BEG airport status
Red Bull Air Race u Budimpešti Četvrtu trku sezone takmičari lete iznad Dunava

Red Bull Air Race u Budimpešti

Sledeća trka Red Bull Air Race takmičenja biće održana u Budimpešti 4. i 5. jula. Kako najavljuju organizatori, leteće se iznad Dunava, a učesnici će trku počinjati prolaskom ispod čuvenog Sečenjijevog lančanog mosta iz 19. veka koji spaja Budim i Peštu.

Posle tačno 12 godina Red Bull Air Race takmičenje ponovo se održava na Dunavu. Među favoritima na predstojećoj trci nalaze se dvostruku prvak, Britanac Pol Bonom, Australijanac Met Hol i pobednik trke u Rovinju, Hanes Arč, koji je prvu od svojih 10 titula u karijeri osvojio upravo u Budimpešti 2008. godine.

FO-1HNSZPYW91W11
Pol Bonom glavni favorit na trci u Budimpešti

Mnogo se, međutim, polaže i na mađarskog takmičara. Petar Besenji je u svojoj karijeri vozio 61 trku i zabeležio ukupno 8 pobeda među kojima je i ona iz 2003. godine na Red Bull Air Race takmičenju u Budimpešti. Očekuje se da će taj rezultat želeti da ponovi. Za to će, kako kaže, koristiti svoju novu letelicu Edge 540 V3:

– Radujem se što ću prvi put voziti novi avion. Moja prethodna letelica, Corvus, je bila dobra, ali, nažalost, nije bila za trke. Novi avion je brži i pogodan je za trke. Očekujem da ću se dobro rangirati. –

FO-1HSQXRPXN1W11
Petar Besenji će pokušati da ponovi uspeh iz 2003. godine

Stanje na tabeli uoči predstojeće trke u Budimpešti: Pol Bonom 25 bodova, Met Hol 25, Hanes Arč 17, Najdžel Lemb 12,5, Matijas Dolderer 10, Martin Sonka 9, Pit Meklaud 9, Majkl Goulien 8, Nikolas Ajvanof 6, Jošihajd Muroja 4, Kirbi Čembliš 2, Petar Besenia 2, Van Vilerde 0, Fransoa le Vot 0.

Tango Six izveštava

Vaš omiljeni portal izveštavaće sa oba dana ovogodišnje trke u Budimpešti. Prenećemo vam atmosferu uz samu „stazu“ i doneti priče iz pit-stopa najbržeg vazduhoplovnog sporta na svetu.

Svi postovi iz Budimpešte:

BUD_post

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj