BEG airport status
Iran će kupovati između 80 i 90 novih aviona godišnje Kupovina putničkih aviona među prvim investicijama Irana po ukidanju sankcija

Iran će kupovati između 80 i 90 novih aviona godišnje

Ukoliko vlast u Teheranu postupa u skladu sa sporazumom o nuklearnom programu koji je nedavno postignut sa šest velikih svetskih sila u Beču, velike su šanse da će Iranu biti ukinute sankcije.

Prema prvim informacijama koje stižu iz ove zemlje, mogućnost slobodne trgovine će, između ostalog, biti iskorišćena za obnovu flote putničkih aviona čija je prosečna starost 23 godine. 

Kako je prenela iranska novinska agencija, IRNA, planira se kupovina jednakog broja Erbasovih i Boingovih aviona:

– Iran će u prvoj fazi obnavljanja svoje flote godišnje kupovati između 80 i 90 aviona ovih kompanija – rekao je predstavnik iranskog Direktorata za civilno vazduhoplovstvo, Muhamed Kodakarami, dodajući da bi u naredne četiri godine trebalo da se kupi ukupno 300 aviona.

Zvaničnici ove zemlje su još ranije najavili da bi za potpuno obnavljanje flote bilo potrebno nabaviti između 400 i 500 aviona u narednih 10 godina. Prema iznetim procenama, vrednost ovakve investicije bila bi oko 20 milijardi dolara.

Prema navodima iranske novinske agencije, Iran će finansijska sredstva za obnavljanje flote putničkih aviona pokušati da nabavi kroz inostrane kredite, državne fondove, lizing i druge mehanizme.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj