BEG airport status
Etihad ervejzu odobren vlasnički udeo od 33,3% u švajcarskom Darvinu Dve godine čekanja.

Etihad ervejzu odobren vlasnički udeo od 33,3% u švajcarskom Darvinu

Savezni biro za civilno vazduhoplovstvo Švajcarske (FOCA) odobrio je danas investiciju Etihad ervejza u iznosu od 33,3% kao vlasnički udeo u švajcarskoj regionalnoj avio-kompaniji Darvin.

Etihad ervejz saopštio je danas da pozdravlja odluku švajcarskog regulatornog tela, kojom joj je odobren vlasnički udeo u Darvin erlajnsu, koji je od januara 2012. poslovao pod brendom Etihad Regional u partnerstvu sa Etihadom. Zahvaljujući ovom odobrenju, Darvinu je omogućeno da u punoj meri iskoristi prednost svog partnerstva, uključujući kod šer letove u Evropi i van nje.

Predsednik i generalni direktor Etihad ervejza, Džejms Hogan, izjavio je da je ova investicija u skladu sa trendom konsolidacije u avio-industriji, koja obezbeđuje nastavak održivih, pouzdanih i stabilnih avio-usluga i maksimizaciju letova. On je dodao i da odobrenje investicije omogućava bližu saradnju Etihada i Darvina, na dobrobit putnika u Švajcarskoj, Evropi i šire:

– Po završetku formalnosti potrebnih za aktiviranje ove investicije, Etihad Regional će imati znatno bolju povezanost, ne samo sa Etihadom već i sa drugim partnerima u Evropi, u koje spadaju Alitalija, Erberlin i Er Srbija. – izjavio je Hogan.

Prema saopštenju Etihada, Džejms Hogan je tom prilikom izrazio i svoje razočaranje:

– Zbog dugog vremena koje je bilo potrebno da se odobri ovo partnerstvo, kao i zbog snažne konkurencije u tom periodu, Etihad Regional je bio primoran da smanji broj letova ili čak ukine letove na određenim linijama koje su uvedene u očekivanju da će se one oslanjati na protok putnika između globalne mreže Etihad ervejza i evropske mreže Etihad Regionala. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Vl

Etihad gazi koracima od sedam milja!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

DW na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Znajući kako se u Srbiji odlučuje, verovatno neće biti presudne tehničke karakteristike aviona. Uzgred, zašto ne razmotriti i češki L-159?

20. May 2025.Pogledaj

Александар na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

1- Ко и зашто свесно све ово ради . 2- Орлови по медијима наводно модернизовани а нису предати на употребу ? 3- Уместо 50 Ј10 ЦЕ и брда ПЛ 15 и ПЛ10 ми узимамо Рафале на које сви живи кукају па и пилоти Рвацке и механичари . 4- Уместо рафала могао је и Грипен због…

20. May 2025.Pogledaj

Jovan na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Sreća da T6 vodi računa mada da li iko može pomisliti da će se sa analogije sesti u digitalni kokpit e moji stručnjaci

20. May 2025.Pogledaj

Milojica na: [ANALIZA] Srbija odlučila da 70% troška nabavke Rafala finansira kreditom francuskih banaka

Kredit se uzima jer je nasa drzava sposobna i ugledna da radi sa najboljim svedskim bankama. Vazno je da pare kruze, da se obrcu a ne da stoje! Pare se prave kad se obrcu.

20. May 2025.Pogledaj