BEG airport status
Red Bull Air Race Budimpešta: Uživo sa kvalifikacija Pit lane na baznom aerodromu trke Budaors. Foto: Dragan Trifunović

Red Bull Air Race Budimpešta: Uživo sa kvalifikacija

Bonhomme, Ivanoff, Muroya, Besenyei, Chambliss, McLeud, Velarde, Le Vot.

Ovako izgleda trenutna rang-lista Masters kvalifikacija pred sutrašnju glavnu trku – četvrti Red Bull Air Race spektakl iznad Dunava u centru glavnog grada Mađarske.

Početak trke proletanjem ispod Sečenjijevog lančanog mosta, prilika da se trenutna rang lista šampionata promeni, posebno u njenom vrhu.

Od nama najinteresantnijih učesnika svakako se izdvajaju ljubimac domaće publike Peter Besenyei koji premijerno leti svoju novu pticu – Edge 540 V3 koju je juče prikazao u tradicionalnom Recon Flightu, i Peter Podlušnek, Challenger iz Slovenije.

Prateći program je više nego zanimljiv. Foto: Dragan Trifunović
Prateći program je više nego zanimljiv. Foto: Dragan Trifunović
Old school aluminum. Foto: Dragan Trifunović
Old school aluminum. Foto: Dragan Trifunović

Tango Six će izveštavati sa oba dana ovogodišnje trke. Fotografije ćemo objavljivati na našoj Facebook Fan stranici dok ćemo se redovno uživo uključivati preko Periscopa.

Prvo Periscope uključenje pogledajte ovde, kao i preview našeg prvog intervjua – priču sa zvaničnim Red Bull Air Race fotografom, beograđaninom Predragom Vučkovićem.

Još jedan „behind the scenes“ Periscope pogledajte ovde.
 
Svi postovi iz Budimpešte:

BUD_post

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj