BEG airport status
Centar za istraživanje udesa objavio zakasnele informacije o udesima

Centar za istraživanje udesa objavio zakasnele informacije o udesima

BEOGRAD – Centar za istraživanje udesa i ozbiljnih nezgoda Vlade Srbije objavio je sve zakasnele preliminarne informacije o udesima u odgovarajućoj sekciji na sajtu Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva.

 
Posle pisanja našeg portala o načinu na koji je ovo veoma bitno telo domaćeg civilnog vazduhoplovstva kasnilo u najbitnijim elementima svog javnog rada na sajtu DCV-a objavljeni su svi preliminarni izveštaji na koje smo ukazali.
 
Tragični udes motornog zmaja nedaleko od Smedereva je prva preliminarna informacija koja se može pronaći. U ovoj informaciji potvrđene su naše ranije špekulacije ali je i slika o još jednom zapanjujućem nemaru pilota motornih zmajeva proširena: pilot nije imao važeću dozvolu, njegov zmaj nije bio registrovan i privatno letelište sa kojeg je poleteo nije bilo registrovano:
 

Informacija o udesu motornog zmaja kod Vranova, Smederevo.


 
 
Naše nezvanične informacije o dva incidenta u Smederevskoj Palanci i Zrenjaninu su takođe potvrđena u sledeće dve preliminarne informacije. Iako je prošlo samo mesec dana od ovih dešavanja primetno je da DCV nikada nije kasnio sa objavljivanjem preliminarnih izveštaja više od sedam dana:
 

Informacija o incidentu Twin Commandera u Ečkoj, Zrenjanin


 
 

Informacija o incidentu Cessne 182M u Smederevskoj Palanci.


 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

М

Не могу да се сусдржим а да не напишем колики је проф. др. дилетант за ову материју. Или је можда боље да му се извинем, можда му је само уваљена једна више обавеза.
Својевремено сам писао Директорату на дилантатизам Комисије за удесе која је објавила извештај о удесу у којем сам и сам учествовао.
Тај је бар био мало опширније написан од ових.

Odgovori
ac

pusti nam link ka zavrshnom izvestaju o tom udesu u kom si ucestvovao… drugo, chini mi se malo pobrkao stvari… informacija o udesu je jedno, a zavrshni izveshtaj sasvim drugo…

М

Тада није била пракса да се ставља на интернет извештај о удесу или завршни извештај. Аћиме, можеш да ми се јавиш па да ти нађем документ.
А прихватам критику у вези информације или завршни извештај.
Поздрав

Va

Molim da se ne vredja rad i delo postovanog prof dr Nebojse Petrovica! Covek pise izvestaje jednako temeljno kao sto drzi predavanja svojim studentima, u to unosi istu kolicinu entuzijazma i znanja. Kod njega nije polozio onaj koji nije dosao na ispit, a naucio je samo onaj ko je samoinicijativno (za svoju dusu) zagrejao stolicu koristeci samostalno nabaljenu stranu literaturu. Nije ga za kriviti, ima takvih nekoliko (Caslav Mitrovic, Zlatko Petrovic koji je bar strucnjak za razliku od ranije pomenutih). Sve je to jedan klan pulena pokojnih (iskreno cenjenih) profesora, vezama dospeli na pozicije, vezama se odrzavaju, sire uticaj, vezama zaposljavaju nove narastaje iste ili jos grdje od sebe, a pravi studenti vazduhoplovstva su kolateralna steta u celoj prici.

Kad se vec dotakog voljenog mi bivseg fakulteta, molim da se obrati paznja na vrlo interesantan clan 11 Pravilnika o doktorskim studijama Masinskog fakulteta:

"Лица која су асистенти на Машинском факултету (чланови Наставно-научног
већа) и лица која су у радном односу на неодређено време на Машинском факултету у
Београду, као и лица која су деца неког од запослених на Машинском факултету у
Београду, у случају када се квалификују за упис на Докторске студије, могу бити
стипендисти Машинског факултета у Београду по Уговору. "
http://www.mas.bg.ac.rs/obrazovanje/opste/Praviln

Bravo deco zaposlenih, sto sa prosekom 8,01 (uz sve protekcije koje roditelj profesor donosi) upisujete PhD za dz, dok posteni studenti sa 9,5 begaju u inostranstvo. Prirodna selekcija, valjda, cudni su putevi Darvinovi.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miks na: Nakon neostvarenje saradnje sa Utvom i nezapočete proizvodnje borbenih aviona u Srbiji, „Stavatti Aerospace“ sada u Americi prodaje svoja obećanja

Realno sagledavanje stvari. Eskadrila Leonarda ili T-50, dve Rafala, eskadrila Lasti i eskadrila Sovi i to je to. Maksimum koji možemo je Lasta, Sova i razne bespilotne letelice i lutajuća municija. Čak i ondašnja Jugoslavija nije mogla da napravi sve uz mnogostruko jaču industriju a sad će malena Srbija da pravi nešto. Veliki problem nam…

12. May 2025.Pogledaj

Kakodane na: [FOTO REPORTAŽA] Skromnom vojnom paradom u Moskvi, Rusija obeležila Dan pobede u Drugom svetskom ratu

Скромно, а требало вам 50 редова да напишете шта је све било од технике

12. May 2025.Pogledaj

Bulatovic Nebojsa na: Nakon neostvarenje saradnje sa Utvom i nezapočete proizvodnje borbenih aviona u Srbiji, „Stavatti Aerospace“ sada u Americi prodaje svoja obećanja

Za tako kompleksan posao ,kao što je izrada aviona ,potrebno je puno više od entuzijazma zaluđenika😅, Znamo da je tadašnja Jugoslavija bila udružena sa Rumunijom da bi se proizveo ,,Orao",. uz svesrdnu pomoć tada Engleske , Francuske itd. Srbija u ovoj situaciji je u stanju da pravi klipne avione sa turbo- prop motorima , bezpilotne…

12. May 2025.Pogledaj