BEG airport status
Prince Aviation preuzeo novu G1000 Piper Seminolu

Prince Aviation preuzeo novu G1000 Piper Seminolu

BEOGRAD – Piper Aircraft dobio je nedavno Type Certificate od EASE za ugradnju Garminovog G1000 kompleta avionike u svoje novoproizvedene dvomotorne avione Piper Seminola. Prvi evropski FTO koji će dobiti novog Pipera sa EASA sertifikovanim G1000 biće Princ Aviation iz Beograda.

 
988452_10152143435488883_8104899834052890445_n
 
 
Princ je svoj novi avion preuzeo u Piperovoj fabrici i delivery centru u Vero Beachu, Florida, pre dva dana. Kako su u Princu rekli za Tango Six, letelica će se koristiti u adekvatnim modulima letačke obuke u školi letenja kompanije iz Beograda.

Prilikom primopredajne ceremonije predsednik i CEO Pipera Simon Caldeccot izjavio je:

– Kao dodatak avio taxi uslugama, Princ Aviation u svom sastavu ima cenjenu školu letenja i Part 145 maintenance centar. Srećni smo zbog činjenice da će Princ dodati još jedan avion tipa Piper u svoju flotu. Seminola je Piperov klipni dvomotorni, primarno trejner, pogonjen sa dva Lycominga L/O -360-A1H6 od po 180 konjskih snaga. Brzina krstarenja (na 75% snage) iznosi 162 čvora, dolet oko 700 nautičkih milja. Pored već poznatih karakteristika Garmin glass uređaja zanimljivo je da G1000 grafički prikazuje i vertikalni profil leta u sklopu sa standardnim LNAV funkcijama.

Prince Aviation osnovan je 1990 godine i danas je jedan od najvećih biz jet i FTO operatera na Balkanu. Kako smo ranije izvestili uvode nove profile za obuku mehaničara kao i zanimljivu novinu u kokpitima svojih mlaznih Cessni.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Mi

Bravo za Prince ! Ura !!!!!!!!!!!!

Odgovori
me

Koliko će koštati obuka za mehaničara?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Emanuel Makron najavio posetu Srbiji i finalizaciju vojnih ugovora odgovarajući na pitanje o Rafalima

@Boki Zanimljiv podatak u vezi Iljusina 76, ako je tacno, napokon objasnjava ovaj novi momenat saradnje sa Egiptom

20. Jul 2024.Pogledaj

Pravednik na: Emanuel Makron najavio posetu Srbiji i finalizaciju vojnih ugovora odgovarajući na pitanje o Rafalima

Normalno. Nije rekao finalizuje ugovore, nego pregovore. Polako bit će tu političkih uvjeta još

20. Jul 2024.Pogledaj

Amater na: Emanuel Makron najavio posetu Srbiji i finalizaciju vojnih ugovora odgovarajući na pitanje o Rafalima

Ja mislim da nam treba Update na T6 šta sve naša Vojska ima danas, i da se to uporedi sa 2005 ili 2015. Rast je nestvaran. Nedavno sam se na internetu pokačio sa ljudima jer sam napisao da je Srbija nikad jača. Ljudi se bune, psuju me. Ja ih lepo pitam koje godine je Srbija…

20. Jul 2024.Pogledaj

Amater na: Emanuel Makron najavio posetu Srbiji i finalizaciju vojnih ugovora odgovarajući na pitanje o Rafalima

Ok... 3,000,000,000 na 6.000.000 Srba. To je 3000/6 = 500 Za 500 Evra mojih para (*ne ide linearno, realno nije ni 50 mojih), baš mi je merak da imamo lepe avione

20. Jul 2024.Pogledaj