BEG airport status
Wizz Air: Visina taksi direktno utiče na dobrobit putnika Wizz Air reaguje na izveštaj Aerodromskog saveta Evrope

Wizz Air: Visina taksi direktno utiče na dobrobit putnika

Low-cost kompanija Viz er (Wizz Air) objavila je saopštenje svog generalnog direktora, Jožefa Varadija, povodom nedavnog izveštaja Aerodromskog saveta Evrope (ACI) u vezi sa aerodromskim nadoknadama.

Viz er se protivi tvrdnji ACI da umanjenje obaveznih ili proizvoljnih nadoknada neće direktno uticati na dobrobit putnika ove kompanije.

Oni navode da uspešna avio-kompanija u 21. veku upravlja sopstvenim operativnim troškovima tako da može da ponudi najniže moguće tarife svojim putnicima. Rečeno je i da aerodromski operateri moraju da razmišljaju dugoročno:

– Niže aerodromske nadoknade podstiču i niže tarife i pokreću razvoj mreže linija i podstiču više putovanja. Kao rezultat toga sve više putnika prolazi kroz aerodrom i na taj način svi dobijaju – aerodromski operater, aerodromski snabdevači, lokalna turistička privreda i lokalni biznis. Za Viz er niži troškovi znače više mogućnosti, što je naš osnovni ekonomski princip. –

Kako je istaknuto, ACI je ranije ove godine objavio rezultate sopstvenog istraživanja koji pokazuju vezu između razvoja aerodroma i lokalnog ekonomskog rasta, prvenstveno kroz otvaranje novih radnih mesta. Navedeno je da svakih hiljadu putnika koji prođu kroz aerodrom direktno otvaraju jedno radno mesto u lokalnoj zajednici.

– Ako u obzir uzmemo ovaj navod iz studije ACI, možemo reći da svake godine evropski aerodromi i svi prateći poslovi direktno podržavaju skoro 12,4 miliona radnih mesta i doprinose sa 675 milijardi evra ukupnom nacionalnom dohotku, što predstavlja 4,1% evropske privrede. A mogli bismo razmatrati ne samo direktne poslove na aerodromima, već i sva indirektna radna mesta. Više posetilaca znači i više potrošenog novca na hotele, restorane, najam automobila, pozorišta, turističke atrakcije i, naravno, na sve kompanije koje su njihovi snabdevači. Ekonomski rast podstiče veću povezanost i obrnuto. To je začarani krug u kome obe strane zavise jedna od druge i pomažu jedna drugu. – piše u saopštenju.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Nenad N Postoji i puno faktora koji su i bitniji od cene transporta, nije sporno. Ali ako će neko da preveze divizion sa pratećim vozilima odjednom, više se isplati brod.

14. Dec 2024.Pogledaj

Nenad N. na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Gresite. Za specijalizovane terete kao sto je orudje jeftiniji je avion. Vecina savremenog brodskog saobracaja je kontejnerska. Moraju da se ispostuju gabariti kontejnera sto se sa tih "40 tona" jednostavno ne moze. Ako imate manji broj orudja, a obicno je tako, prevesces avionom. Brod se isplati ako imas veci broj orudja, za par komada se…

14. Dec 2024.Pogledaj

Phoenix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Prikazani model jednomotorca je, vrlo ocigledno, projektovan da bude pogonjen klipnim motorom. Stavise, gotovo sam siguran da je ovo neka stara maketa Safat 03. Avion te klase nema nikakvog smisla sa turbo-elisnim pogonom od 260 konja. Avion visih performansi i akro klase za vojnu obuku (kao Grob120TP) da, ali je ovo prikazano sve samo ne…

13. Dec 2024.Pogledaj