BEG airport status
Raša Ristivojević za „Danas“: Postoje investitori za strateško partnerstvo sa „Nikolom Teslom“ Povećanje konkurentnosti u avio-saobraćaju kao jedan od ciljeva / Foto: Privredna komora Srbije

Raša Ristivojević za „Danas“: Postoje investitori za strateško partnerstvo sa „Nikolom Teslom“

Izvršni direktor Aerodroma Nikola Tesla, Raša Ristivojević, koji je ujedno i na čelu posebne grupacije za vazdušni saobraćaj osnovane početkom leta u Privrednoj komori Beograda (u okviru Udruženja za saobraćaj i telekomunikacije) je u intervjuu za dnevni list „Danas“ govorio o planovima i ciljevima grupacije, kao i zainteresovanosti stranih investitora da ulažu u domaće vazduhoplovstvo.

Na pitanje koliko je Srbija atraktivna za strane avio-kompanije, Ristivojević odgovara da je povoljan prirodno-geografski položaj naše zemlje prednost za razvoj svih vidova saobraćaja, pa samim tim i vazdušnog.

– U ovom trenutku imamo dosta zainteresovanih investitora koji nude svoj kapital i usluge u smislu strateškog partnerstva Aerodromu Nikola Tesla, koji je u poslednjih godinu i po dana napravio najbolji finansijski rezultat od svog osnivanja i samim tim postao vrlo atraktivna lokacija za ulaganje stranim firmama – objasnio je Ristivojević.

On je istako i da je Sporazum o otvorenom nebu jedan od preduslova za stvaranje pozitivne klime i dalji razvoj vazdušnog saobraćaja u Srbiji. Njegov puni doprinos očekuje se u narednom periodu, dolaskom novih kompanija iz oblasti vazduhoplovstva.

Ristivojević je u razgovoru podsetio da je grupacija osnovana kako bi se utvrdilo i poboljšalo stanje u sektoru vazdušnog saobraćaja.

Prema njegovim rečima, cilj su promovisanje i zaštita interesa privrednih subjekata iz oblasti vazdušnog saobraćaja, razmatranje pitanja koja su od interesa za članove grupacije kao i razmatranje predloga i pitanja u vezi sa obezbeđivanjem investicija u oblasti vazduhoplovstva.

– U narednom periodu planiraju se aktivnosti koje bi omogućile povećanje konkurentnosti u vazdušnom saobraćaju, zatim praćenje, razmatranje i unapređenje zakonskih rešenja, koja će se dalje predstaviti nadležnom ministarstvu.

Budućnost je u vazduhoplovstvu u svakom smislu te reči – u primeni naprednijih tehnologija u samim vazduhoplovima i u pratećim sistemima, komunikaciji, bezbednosti, uslugama – istako je Ristivojević.

On je naveo i da je jedan od zadataka novoosnovane podgrupacije da se radi na razvijanju intenzivnije komunikacije između samih članica grupacije.

Najavio je i saradnju sa drugim grupacijama u okviru Udruženja za saobraćaj i telekomunikacije, kao i sa državnim institucijama nadležnim za vazdušni saobraćaj, ističući da je posebna saradnja definisana u samoj Privrednoj komori Beograda i Srbije, gde postoji odlična međusobna komunikacija.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Davor na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Nakon one sramote sa Kinezima, mislim da će cena Rafala značajno pasti, jer je do sada bio nerealno skup.

13. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Vladimir Su-35 koristi radar N035 Irbis, pasivni elektronaki sa hidraulicnim mehanickim okretanjem antene. Dakle, nesto se fizicki okrece putem hidraulike. To je milion puta sporije od brzine elektrona, koji vrse istu radnju u AESA radaru. Na evropskom kontinentu radar koji ima osobine slicne B-2, F-22, F-35, F-15, F-16, ima samo jedan avion, to je Thales…

13. May 2025.Pogledaj

Kaster na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Zaista mi nije jasno zasto ne postoji fotografija svih nasih MIG-ova 29 na stajanci uredno poredjanih. Neeverovatno da sve ove godine nisu to uspeli organizovati!

13. May 2025.Pogledaj

Frane na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Dragi Yrraf, molin vas lipo, kakve veze ima šta Gripen nosi malo manje oružja kad je brži i duplo ga jeftinije održavat? Pa po toj vašoj logici, J-10C ne bi nikad moga oborit Rafala? A to se ipak dogodilo. @Gosn Mate, ako možete pojasnit odakle vam ta informacija da nijedan F-16 nije sudjelova u sukobu?…

13. May 2025.Pogledaj

Dogma na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Niti je toliko dobar niti je nevidljiv , ispade kao i sve Fransucko .. jak marketing! Kinezi pokazali svima sta sve mogu i sa cim!

13. May 2025.Pogledaj