BEG airport status
Novi sajt Wizz Aira prilagođen za mobilne telefone Wizz nastavlja sa ulaganjem u korisničko iskustvo

Novi sajt Wizz Aira prilagođen za mobilne telefone

Kompanija Wizz Air je pokrenula novi sajt koji je optimizovan za mobilne uređaje. Ovo je dodatak na već postojeći kompanijski internet sajt, Apple i Android aplikacije.

– Naša studija je pokazala porast korišćenja mobilnih uređaja od strane naših klijenata za pretrage i rezervisanje letova WIZZ-a, a naš novi sajt za mobilne uređaje će im to omogućiti na još jednostavniji način. Prva verzija je usmerena na uobičajene rezervacione zahteve, a u narednim nedeljama dodaćemo i mogućnost čekiranja (check-in) i kupovine dodatnih usluga. – rekao je Johan Ajdhagen, šef marketinga i brenda ove kompanije.

Iako većina korisnika upotrebljava WIZZ-ove aplikacije za iOS i Android platforme, a manji broj njih web pretraživače na mobilnim uređajima, od sada im je i to omogućeno putem optimizovanog sajta.

Sajt će biti dostupan na osam jezika.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miks na: Nakon neostvarenje saradnje sa Utvom i nezapočete proizvodnje borbenih aviona u Srbiji, „Stavatti Aerospace“ sada u Americi prodaje svoja obećanja

Realno sagledavanje stvari. Eskadrila Leonarda ili T-50, dve Rafala, eskadrila Lasti i eskadrila Sovi i to je to. Maksimum koji možemo je Lasta, Sova i razne bespilotne letelice i lutajuća municija. Čak i ondašnja Jugoslavija nije mogla da napravi sve uz mnogostruko jaču industriju a sad će malena Srbija da pravi nešto. Veliki problem nam…

12. May 2025.Pogledaj

Kakodane na: [FOTO REPORTAŽA] Skromnom vojnom paradom u Moskvi, Rusija obeležila Dan pobede u Drugom svetskom ratu

Скромно, а требало вам 50 редова да напишете шта је све било од технике

12. May 2025.Pogledaj

Bulatovic Nebojsa na: Nakon neostvarenje saradnje sa Utvom i nezapočete proizvodnje borbenih aviona u Srbiji, „Stavatti Aerospace“ sada u Americi prodaje svoja obećanja

Za tako kompleksan posao ,kao što je izrada aviona ,potrebno je puno više od entuzijazma zaluđenika😅, Znamo da je tadašnja Jugoslavija bila udružena sa Rumunijom da bi se proizveo ,,Orao",. uz svesrdnu pomoć tada Engleske , Francuske itd. Srbija u ovoj situaciji je u stanju da pravi klipne avione sa turbo- prop motorima , bezpilotne…

12. May 2025.Pogledaj