BEG airport status
Er Srbija negira optužbe Sindikata pilota Sindikat pilota i Er Srbija započeli javnu komunikaciju

Er Srbija negira optužbe Sindikata pilota

Samostalni sindikat saobraćajnih pilota Srbije uputio je Direktoratu civilnog vazduhoplovstva Zahtev za obavljanje inspekcijskog nadzora u Er Srbiji (Air Serbia). Nacionalni avio-prevoznik je reagovao na ovakav postupak i naveo da se neosnovano dovode u pitanje standardi bezbednosti putnika i zaposlenih koje srpska nacionala avio-kompanija primenjuje.

Sindikat je naveo da piloti Er Srbije imaju organizovane letove prema sistemu AIMS i 25. dana u mesecu dobijaju svoj raspored za narednih mesec dana koji je neodgovarajući.

Ta sindikalna organizacija tvrdi da se pilotima planiraju letovi tako da pojedini od njih lete dve noći za redom, a onda ni narednog dana nisu slobodni, kao i da se događa da pilot sleti u utorak u šest ujutru, pa istog dana poleti u 23 časa i svoj rad završi u sredu ujutru u četiri sata, a da mu je sledeće radno angažovanje moguće već u četvrtak u ranim jutarnjim časovima.

Kompanija Er Srbija je u pisanom odgovoru za Tanjug odbacila ovakve navode:

– Radno vreme pilota, kao i predviđeni raspored vremena provedenog na letu, u Er Srbiji su u potpunosti i bez izuzetka usklađeni sa važećim nacionalnim zakonodavstvom, kao i regulativom EU i u tom smislu se ne razlikuje od bilo koje druge avio-kompanije. –

Nacionalni avio-prevoznik navodi i da je za nadzor sprovođenja i poštovanja svih vazduhoplovnih propisa, uključujući i propise o radnom vremenu letačkih posada zadužen Direktorat civilnog vazduhoplovstva koji sprovodi redovni i vanredni inspekcijski nadzor nad svim operativnim aspektima.

– Ovim tvrdnjama neosnovano se dovode u pitanje standardi bezbednosti putnika i zaposlenih koje Er Srbija primenjuje, zbog čega iznete tvrdnje smatramo vrlo ozbiljnim. – kažu u kompaniji.

Sindikat, međutim, navodi i da je od drugog kvartala ove godine pilotima uskraćeno i pravo na kompanijski prevoz, pa moraju da dolaze na posao svojim prevozom ili da koriste gradski prevoz. Osim toga Sindikat posebno insistira da predmet kontrole budu i letovi iz Beograda za Maskat (Muscat, Oman).

U Direktoratu civilnog vazduhoplovstva  Tanjugu je rečeno da su primili pismo Samostalnog sindikata saobraćajnih pilota Srbije i da će postupiti u skladu sa svojim zakonskim ovlašćenjima i nadležnostima.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbofil na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Prolaznik Ne znamo tačno šta se desilo naravno. Ako uzmemo timeline koji su objavili pakistanci, ispadne da je Rafal pogodio svoj cilj u Pakistanu i nakon toga je oboren pri povratku. Moje mišljenje je da je nemoguće postići zanemarljive ili nikakve gubitke kada je protivničko RViPVO opremljeno i obučeno kao pakistansko.

15. May 2025.Pogledaj

Ja na: [POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u sredu 21. maja

Odose svi u Wiz, cak su sprmni i da plate prethodnoj firmi, jer ce razliku nadomestiti u manje od godinu dana, da ne pominjem napredovanje.

15. May 2025.Pogledaj

Prolaznik na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Rafale je izvesno gadjan u trenutku lansiranja da li krstarecih raketa ili cak sa one strane granice prilikom izbacivanja AASM Hammer bombi. Toj je klasicna operacija koja bi, ako se ide na VZ sa 4. generacijom, zahtevalia temeljnu SEAD/DEAD akciju + postizanje prevlasti u VAP-u, ukoliko se zahtevaju zanemarljivi ili nikakvi gubitci - sto bi…

15. May 2025.Pogledaj

Prolaznik na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

F-35 jeste takav kakav je, dakle debeo i sta ti ja znam, ruzan, da bi se izbegli eksterni rezervoari za gorivo i razne bombe, rakete, kontejneri itd koji vise na sve strane i degradijraju aerodinamicke karakteristike i nevidljivost. Suhoj 27 familija ima problem sto je velicine manjeg putnickog aviona a lopatice ususnika turbina (x2) full…

15. May 2025.Pogledaj