipak helikopteri?
goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250
Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.