BEG airport status
Foto: Direktorat civilnog vazduhoplovstva na novoj adresi DCV se sada nalazi u Skadarskoj ulici / Foto: Direktorat za civilno vazduhoplovstvo

Foto: Direktorat civilnog vazduhoplovstva na novoj adresi

Direktorat civilnog vazduhoplovstva preselio se od 1. septembra  na novu adresu u Skadarskoj ulici broj 23.

Kako su iz Direktorata rekli za Tango Six, najvažniji razlozi preseljenja su potreba za većim prostorom i smanjenje troškova, koji su odlazili na zakup dosadašnje zgrade u Bulevaru Zorana Đinđića.

Poslovna zgrada je kupljena u svojinu Republike Srbije, čiji je korisnik DCV.

Novost je i da je nakon 9 godina došlo do „pojačanja kadra“ u sektoru za odnose sa javnošću. Naime, novi PR Direktorata je Marko Nikolovski, dugogodišnji portparol Crvene zvezde.

ZGRADA DIREKCIJE_01
Razlozi preseljenja su potreba za većim prostorom i smanjenje troškova / Foto: Direktorat za civilno vazduhoplovstvo

Direktorat civilnog vazduhoplovstva je od 1. avgusta na svom sajtu objavio anketu „Šta mislite o radu DCV“, čiji je cilj unapređenje efikasnosti u svakodnevnom radu i komunikaciji sa vazduhoplovnom zajednicom.

Iz Direktorata kažu da je anketa i dalje otvorena i da nije vremenski ograničena, te pozivaju sve korisnike njihovih usluga da učestvuju u njoj, jer im je važno da čuju njihovo mišljenje.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

М

Права ствар, државна институција заслужује репрезентативно место и свој дома, а не да буду вечити закупци!

Још да у приземљу нове зграде отворе Галерију посвећену авионима, летилицама, нека врста музеја нашег ваздухопловства!
И простор за авијатичарски ресторан, јер је то Скадарлија;)

Odgovori
Ob

6 godina X 12 meseci X 34000€ mesecno = €2,448,000 za prijatelja……??

Odgovori
IB

„Poslovna zgrada je kupljena u svojinu Republike Srbije, čiji je korisnik DCV.“

Znaci, DCV je kupio zgradu I nije vlasnik te zgrade – vec samo korisnik? Pa, da li je DCV kupio ili iznajmio tu zgradu? Da li biste vi kupilI stan ciji vlasnik necete biti – vec samo korisnik?

Odgovori
М

Па добро, ако су до сада плаћали закуп за приватну зграду, одлазила је велика лова.
Сад кад су добили бесплатно зграду у центру на лоришћење, а и сами су државна служба, остаје им само да одржавају зграду и имаће мање трошкове.
Део којм су плаћали закуп могу да дају у хуманитарне ствари, опрему, музејску поставку, , галерију…..на добробит свих.

go

Direktorat je za kupovinu zgrade koja nije njegova vec je samo koristi uzeo kredit i mora uredno 10 godina svakog meseca da otplacuje rate plus ostali troskovi.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Miloš77 Ovde ste dobro rekli, i da su obe strane imale isti tip letelice, neki pilot bi bio bolji, neko bi imao vise srece. Rusenje jednog indijskog Su-30 ne znaci da je Su-30 los avion; nije "sistemski" srusen svaki indijski Su-30, sto bi dokazalo da taj avion ne valja.

16. May 2025.Pogledaj

Nebojsa na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Poredjenje MKI i SM je van vremenskog konteksta s obzirom kada su ugovoreni i nabavljeni MKI Pa Rusi su tada prodajom MKI bili u situaciji da inostranom korisniku prodaju znacajne kolicine jednog tipa aviona kog jedva da su i imali u svom RV Tada su Indijci imali potentan avion a Rusi jos uvek leteli na…

16. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Milos77 @Vladimir Kvalitet aviona Dassault dokazan je tokom 100 godina uspesne proizvodnje i upotrebe njihovoj letelica: pouzdanost, dugovecnost i efikasnost. Francuska je u vojnoj avijaciji od pre 1914-danas. Reputacija Dasaault je mnogo bolja od Suhoja i Kineza. A koji je poznati uspeh Suhoj aviona ikada?A Kineza?Nema ih. To ne znaci da avioni Dasaault ne mogu…

16. May 2025.Pogledaj

Dogma na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Poenta nije sto je oboren Rafale, nego sto ne vredi tih para! Rusi u slucaju Indije su mogli sve sto i rafale pritom da ustede i pokrivaju druge stvari .. ali dobro Indija balansira tako decenijama.

16. May 2025.Pogledaj

Rafal na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Milos77 to je ono o čemu i pričam. Rafal reklamiraju kao avion nosivosti 9.5 tona, pa ako je tako onda nije nikakav problem da ponesu dve SCALP rakete i više vv raketa imajući u vidu da mu je i taktički radijus 1850km? Ali naravno franci lazu jer toliki radijus Rafal ima sa 3 rezervoara od…

16. May 2025.Pogledaj